Euro Shoe Group NV

David Baens

Beoordelingen voor Bristol

4.47 / 5.00

3.659 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

In totaal zijn er 16.028 beoordelingen verzameld.

Reviews van echte klanten over Bristol

3 weken geleden
Twee weken geleden bestelling gedaan, en pakket is nog niet binnen....

3 weken geleden
Bedankt voor je feedback. Het artikel uit jouw bestelling had een langere levertermijn, dit werd ook vermeld in het winkelmandje. Indien alles goed is, heb je de bestelling gisteren mogen ontvangen. We wensen je veel plezier met je aankoop!
1 van de 2 jassen was kapot En niet een beetje 2 knopen eraf Terug gegaan naar een winkel en bleek bekend tezijn Fabrieksfout STUUR DAN DIE JAS NIET Kon ik met de trein naar een winkel dus nog extra kosten gemaakt ook Dure kapotte jas waar ik 8 Werkdagen op heb gewacht

Ik heb een lege doos ontvangen.. maar ik heb al betaald maar ik krijg niets terug

Antwoord van Bristol
Bedankt voor je bericht. Er werd ondertussen een gepaste oplossing geboden door onze customer service. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Super slechte kwaliteit ballerina’s.

Maat was afwijkend en geen mogelijkheid om terug te sturen

Ik heb nog niets ontvangen...

Veel te korte retour termijn. Zit nu met een stapel lelijke kleding die niet meer retour kan omdat ik hier geen winkel on de buurt heb. En het Vertik €6.95 aan verzenden te betalen. Voor mij nooit meer bristol, te lelijke goedkope kwaliteit

duurde bijna 1 week en werd niet op de hoogte gehouden waarom

Antwoord van Bristol
Het artikel uit jouw bestelling had een verlengde levertermijn omdat dit artikel niet voorradig was in ons logistieke centrum. Dit werd ook vermeld in het winkelwagentje. Onze excuses voor het ongemak!
Product veelste laat moest ik zelf achteraan en de tweede idem dito te laat

Gevallen door losse zool sneaker tijdens werk bij 1e keer dragen. Uiteindelijk in het gips gekomen en daar tot heden nog steeds in. Zit aan Bristol laten weten en wat zij minimaal kunnen doen is excuses aanbieden vanwege slechte kwaliteit schoenen en het bedrag terug storten( online gekocht) inplaats daarvan krijg ik een kortingsbon van paar euro. Alsof ik na deze ervaring nog wil kopen bij bristo

Ik heb 2 verschillende schoenen geleverd. Waardoor een 3 jarig meisje onwijs verdrietig is geworden. Vervolgens moet ik op een kloppend paar wachten totdat ik de andere heb terug gestuurd. Schandalig

Antwoord van Bristol
Wij betreuren dat de controle bij de verwerking van de bestelling niet goed is uitgevoerd, onze excuses voor het ongemak.
Veel te lange levertijd en op online gelijk uitverkocht terwijl het er nog wel op staat dit is dan ook de laatste keer dat er bij jullie besteld word.

Antwoord van Bristol
Wegens grote drukte na het verlengde Pinksterweekend zat er wat vertraging op de levertijd, waarvoor onze excuses. Indien het artikel online uitverkocht is, wordt het niet meer in onze webshop getoond.
4 juni spijkerjasje besteld. Na week nog geen bericht van verzenden, dus contact opgenomen. Problemen met voorraad, zou spoedig geleverd worden. 21 juni wederom niets van Bristol vernomen, wederom zelf gebeld. Bestelling geannuleerd. Zou Bristol sieren om de klant tijdig zelf te informeren wanneer er problemen zijn met levering en een alternatief aan te bieden ipv geld te innen en niet leveren.

Antwoord van Bristol
Wij betreuren dat wij dit artikel niet tijdig hebben kunnen leveren. Wij waren nog steeds aan het wachten op de levering van dit artikel aan het wachten wanneer er om een annulatie werd verzocht.
Niets gekregen ,jaren mail dat er een kapotte sending was Ik heb mijn geld nog niet terug ontvangen Gr mevr Aerts kris

Antwoord van Bristol
Wegens een kwaliteitsgebrek aan het bestelde artikel konden wij dit helaas niet meer leveren, waarvoor onze excuses. De terugbetaling werd reeds een week geleden uitgevoerd.
Bij bestlling zou het binnen 2 dagen geleverd worden en werd het steeds weer een dag uitgesteld tien heb ik gebeld dat ik het niet meer hoefde en dat ik mn geld terug wilde maar pas na weer drie dagen werd het pakje toch aangeboden en heb ik het geweigerd

Antwoord van Bristol
Bedankt voor je berichtje. Onze excuses voor het ongemak. Wegens grote drukte bij PostNL werden sommige pakketjes 1 dag later geleverd. Nogmaals onze excuses.
Betalen voor retour zending 6.95.

Antwoord van Bristol
Bedankt voor je berichtje. Artikelen kan je steeds gratis omruilen of retourneren in een Bristol-winkel. Indien je artikelen via de post retourneert naar het hoofdkantoor zijn de verzendkosten helaas voor eigen rekening.
Ik doe nooit mee aan dit soort dingen.

Slechte levering, geen mail wanneer er bezorgd wordt en halve bestelling gekregen zonder verdere informatie

zeer slechte klantenservice...krijg op 27-05 deze email: Bedankt voor jouw bestelling bij Bristol Jouw bestelling werd verwerkt en wordt nu verzonden naar het door jou gekozen filiaal: Bristol Amsterdam....nu het is 06-06 en heb nog steeds geen bericht dat ik mijn bestelling kan afhalen.

Inmiddels nog steeds niets ontvangen

Antwoord van Bristol
Wegens een voorraadverschil hebben wij helaas de vermelde levertermijn niet kunnen respecteren. De bestelling is inmiddels onderweg naar de geselecteerde Bristolwinkel.