Bristol- Logo - Beoordelingen

BristolReviews

Gecertificeerd sinds: 16-1-2017
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022
Bristol is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Bristol kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 16-1-2017
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022

Beoordelingen voor Bristol

591 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

zat goed verpakt en netjes geleverd alleen snap ik niet dat geleverd is met post NL Terwel ik lid ben van selectvracht post NL krijg je niet eens de kans om naar de deur toe te lopen loop zeer slecht en krijg de kans niet om naar de deur te lopen want dan zitten ze alweer in de auto ik vind dit erg onvriendelijk en onpersoonlijke van Postnl maar u als Bristol daar ben ik goed te spreken over ty

Schoenen die ik heb geleverd gekregen zijn niet de schoenen zoals op de foto op de website. Dus gebeld voor een oplossing. Kan niet, moet je mailen. Inmiddels 6 mails verder en nog steeds geen oplossing, behalve dat je naar een fysieke winkel moet voor hulp. Ik koop toch met een reden online?! Regel een gratis retournering en ik ben tevreden..maar tot nu toe zou ik zeggen: KOOP ER NIET!

Beoordelingen voor Bristol

Ik had 2 paar schoenen besteld waarvan ik 1 paar niet pasten , en die via primera retour heb gestuurt.Kosten daarvan 7,25 !!!!!!! schandalig, ik vind dat dat gratis hoort tezijn. Ik verwacht het geld van dat paar schoenen op mijn rekening terug 29,99 en dit is ook de laaste keer dat ik via internet bij julie bestel.
In de omschrijving van door mij gekochte artikel miste ik nadere informatie waardoor mijn bestelling niet helemaal naar mijn wens is. De kwaliteit van is ook matig. Toch heb ik besloten om deze te behouden. Levering was snel en correct. Ik heb niet gecommuniceerd met klantenservice, dus eigenlijk de vier sterren zijn voor de correcte verwerking.
van Bob D.
Snelle levering en de artikelen netjes ingepakt (en niet zoals steeds meer webshops artikelen versturen, gewoon in de originele verpakking zonder iets eromheen ter bescherming :( ) De prijsstelling is zoals gebruikelijk lekker scherp, koppel daaraan de perfecte handling en je hebt er een vaste klant bij :)
Mooi dat je als goedkope besteller via het net kunt kiezen voor afhalen in de winkel, dus mooi een brommertje/busje minder in de straat. Schoenen online bestellen is een vorm van gokken, en de exemplaren die ik nu had pasten prima, behalve als ik er op liep. De dame in de winkel was beleefd en hulpvaardig.
Ik kocht enkelhoge laarsjes en die passen perfect. Ik heb een smalle voet maar draag wel een sokje in de laars. Deze laars is ook gevoerd met stof wat zeer aangenaam is. Het jaar daarvoor kocht ik een identiek paar maar wel een andere kleur. De maat 38 is een normale maat voor een gemiddelde voet.
De kleuren en maten (XL) van polo's die ik wou kopen bij Bristol Venlo waren niet leverbaar in de winkel. Heb 8 polo's via bristol.nl gekocht en werd thuis geleverd. Handig zo'n webshop. Niets te klagen over de producten of levering via PostNL.
Duidelijke site met goede uitleg over het product. Snel werkende site (geen wachttijden). Ook de betaling verloopt snel. Het te ontvangen product is exact zoals in de beschrijving op de site staat. Levering verloopt snel en vakkundig.
Na eerder al eens online besteld te hebben, wat goed bevallen was, durfde ik dat ook nu goed aan. Dus als dat makkelijker is als naar de winkel gaan en thuis passen is dat een prima alternatief en zeker in deze onzekere tijden.
De bestelde producten zijn op tijd afgeleverd, ondanks de corona-tijd en voldeden bijna allemaal. Eén product viel tegen en is door mij teruggebracht naar een Bristolwinkel. Geen problemen gehad en direct mijn geld terug.
artikelen waren te groot, heb gebeld met filiaal Spijkenisse, deze verwees mij door naar Oud Beijerland, daar de spullen kunnen ruilen, heel vriendelijk geholpen zowel door de dame uit Spijkenisse als in Oud Beijerland.
Lichtblauwe lunchboxen besteld voor mijn zoons, kwaliteit hiervan is niet zo geweldig. De vouwrand die de deksel met de box verbind na 2 dagen doorgescheurd. Heel jammer. De boxen zijn overigens ruim en sluiten stevig.
Het enige nadeel vind ik dat je niet kan omruilen via site en dan het opsturen van je pakket de kosten voor jezelf zijn. Omruilen winkel kan maar dan kortbij van vlissingen naar Breda rijden. Goes is ermee opgehouden.
Heel tevreden met mijn Dames Slippers 2 voor 20,00 ,ik heb Fibro. en deze bieden voor binnen fijne goede steun ,ik koop dit soort slippers altijd wel . Ook tevreden met mijn Badslippers ,een echte aanrader dus.
Ik heb heel snel(paar dagen) mijn hoge beige veterboots ontvangen . Ze zijn precies als op de foto en de maat was precies goed.de prijs/kwaliteit was ook naar verhouding. Mode item wat niet duur was.
Verzending gratis . En waarom retour niet gratis. Ik moest € 7,50 om het terug te sturen.en dat vind ik heel veel geld. Zo bestel ik dus niks meer bij jullie . Want ik woon ver van de stad af.
Schoenenbin de winkel uitverkocht. Personeel zei dat ze ook niet online te krijgen zouden zijn ivm collectie vorig jaar. Nog voor het afrekenen in de winkel had ik ze toch online al bestelt.
van A D.
Geleverde producten waren van goede kwaliteit maar helaas de verkeerde maten besteld. Bij retour brengen in de winkel werden direct nieuwe besteld en 2 dgn later alweer thuis geleverd.
Snelle en correcte levering. Laarsjes zien er heel leuk uit, mooie kleur, fijne hak. De linker laars is wel een beetje smaller aan de bovenkant dan de rechter, ook bij een 2e paar.
De levering was langer dan was aangegeven op de website maar het product is goed! Mooie schoenen voor een leuke prijs Ik bestel regelmatig bij Bristol en de kwaliteit is prima.