Bristol- Logo - Beoordelingen

BristolReviews

: 20.504Goed

4,49

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 16 jan. 2017
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023
Bristol is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij Bristol kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer


Gecertificeerd sinds: 16 jan. 2017
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023
Bristol is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij Bristol kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Beoordelingen voor Bristol

355 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

20.504 beoordelingen in totaal
Zo zorgen we ervoor dat beoordelingen van echte klanten komen.

de meest positieve beoordeling


4 nov. 2022
Fijne manier van bestellen en bezorging zonder problemen alleen 1probleem met de schoenen zelf is dat de stikrand aan de bovenkant wit uitgeslagen is en ik elke dag die randen met een borstel moet schoonmaken WAT IS DAT EN WAAROM KOMT DAT graag nadere informatie hierover gewenst want dit lijkt mij niet oke
Beoordeling melden

Alle positieve beoordelingen weergeven

de meest kritische beoordeling


8 sep. 2022
Volgens website had vestiging 1 paar in mijn maat beschikbaar. Toen ik daar aan kwam bleek deze niet aanwezig? Vervolgens online besteld, maar deze laarzen waren beschadigd en zaten lijmvlekken op. Dus weer naar de winkel om ze daar terug te brengen. Medewerker heeft daar online nieuwe voor me besteld maar bij aankomst bleken ook deze lijmvlekken te hebben. Ben dus 3x naar een vestiging gereden en parkeerkosten moeten betalen en heb nog geen schoenen. Hoewel ik de schoen nog steeds heel leuk vind ga ik ze niet meet bestellen!
Beoordeling melden

Alle kritische beoordelingen weergeven

Beoordelingen voor Bristol

Filter 
 Sorteren Relevantie 
(10)
 Geverifieerde beoordeling
11 jan. 2023
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
18 dec. 2022
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
4 dec. 2022
Ik heb 2 weken terug nieuwe schoenen online besteld en betaald, we kregen een bericht dat dat ontvangen was, en daarna niks meer gehoord, en ook mijn schoenen nog steeds niet gekregen, heel heel heel slecht
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
5 nov. 2022
Informatie op de site over retourneren is niet up to date. Klacht hierover niet goed behandeld
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
13 okt. 2022
Kon bestellen maar niet betalen dus uit eindelijk niks gekocht
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
31 aug. 2022
Bestelling duurde veel langer dan beloofd op de website. Moest zelf bellen en kreeg ook nog te horen dat een deel niet leverbaar was en ik op de rest nog langer moest wachten. Heb alles geannuleerd. Ook geen sorry oid van diegene aan de telefoon.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
15 sep. 2022
De medewerker bij Bristol Best aanspreken op zijn gedrag naar de filiaal manager toe terwijl wij als klant en nog 2 andere klanten erbij stonden. Heel onbeschoft!!
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
16 sep. 2022
Een retourlabel bijvoegen. Nu moest ik 6,94 betalen voor de retourzending. Je kunt het gratis afgeven bij de winkel maar die is 53 km verderop.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
3 okt. 2022
Pakket is na 10 dagen nog niet bezorgd
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
6 sep. 2022
Kreeg kapotte schoentjes opgestuurd
Beoordeling melden