Details
Contact
Contact
Euro Shoe Group NV
Lochtemanweg 15
3580  Beringen
België
 
0840.591.904
Gevolmachtigde
David Baens

Beoordelingen voor Bristol

4.47 / 5.00
Goed
Hoe wordt de score berekend?

3.659 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

60 %
32 %
5 %
2 %
1 %
In totaal zijn er 16.028 beoordelingen verzameld.

Reviews van echte klanten over Bristol

Sorteren Meest recente eerst 
3 weken geleden
Twee weken geleden bestelling gedaan, en pakket is nog niet binnen....
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van Bristol
3 weken geleden
Bedankt voor je feedback. Het artikel uit jouw bestelling had een langere levertermijn, dit werd ook vermeld in het winkelmandje. Indien alles goed is, heb je de bestelling gisteren mogen ontvangen. We wensen je veel plezier met je aankoop!
1 maand geleden
1 van de 2 jassen was kapot En niet een beetje 2 knopen eraf Terug gegaan naar een winkel en bleek bekend tezijn Fabrieksfout STUUR DAN DIE JAS NIET Kon ik met de trein naar een winkel dus nog extra kosten gemaakt ook Dure kapotte jas waar ik 8 Werkdagen op heb gewacht
 
 Geverifieerde beoordeling|
Ik heb een lege doos ontvangen.. maar ik heb al betaald maar ik krijg niets terug
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van Bristol
1 maand geleden
Bedankt voor je bericht. Er werd ondertussen een gepaste oplossing geboden door onze customer service. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
2 maanden geleden
Super slechte kwaliteit ballerina’s.
 
 Geverifieerde beoordeling|
2 maanden geleden
Maat was afwijkend en geen mogelijkheid om terug te sturen
 
 Geverifieerde beoordeling|
2 maanden geleden
Ik heb nog niets ontvangen...
 
 Geverifieerde beoordeling|
2 maanden geleden
Veel te korte retour termijn. Zit nu met een stapel lelijke kleding die niet meer retour kan omdat ik hier geen winkel on de buurt heb. En het Vertik €6.95 aan verzenden te betalen. Voor mij nooit meer bristol, te lelijke goedkope kwaliteit
 
 Geverifieerde beoordeling|
3 maanden geleden
duurde bijna 1 week en werd niet op de hoogte gehouden waarom
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van Bristol
3 maanden geleden
Het artikel uit jouw bestelling had een verlengde levertermijn omdat dit artikel niet voorradig was in ons logistieke centrum. Dit werd ook vermeld in het winkelwagentje. Onze excuses voor het ongemak!
3 maanden geleden
Product veelste laat moest ik zelf achteraan en de tweede idem dito te laat
 
 Geverifieerde beoordeling|
3 maanden geleden
Gevallen door losse zool sneaker tijdens werk bij 1e keer dragen. Uiteindelijk in het gips gekomen en daar tot heden nog steeds in. Zit aan Bristol laten weten en wat zij minimaal kunnen doen is excuses aanbieden vanwege slechte kwaliteit schoenen en het bedrag terug storten( online gekocht) inplaats daarvan krijg ik een kortingsbon van paar euro. Alsof ik na deze ervaring nog wil kopen bij bristo
 
 Geverifieerde beoordeling|
5 maanden geleden
Ik heb 2 verschillende schoenen geleverd. Waardoor een 3 jarig meisje onwijs verdrietig is geworden. Vervolgens moet ik op een kloppend paar wachten totdat ik de andere heb terug gestuurd. Schandalig
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van Bristol
5 maanden geleden
Wij betreuren dat de controle bij de verwerking van de bestelling niet goed is uitgevoerd, onze excuses voor het ongemak.
5 maanden geleden
Veel te lange levertijd en op online gelijk uitverkocht terwijl het er nog wel op staat dit is dan ook de laatste keer dat er bij jullie besteld word.
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van Bristol
5 maanden geleden
Wegens grote drukte na het verlengde Pinksterweekend zat er wat vertraging op de levertijd, waarvoor onze excuses. Indien het artikel online uitverkocht is, wordt het niet meer in onze webshop getoond.
5 maanden geleden
4 juni spijkerjasje besteld. Na week nog geen bericht van verzenden, dus contact opgenomen. Problemen met voorraad, zou spoedig geleverd worden. 21 juni wederom niets van Bristol vernomen, wederom zelf gebeld. Bestelling geannuleerd. Zou Bristol sieren om de klant tijdig zelf te informeren wanneer er problemen zijn met levering en een alternatief aan te bieden ipv geld te innen en niet leveren.
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van Bristol
5 maanden geleden
Wij betreuren dat wij dit artikel niet tijdig hebben kunnen leveren. Wij waren nog steeds aan het wachten op de levering van dit artikel aan het wachten wanneer er om een annulatie werd verzocht.
Niets gekregen ,jaren mail dat er een kapotte sending was Ik heb mijn geld nog niet terug ontvangen Gr mevr Aerts kris
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van Bristol
5 maanden geleden
Wegens een kwaliteitsgebrek aan het bestelde artikel konden wij dit helaas niet meer leveren, waarvoor onze excuses. De terugbetaling werd reeds een week geleden uitgevoerd.
5 maanden geleden
Bij bestlling zou het binnen 2 dagen geleverd worden en werd het steeds weer een dag uitgesteld tien heb ik gebeld dat ik het niet meer hoefde en dat ik mn geld terug wilde maar pas na weer drie dagen werd het pakje toch aangeboden en heb ik het geweigerd
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van Bristol
5 maanden geleden
Bedankt voor je berichtje. Onze excuses voor het ongemak. Wegens grote drukte bij PostNL werden sommige pakketjes 1 dag later geleverd. Nogmaals onze excuses.
5 maanden geleden
Betalen voor retour zending 6.95.
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van Bristol
5 maanden geleden
Bedankt voor je berichtje. Artikelen kan je steeds gratis omruilen of retourneren in een Bristol-winkel. Indien je artikelen via de post retourneert naar het hoofdkantoor zijn de verzendkosten helaas voor eigen rekening.
5 maanden geleden
Ik doe nooit mee aan dit soort dingen.
 
 Geverifieerde beoordeling|
6 maanden geleden
Slechte levering, geen mail wanneer er bezorgd wordt en halve bestelling gekregen zonder verdere informatie
 
 Geverifieerde beoordeling|
zeer slechte klantenservice...krijg op 27-05 deze email: Bedankt voor jouw bestelling bij Bristol Jouw bestelling werd verwerkt en wordt nu verzonden naar het door jou gekozen filiaal: Bristol Amsterdam....nu het is 06-06 en heb nog steeds geen bericht dat ik mijn bestelling kan afhalen.
 
 Geverifieerde beoordeling|
6 maanden geleden
Inmiddels nog steeds niets ontvangen
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van Bristol
6 maanden geleden
Wegens een voorraadverschil hebben wij helaas de vermelde levertermijn niet kunnen respecteren. De bestelling is inmiddels onderweg naar de geselecteerde Bristolwinkel.