BristolBeoordelingen

David Baens

Beoordelingen voor Bristol

4.33/5.00

1.852 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Bristol

Fijne en mooie witte sandaal. met niet te veel bandjes om bruine voeten te krijgen. En dan ook nog van echt leer van binnen en buiten. Draagt lekker
Snel, goed product
prijs/kwaliteit is ok:)
Prima zo goed als mogelijk
Levering goed verstuurd, kwaliteit goederen prima, en pasvorm ook goed.
snelle en prima levering.
Levering langer dan gepland, wordt aangegeven binnen 3 a 4 dagen echter na meer dan 12 dagen is heb binnen gekomen. Helaas ben ik niet tussen tijds op de hoogte gebracht van een langere levertijd.
Jammer dat de producten naar de winkel teruggebracht moeten worden.
Goede producten tegen scherpe prijs
snelle levering, maar helaas wat het product, ondanks de juiste maat, te klein. Terug gebracht naar de dichts bij zijnde winkel en netjes mijn geld terug gehad. Netjes geregeld allemaal.
Levering was slecht. Maar het lag niet aan Bristol zeg maar aan een medewerker van postnl. Doordat die gene geen briefje in de brievenbus had gedaan. Dachten ee dat het pakketje zoek was geraakt. Gelukkig hebben ze me goed geholpen in de winkel en online van de bristol.
fine schoenen correcte aflevering.
Mooi windjack met capuchon in kraag. Goed afgewerkt. Zeer goede prijs. Goed verpakt en snel geleverd. Prima.
Top
Wordt gevraagd om een beoordeling.. Vandaag na 3 weken maar eens gemaild of ik überhaupt mijn schoenen nog bezorgd krijg.. Kan het over 2 dagen ophalen in de winkel wordt gezegd..
 Antwoord van Bristol
Bedankt voor je bericht. Jouw bestelling van 17/7 wordt inderdaad morgen bezorgd in de winkel.Bij een levering in een Bristol-winkel dien je steeds rekening te houden met een levertermijn van 5-10 werkdagen.
ik heb mijn bestelling van 16-7 nog niet eens ontvangen en dan sturen jullie al een beoordelings formulier
 Antwoord van Bristol
Bedankt voor je feedback. Jouw bestelling is op 28/7 gearriveerd in de winkel. Bij een levering in een Bristol-winkel dien je rekening te houden met een levertermijn van 5-10 werkdagen. We wensen je veel plezier met je aankoop!
Terug sturen is bijna geen doen, er is geen antwoordnummer waar je het heen kunt sturen, dus ik moet het pakketje maar naar een Bristol vestiging brengen, helaas zit de dichtsbijzijnde in de binnenstad van Vlaardingen.
 Antwoord van Bristol
Bedankt voor je bericht. Artikelen kan je inderdaad gratis omruilen / retourneren in een Bristol-winkel. Indien je artikelen via de post retourneert, zijn de retourkosten helaas voor eigen rekening. Deze voorwaarden worden ook vermeld in onze webshop.
Perfect
snelle levering van spullen met behoorlijke aanbieding, dan kan je altijd meer kopen, toch?