Euro Shoe Group NV

David Baens

Beoordelingen voor Bristol

4.47 / 5.00

3.659 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

In totaal zijn er 16.028 beoordelingen verzameld.

Reviews van echte klanten over Bristol

Snelle service zoals altijd

Duidelijke levertijden en volgen van pakket. Goede klantenservice. Door een foutje van mij per ongeluk verkeerd afleveradres opgegeven. Na ontvangst retour ben ik meteen gebeld door de klantenservice die het pakket direct op de post heeft gedaan naar het goede adres en de volgende dag had ik het al in huis.

Ik hoef er niks van te zeggen dT zie al hoeveel sterren ik heb gegeven

Zowel de bestelling als de levering beoordeel ik als heel positief

Bestelling keurig verwerkt en goed te traceren. Prima producten.

Leuke kleding en goede service.

Levertijd is in vergelijking tot andere webwinkels best lsng

Online is de service beter dan in de winkel. In de winkel laten ze je dingen afrekenen een uur voordat de 20 korting in gaat, zonder dat even te zeggen.

De bestelde schoenen, hadden een stalen neus, die verkeerd binnen in de schoen was aangebracht, je voet kon er niet goed in. Deze schoenen waren niet gecontroleerd door Bristol, anders was dit door jullie wel geconstateerd. Wij als klant hebben daar voor niks veel werk aan gehad , en geen schoenen.Wel weer Inpakken, naar de post brengen, en dit was de Schult van Bristol.Een slechte zaak.

Super leuke schoenen vallen wel maat groter

Top

Levering is prima, zo ook het product, gezien de prijs/kwaliteitsverhouding. Zal beslist nog meerdere malen producten kopen van Bristol

Levering zou sneller kunnen, maar was oké en vooraf correct aangegeven. Bericht met track en trace had ik liever eerder ontvangen. Producten voldoen aan de verwachting. Van de service geen gebruik hoeven maken.

Zeer tevreden over Bristol.

Fijne winkel, ik kan er gewoon rondsnuffelen. Zonder dat ik lastig gevallen wordt door opdringerig verkooppersoneel. En als ik hulp wil, dan krijg ik die Ook online een fijne winkel. Direct een reactie middels mail toen ik problemen had Super winkel Bristol, met name de excellent serie een goede kwaliteitsschoen

Goed geregeld

nog geen 2 week zweedse muilen gekocht wat nu ineens onder pantoffel schijnt te bestaan al staat het niet vermeld,weer 40 euro weg gegooid ze zijn nu al lek of bij thuiskomst drijvende voeten en terug sturen heeft ook geen zin valt onder eigen kosten en dat is service na meer dan 35 jaar aankopen van deze muilen en geen pantoffel

snelle levering

Alles goed verlopen. Item zoals verwacht