Certificaat voor Bristol

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op 4.290 Trusted Shops beoordelingen sinds 31-08-2016.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 4.290 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

netjes op tijd en goede service

alles goed geregeld

nvt

Alles prima
4.00

Het is onmogelijk om te zien of de Birkenstock slippers het brede of smalle model zijn. De bestelling heb ik terug gebracht omdat de slippers het verkeerde model waren.
Redelijk

Snel ontvangen en super service

4.00

De levertijd was langer dan verwacht, en toen ik inlogde op de website schrok ik omdat er een ander leveradres stond als dat ik op had gegeven. Nadat ik een mail naar de klantenservice had gestuurd bleek de levering toch op het goede adres aan te komen, helaas wel nog een werkdag later. Producten waren netjes, wat ik ervan verwacht had.
Redelijk

Product heeft een kwaliteit, levering duurt veelste lang
1.33
Slecht

Levering zou wat sneller kunnen, maar verder helemaal prima
4.33

Fijne service, levering duurde helaas erg lang
3.67

4.67

Een paar goed, een paar viel tegen. Terug gebracht. Ik had €5 korting, maar deze word niet van het totaalbedrag afgehaald maar naar percentage per schoen. Ik hiel daarvan €3 over. Geen ramp natuurlijk, maar dat is geen korting op het totaalbedrag meer.
Redelijk

Prettig om te kunnen bepalen, waar het product geleverd wordt
4.00

Jammer dat je niet kostenloos per post kunt retourneren. Dit weerhoudt mij van een bestelling.
4.33

alles perfect
5.00

Hartstikke lang op de slaapzak gewacht mijn zoon was al op kamp geweest toen hij binnen kwam nooit meer online bij jullie iets bestellen iig
2.33
Matig

Prima afhandeling en service
5.00

De neus van schoon was snel kapot.
2.33
Matig

ik had birkenstocks besteld voor mijn vriend online, waren op voorraad, direct afgerek
1.00
Slecht

pakket is snel geleverd en het product paste perfect
4.00

Had een product besteld en laten bezorgen bij de winkel, dit duurde erg lang voordat ik bericht kreeg om het te kunnen ophalen. Volgende keer kan ik beter thuis laten bezorgen want dit gaat toch sneller
3.00

geen commentaar
3.67

goed geholpen door medewerkster Bristol Roermond erg vriendelijk en behulpzaam prettige ervaring

Tevreden over Bristol.
4.00

Zeer tevreden, mooie schoen en supersnel verzonden
1.00
Slecht

Hele snelle levering, artikelen waren uitstekend en netjes verpakt
5.00

Bestelling keurig op tijd, ziet er goed uit precies wat ik bedoel, zoals het hoort
4.67

Gewoon fijn dat jullie doen wat je zegt

Goede verzorging. Houden zo

Goed afgeleverd

Was goed
4.00

Product was niet wat ik er van verwachte.

Goede en snelle levering

Ben zeer tevreden geweest
5.00

prima afhandeling van mijn bestelling

Super snelle levering.

snel en goed

Geen
3.00

Bristol klantbeoordeling

Bristol

Bristol werd op 16-01-2017 gecertificeerd door Trusted Shops.

Lochtemanweg 15

België
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
David Baens
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met Bristol.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen