zat goed verpakt en netjes geleverd alleen snap ik niet dat geleverd is met post NL Terwel ik lid ben van selectvracht post NL krijg je niet eens de kans om naar de deur toe te lopen loop zeer slecht en krijg de kans niet om naar de deur te lopen want dan zitten ze alweer in de auto ik vind dit erg onvriendelijk en onpersoonlijke van Postnl maar u als Bristol daar ben ik goed te spreken over ty
Verder lezen
Beoordeling melden
Alle positieve beoordelingen weergeven
de meest kritische beoordeling
1 jaar geleden
Levering duurde langer dan de aangegeven 2-3 werkdagen. Doordat de kleding in de SALE gekocht is , is de prijs-kwaliteit verhouding prima, maar veel kleding is gemaakt van polyester wat de uitstraling toch minder maakt. Het feit dat retourzendingen niet kosteloos gestuurd kunnen worden vind ik een groot minpunt (Bristol winkel is ook niet om de hoek) hetgeen me tegenhoudt weer online te bestellen.
Verder lezen
Beoordeling melden
Alle kritische beoordelingen weergeven
Beoordelingen voor Bristol
Filter
SorterenRelevantie
(17)
Geverifieerde beoordeling
10 maanden geleden
Schoenen die ik heb geleverd gekregen zijn niet de schoenen zoals op de foto op de website. Dus gebeld voor een oplossing. Kan niet, moet je mailen. Inmiddels 6 mails verder en nog steeds geen oplossing, behalve dat je naar een fysieke winkel moet voor hulp. Ik koop toch met een reden online?! Regel een gratis retournering en ik ben tevreden..maar tot nu toe zou ik zeggen: KOOP ER NIET!
Beoordeling melden
Antwoord van Bristol
10 maanden geleden
Jammer dat u niet akkoord gaat met onze klachtenprocedure. Onze filiaalmanagers zijn opgeleid om klachten te herkennen en af te handelen. Vandaar dat wij klachten, ook voor onze webshopartikelen, via onze fysieke winkels laten afhandelen.
Geverifieerde beoordeling
8 maanden geleden
Heb bestelling geplaatst ,wordt na 2 dagen bedrag afgeschreven. Krijg na ruim 1,5 week mail dat het er niet is maar is gewoon nog via de site te bestellen. Geld is nog steeds niet terug gestort. Heel vervelend.
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
10 maanden geleden
Bestelling werd na 15 dagen nog niet verzonden terwijl ik op vakantie zou gaan. Pas bij contact met klantenservice werd gemeld dat er iets’ verkeerd is gegaan.
Beoordeling melden
Antwoord van Bristol
10 maanden geleden
Onze excuses dat wij uw bestelling niet tijdig hebben kunnen verwerken. 7 werkdagen na het plaatsen van uw bestelling hebben wij deze dan op uw verzoek geannuleerd en terugbetaald.
Geverifieerde beoordeling
1 jaar geleden
Bestelling online gedaan laten afleveren in de winkel op de doos was schoenmaat 26 en in de doos maat 29 . Voor niks naar de winkel gereden
Beoordeling melden
Antwoord van Bristol
1 jaar geleden
Bedankt voor je feedback.
Onze oprechte excuses voor de vergissing!
Indien het nog niet voor je werd opgelost, mag je onze klantendienst uiteraard even contacteren.
Geverifieerde beoordeling
8 maanden geleden
Geen retour labels mee gezonden.
Geen juiste retour formulieren mailen. Geen reactie gewoon weer opnieuw het zelfde toe sturen. De mails worden niet goed gelezen.
Waardoor voor ons het retour sturen moeizaam gaat.
Producten zijn goed gevonden en ook lekker zacht voor de kinderen.
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
1 jaar geleden
Inmiddels 10 dagen verder en nog steeds geen verandering in de situatie van mij bestelling. Begin van de week contact gehad, werd verteld dat niet alles op voorraad was, en de levering 4-9 dagen duurt, terwijl er op de site staat 4-7 dagen.
Beoordeling melden
Antwoord van Bristol
1 jaar geleden
Bedankt voor je bericht.
Onze excuses voor het ongemak. Indien het goed is, heb je hierna nog contact gehad met onze klantendienst.
Geverifieerde beoordeling
1 jaar geleden
Bestel werd pas na 10 werk dagen geleverd. Echter miste de bestelling 1 product. Ik heb geen mail ontvangen over een intendant niet geleverd kon worden, en of deze nog nageleverd wordt. Jammer dat Bristol niet communiceert met klanten!!!!
Beoordeling melden
Antwoord van Bristol
1 jaar geleden
Bedankt voor je feedback.
Enkele artikelen uit jouw bestelling hadden een verlengde levertermijn, dit werd normaal ook aangegeven in het winkelmandje. Neem zeker even contact op met onze klantendienst i.v.m. het ontbrekende artikel. Zij kijken dit graag voor je na.
Geverifieerde beoordeling
9 maanden geleden
Nu na 12 dagen nog steeds de bestelling niet ontvangen. Gisteren telefonisch contact gehad. De reden van vertraging zou worden uitgezocht en ik zou gemaild worden, maar dit is niet gebeurd
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
1 jaar geleden
Bestel je wat, gaat er eerst een week over heen waarna blijkt dat het niet meer leverbaar is. Zit nog te wachten up teruggave van het geld!
Beoordeling melden
Antwoord van Bristol
1 jaar geleden
Onze excuses dat het artikel niet geleverd kon worden. Het artikel bleek helaas niet in verkoopbare toestand te zijn. e terugbetaling werd uitgevoerd op dezelfde dag dat u geïnformeerd werd over de annulatie van uw bestelling.
Heb nog steeds niets ontvangen, wacht al twee weken op levering.
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
10 maanden geleden
Ik heb de gymschoenen niet ontvangen en mijn dochter heeft ze hard nodig voor school.
Beoordeling melden
Antwoord van Bristol
10 maanden geleden
De vermelde levertermijn werd nochtans gerespecteerd. Voor levering in een Bristolwinkel dient u rekening te houden met een termijn van 5 tot 10 werkdagen. De bestelling werd er bezorgd op de 8ste werkdag na bestelling. Jammer dat wij voor het respecteren van de levertermijn een onterechte negatieve beoordeling ontvangen.
onze excuses voor de langere levertijd. Dit heeft te maken met een artikel in uw bestelling dat niet direct leverbaar is, waardoor de levertermijn verlengd wordt.
Geverifieerde beoordeling
9 maanden geleden
produchten nooit ontvangen
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
1 jaar geleden
Slechte kwaliteit kleding
Beoordeling melden
Antwoord van Bristol
1 jaar geleden
Bedankt voor je feedback.
Wat jammer om te horen! Indien het om een kwaliteitsklacht gaat, mag je onze steeds even contacteren. Zij helpen je met plezier verder.
Geverifieerde beoordeling
9 maanden geleden
Verschrikkelijk slecht.
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
1 jaar geleden
alles ruk
Beoordeling melden
Antwoord van Bristol
1 jaar geleden
Bedankt voor je bericht.
Onze excuses voor het ongemak. Een artikel uit jouw bestelling had een verlengde levertermijn, dit werd normaal ook aangegeven in het winkelmandje. Indien het goed is, heb je de bestelling ondertussen ontvangen.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen:
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.