Bristol- Logo - Beoordelingen

België
David Baens

Beoordelingen voor Bristol

1.222 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

zat goed verpakt en netjes geleverd alleen snap ik niet dat geleverd is met post NL Terwel ik lid ben van selectvracht post NL krijg je niet eens de kans om naar de deur toe te lopen loop zeer slecht en krijg de kans niet om naar de deur te lopen want dan zitten ze alweer in de auto ik vind dit erg onvriendelijk en onpersoonlijke van Postnl maar u als Bristol daar ben ik goed te spreken over ty

Levering duurde langer dan de aangegeven 2-3 werkdagen. Doordat de kleding in de SALE gekocht is , is de prijs-kwaliteit verhouding prima, maar veel kleding is gemaakt van polyester wat de uitstraling toch minder maakt. Het feit dat retourzendingen niet kosteloos gestuurd kunnen worden vind ik een groot minpunt (Bristol winkel is ook niet om de hoek) hetgeen me tegenhoudt weer online te bestellen.

Beoordelingen voor Bristol

Genoeg keuze en de laagste prijs.
Heb even gewacht op de levering, dat werd goed gecommuniceerd. Enkellaarsjes die ik had besteld werden op de website in Camel kleur afgebeeld. In het echt waren ze oranje! En de joggingbroeken die ik had besteld in mijn eigen mt, kon ik zowat in zwemmen, mt kleiner zou nog te groot zijn. Geretourneerd bij Bristol Zwolle aardig personeel en het geld stond gelijk weer op mijn rekening. Top geregeld!
Alle producten waren zoals gehoopt. De maten waren goed. Aangezien post.nl meldde dat de bestelling thuis afgeleverd was en wij op dat moment niet thuis waren geweest heb ik met Bristol webshop gemaild en dit gemeld. Ik maakte me best zorgen omdat we een flinke bestelling hadden gedaan. De volgende dag berichtte Bristol mij dat het pakket dezelfde dag bezorgd zou worden. Dit is ook gebeurd.
Bristol is de beste kleding en schoenen winkel,die ik ken.Met de beste service en kwaliteit producten .En de prijs is helemaal top .En als je online besteld? Heb je het in een paar dagen in huis. Tja Daar kunne vele ondernemers met en zonderwinkel Nog een hoop van leren.Zeg nou zelf:Service is menselijkheid.En dat zie je helaas steeds minder .Bristol is TOP! keep doing the good work!
In de omschrijving van door mij gekochte artikel miste ik nadere informatie waardoor mijn bestelling niet helemaal naar mijn wens is. De kwaliteit van is ook matig. Toch heb ik besloten om deze te behouden. Levering was snel en correct. Ik heb niet gecommuniceerd met klantenservice, dus eigenlijk de vier sterren zijn voor de correcte verwerking.
Ik heb in al die jaren dat ik kleding heb besteld bij verschillende bedrijven nog nooit iets gehad wat zo gekreukt was als de jurk van Bristol, ook het vest wat ik er bij had besteld was niet onberispelijk .En dan ook nog eens € 7,25 aan verzendkosten betalen. Dit is eens maar nooit weer kleding van Bristol bestellen. Geen prettige ervaring.
Ik heb het terug moeten sturen want de jurk was veel te groot dat had ik niet verwacht omdat ik normaal die maat ook bestel ,maar hier kon ik wel 3 x in. En de stof viel mij tegen eigenlijk. maar verder de service was prima alleen jammer dat je dan niet om kan ruilen voor een maat kleiner wel in de winkel maar niet online dus dat is jammer.
van Ria V.
Ik vind de service minder de rede dat ik dit zeg is dat je voor de retour moet betalen alle accounts die ik heb van webwinkel C&A ,Van Haren ,Hema, Zeeman is allemaal gratis . Dus ik vind het niet kloppen dat ik voor mijn retour moet betalen en ik zal waarschijnlijk niet snel meer wat bij jullie bestellen SORRY . Vriendelijke Groeten Ria
Goede site, goede levering kan soms wat sneller, jammer dat er kosten aan zitten. Bijvoorbeeld van Haren geen verzendkosten, zelfs niet voor iets van 3 Euro! Sommige pakketjes, bijvoorbeeld t-shirt kunnen gewoon door de brievenbus hoeft niet via PostNL/koerier. Makkelijk eventueel terugbrengen in winkel en dan op rekening geld retour.
Ik had 2 paar schoenen besteld waarvan ik 1 paar niet pasten , en die via primera retour heb gestuurt.Kosten daarvan 7,25 !!!!!!! schandalig, ik vind dat dat gratis hoort tezijn. Ik verwacht het geld van dat paar schoenen op mijn rekening terug 29,99 en dit is ook de laaste keer dat ik via internet bij julie bestel.
Het is voor mij inmiddels alweer de 4 de keer dat ik heren schoenen heb besteld, Kan niet anders zeggen dat de afwikkeling uitstekend telkens verloopt! De pasvorm is prima en de prijsstelling in ook nog eens uitstekend te noemen! Kan het dan ook een ieder aan raden om op deze wijze online schoenen te laten komen.
Opmerking: Het zou mooi zijn als online niet aanwezig is het product dat je bij een andere B-vesting. Kan reserveren en ophalen,nou moet je naar die vestiging. En in de tussentijd kan het product niet meer aanwezig zijn. Dan maak je de rit voor niks. Maar voor de rest top producten. Met vriendelijke groet, Linda
Antwoord van Bristol
Indien u ziet dat het artikel op voorraad is in een Bristolwinkel, mag u altijd de Bristolwinkel contacteren om het artikel voor u alvast an de kant te houden zodat u de verplaatsing niet onnodig maakt.
van Bob D.
Snelle levering en de artikelen netjes ingepakt (en niet zoals steeds meer webshops artikelen versturen, gewoon in de originele verpakking zonder iets eromheen ter bescherming :( ) De prijsstelling is zoals gebruikelijk lekker scherp, koppel daaraan de perfecte handling en je hebt er een vaste klant bij :)
Mooi dat je als goedkope besteller via het net kunt kiezen voor afhalen in de winkel, dus mooi een brommertje/busje minder in de straat. Schoenen online bestellen is een vorm van gokken, en de exemplaren die ik nu had pasten prima, behalve als ik er op liep. De dame in de winkel was beleefd en hulpvaardig.
Ik kocht enkelhoge laarsjes en die passen perfect. Ik heb een smalle voet maar draag wel een sokje in de laars. Deze laars is ook gevoerd met stof wat zeer aangenaam is. Het jaar daarvoor kocht ik een identiek paar maar wel een andere kleur. De maat 38 is een normale maat voor een gemiddelde voet.
Is allemaal erg groot en lang vooral jurken heb toch s besteld moest ik terug sturen was allemaal te groot wel leuke shirts broeken ed prima kwaliteit heb vorig seizoen ook van alles gekocht maar maat aanduiding kan beter misschien moet ik bij jullie wel xs hebbrn
Van bestelling tot en met levering liep alles zoals beloofd. Alles werd in één keer uitgeleverd op de aangegeven dag. Helaas één paar schoenen met een wat afwijkende maatvoering maar dat werd zonder meer teruggenomen door een Bristol en direct met mij afgerekend.
Fysiek winkelen is fijn, maar on-line winkelen, kan een goed alternatief zijn. En bij Bristol is dat zo! En bij het retourneren via de winkel word je snel, duidelijk, en niet te vergeten, vriendelijk, geholpen. "Service is nooit een punt bij Bristol."
Slechte service! Retourkosten €6,75 of langsgaan in de winkel. Ik ben langsgegaan in de winkel maar ik kon niet ruilen omdat mijn maat er niet meer was. Zo verlies je dan ook nog je voordeelkorting samen met de parkeerkosten, tijd, allemaal niet fijn.