Bristol- Logo - Beoordelingen

BristolReviews

Gecertificeerd sinds: 16-1-2017
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022
Bristol is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Bristol kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 16-1-2017
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022

Beoordelingen voor Bristol

815 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

zat goed verpakt en netjes geleverd alleen snap ik niet dat geleverd is met post NL Terwel ik lid ben van selectvracht post NL krijg je niet eens de kans om naar de deur toe te lopen loop zeer slecht en krijg de kans niet om naar de deur te lopen want dan zitten ze alweer in de auto ik vind dit erg onvriendelijk en onpersoonlijke van Postnl maar u als Bristol daar ben ik goed te spreken over ty

Levering duurde langer dan de aangegeven 2-3 werkdagen. Doordat de kleding in de SALE gekocht is , is de prijs-kwaliteit verhouding prima, maar veel kleding is gemaakt van polyester wat de uitstraling toch minder maakt. Het feit dat retourzendingen niet kosteloos gestuurd kunnen worden vind ik een groot minpunt (Bristol winkel is ook niet om de hoek) hetgeen me tegenhoudt weer online te bestellen.

Beoordelingen voor Bristol

Ik ben zeer tevreden over de manier van handelen met Bristol via website. Ik heb al vaker iets besteld en altijd alles optijd en netjes geleverd.
Model was op eens verandert ( freef was verandert stuk smaller ) ik schoen terug gebracht werd niet moeilijk over gedaan en schoen werd omgeruild
Op de website je schoenen uitzoeken, bestellen en thuis laten bezorgen. Goede prijs en kwaliteit verhouding. Zou het iedereen kunnen aanbevelen
Top schoen voor een top prijs! Was verrast over de winkel in Haarlem waar ik mijn bestelling ophaalde: super leuke collectie en lief personeel.
Was al bekend met deze sandalen, vond ze zo lekker lopen nu in andere kleur besteld en opgehaald in filiaal in Veenendaal, heel netjes geholpen
Ze zijn in het echt mooier dan op de foto. En ze zijn erg veerkrachtig aan de voorkant, vooral als je met ze voetbalt en andere spellen buiten.
Fijne en snelle levering. Ook terug betaling van vorige bestelling die terug gestuurd is, is snel gegaan. Erg tevreden met deze goede service.
van A G.
Geweldig en goeie laarsboots lekker aan jammer kan niet lopen wegens links been verlam Hoopt volgend keer bestellen bij Bristol Mvg adina
Goed ingelicht hoe de bestelling zou kunnen lopen, ook later kon zijn, het zijn de goede bestelde artikelen. En netjes geleverd dus prima
Prima produkt en goede pasvorm en voor een goede prijs ,alleen ik vind de bezorging in vergelijking met andere winkels nog al lang duren
van S M.
Ik heb het product in goede staat ontvangen, maar het was iets te klein. Ik heb dit in de winkel geretourneerd en ben fijn geholpen.
De vorige keer kreeg ik een kapotte jas dat is allemaal netjes opgelost en dit keer wel een hele en ook een fijne jas zeer tevreden
Produkt was niet op voorraad in winkel. Ook niet online beschikbaar. Echter 2 dagen later wel online beschikbaar. Dat is best raar.
Ik ben blij met schoenen van Sketcher, zit prettig en fijn. Service van Bristol prima ook de levering op tijd ondanks drukke tijd.
Prima service. Ik bestel vrijwel altijd via de webshop, overzichtelijk assortiment, duidelijke communicatie en leuke aanbiedingen.
Dames kledingmaten vallen groter en jammer dat je artikelen niet per post kunt retourneren. Verder goede shop en snelle levering.
van Ada L.
Bijzonder snelle levering. Producten zagen er goed uit. Helaas stonden ze me niet. Teruggebracht. Zeer vriendelijk teruggenomen.
Prima winkel met een mooi, wisselend assortiment. Ik bestel meestal uit de webshop. Vlotte levering en een betaalbare prijzen.
Goed bedrijf. Maar heb de laatste keer laarsjes teruggestuurd omdat ik 2 rechter laarsjes heb gekregen. Dus een minpuntje
Service en levering is altijd goed. Helaas is de wel heel erg klein, dus alles kon terug. Masr dat was ook geen probleem