partycorner.nlBeoordelingen

: 223GoedGecertificeerd

partycorner.nl - Feestartikelen, verkleedkleding en ballonnen.

Ontdek één van de betere webshops in Nederland op het gebied van feestartikelen, verkleedkleding en kostuums. Ook voor de aankleding van een feest of evenement ben je hier aan het juiste adres. Het assortiment ballonnen is zeer uitgebreid, bijvoorbeeld foliebalonnen of letter- en cijferballonnen.
Partycorner.nl V.o.F.
Westzijde 1
1506 EA Zaandam
Kvk 50341170
Rob Korting

Beoordelingen voor partycorner.nl

4.16/5.00

153 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over partycorner.nl

Product was niet wat op het plaatje stond, het miste namelijk de helm en haar. Nu was het compleet onduidelijk wat ik was. Heb het teruggestuurd maar nog steeds mijn geld niet terug, die paar euro omdat de verzendkosten zo hoog zijn.
Ik had een verkeerd product toe gestuurd gekregen. Toen is er met spoed netjes opnieuw toe gestuurd echter kwam deze later dan beloofd en heb ik het product niet kunnen gebruiken.
M besteld en een L geleverd gekregen. Niet best
Er is een fout gemaakt bij de bestelling heb een extra iets erbij gedaan wat extra koste bovenop de prijs van het cadeau zelf het gene waar extra voor betaald is dat er niet bij 1 week geleden een mail gestuurd met de melding dat er iets niet klopte fotos erbij als bewijs maar tot op heden niks geen reactie terug dus gewoon echt slecht
Spullen stuk ontvangen
Pruik is van zeer slechte kwaliteit. De haren zitten helemaal door de war en in elkaar geklit. Hij zat ook niet netjes in de verpakking. Echt een teleurstelling... deze gaat echt retour Zeemeerminnen broek is wel heel leuk. T-shirtje is hilarisch, veel leuke reacties op gehad. De nepwimpers zijn moeilijk aan de brengen en blijven slecht zitten.
Ballonnen ruiken sterk naar latex (lees condooms). De verzending en levering prima alleen de verzendkosten erg duur. De confetti ballonnen helaas geen leuk effect, de confetti zakt alleen maar naar beneden en zijn erg troebel
Pakket werd bezorgd bij buren terwijl ik gewoon thuis was. Dus de bezorger heeft geen eens aangebeld. Dit weet ik zeker want de hond ging ook niet blaffen voor de rest vielen de veren als snel uit de vleugels jammer
10’euro voor next dus delivery. ... duurde echter twee dagen. En wa blijkt....ik had moeten bellen..... dat is geen service