Certificaat voor Bristol

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 6.634 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 7.379 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Ik had per ongeluk een schoen te veel besteld die ik terug heb gestuurd . Er geen klantvriendelijke retour policy. Op een bedrag van euro 34, moest ik euro 6,75 betalen voor het retourneren. Dat maak ik bij andere online winkels niet mee. Geen aanmoediging om weer online bij Bristol te bestellen. Het voordeel van online bestellen lijlkt mij is dat het product gemakkelijk te retourneren moet zijn.
Redelijk

1e keer dat ik bij Bristol bestel en hoogsttwaarschijnlijk niet de laatste keer.
5.00

Fijne webshop, snelle levering, alleen jammer dat de maten van sportartikelen niet zo goed vermeld staan zoals bij scheenbeschermers hierdoor ben ik moeten gaan ruilen in de winkel. Prijs/kwaliteit is prima Zeker een aanrader.
4.67

Snelle levering, slecht product twee maten één schoen 38 en de andere maat 40. Weer snel naar de winkel terug gebracht. Slecht
Redelijk

redelijke prijzen, ruim assortiment en snelle levering.

ben er tevreden er mee . , echt top ,groetjes fijne dagen

top
4.00

Goede service en ben blij met de jas
5.00

Snel geleverd en de kleding was precies zoals op de afbeelding stond, de maten klopten ook perfect
5.00

Snelle en goede afhandeling van het bestelde product.

zeer tevreden
4.00

ik vindt goedkoop en bestelling komt ok optijed.

Website werkte slecht

Gewoon dikke prima :)
5.00

schoenen te klein ondanks dat het wel mijn maat wAS

Alles in orde
4.00

Product valt klein uit qua maat
3.67

Heb art retour gestuurd en moest 6.95 betalen.. vind dat niet echt een service .. laat er verzendkosten zijn van 3.95 en gratis retour dat zou betere service zijn.
Geeft mij reden nu om niet meer online te bestellen. En jullie wikkel zit niet meer in enschede dus helaas..

Was zeer snet geleverd.
5.00

Materiaal van de shirts is erg dun en de maatvoering erg groot
4.33

Erg lange levertijd-zelfs bij "ophalen" in winkel: praktisch en milieuvriendelijker.(+al die dieselbusjes die in de straten+in "vrij" staan te draaien: STINKT,slecht voor gezondheid+wachten op levering) Liever àlles gewoon in ECHTE winkel kunnen proberen VOORAL SCHOENEN EN LAARZEN (is leuk en koopt snel iets extra-nu) Nu moet het retour als het niet past/kleur enz. Kost geld+energie+materiaal.
2.33
Matig

Alles was prima en snel geregeld
5.00

Keurig op tijd geleverd en het product exact zoals beschreven dik tevreden
5.00

Alles goed gegaan zonder problemen.
4.00

helaas was het merkje op de lip driekwart er vanaf. Ik kan dan wel teruggaan naar de winkel maar die moeite neem ik niet. De schoenen moeten gewoon nagekeken worden voor verzending.
3.33
Redelijk

Alles was zoals men zei.

geen

bezorging was onduidelijk
Redelijk

Op zich niets mis met Bristol, maar de maatvoeringen van de kleding zijn wel een beetje raar. Had een jas in de maat XXL besteld die me veel te klein was, en zo groot ben ik niet.
4.33

Door feestdagen heeft levering iets langer geduurd. Artikelen perfect
4.67

Thanks
5.00

Levering was prima. De bestelde snowboats waren helaas veel te klein. Ik moest 2 maten groter bestellen. Retour sturen kost verzendkosten, dus maar naar een winkel in naburige plaats gereden. Niet prettig
Redelijk

Netjes geïnformeerd en op de hoogte gehouden van de levering. De rokjes voldeden excact aan de verwachtingen en zijn van mooie kwaliteit. Ik had verschillende maten besteld omdat ik twijfelde over de maat. De rokjes die niet pasten zonder problemen teruggebracht naar de winkel.

Goede prijs kwaliteit schoenen
5.00

voor weinig geld ...... een goed product.......perfecte servies

geen toelichting
4.00

Ik ben tevreden met de kwaliteit van uw producten.Dat was voor eerste keer dat ik online een product besteld
4.33

Was snel en paste goed .Super

Super blij mee

leuk

Bristol klantbeoordeling

Bristol

Bristol werd op 16-01-2017 gecertificeerd door Trusted Shops.

Lochtemanweg 15

België
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
David Baens
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met Bristol.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen