BristolBeoordelingen

David Baens

Beoordelingen voor Bristol

4.29/5.00

1.234 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Bristol

Besteld op 1-10, vandaag 13-10 nog niets ontvangen, ook geen melding over enige vertraging o.i.d. Na een telefoontje van mij gehoord dat een van de artikelen later leverbaar zou zijn, maar tot op heden nog steeds niets gehoord of gezien. Zeer slechte service en zeker geen voorbeeld voor klantenbinding. G.L. Buchinhoren0643180904
Antwoord van Bristol
Onze excuses voor de vertraging. Uw bestelling bevat een artikel dat niet direct leverbaar is, maar leverbaar vanuit een filiaal waardoor de levertermijn voor de ganse bestelling wordt verlengd. Uw pakket is vandaag verzendklaar gemaakt.
Wacht nog steeds op mijn bestelling dus levering erg traag...producten kan ik nog niet beoordelen
Antwoord van Bristol
Bedankt voor je bericht. 1 artikel uit jouw bestelling had een verlengde levertermijn. Dit werd ook aangegeven in het winkelmandje. Indien het goed is, heb je de bestelling ondertussen ontvangen. We wensen je veel plezier met je aankoop!
Ik Heb nog niks ontvangen duurt al twee weken of zelfs langer....
Pakketje tot heden niet ontvangen
Antwoord van Bristol
Bedankt voor je feedback. Indien het goed is, heb je ondertussen contact gehad met onze klantendienst.
Slechte service onbetrouwbare website
Antwoord van Bristol
Wat jammer om te horen. Indien je problemen ondervindt met je bestelling, mag je onze klantendienst altijd even contacteren!
Wordt gevraagd om een beoordeling.. Vandaag na 3 weken maar eens gemaild of ik überhaupt mijn schoenen nog bezorgd krijg.. Kan het over 2 dagen ophalen in de winkel wordt gezegd..
Antwoord van Bristol
Bedankt voor je bericht. Jouw bestelling van 17/7 wordt inderdaad morgen bezorgd in de winkel.Bij een levering in een Bristol-winkel dien je steeds rekening te houden met een levertermijn van 5-10 werkdagen.
ik heb mijn bestelling van 16-7 nog niet eens ontvangen en dan sturen jullie al een beoordelings formulier
Antwoord van Bristol
Bedankt voor je feedback. Jouw bestelling is op 28/7 gearriveerd in de winkel. Bij een levering in een Bristol-winkel dien je rekening te houden met een levertermijn van 5-10 werkdagen. We wensen je veel plezier met je aankoop!
wat een shitwinkel, 4 weken wachten zonder enig bericht, e pas nadat je gaat bellen, wordt de bestelling geannuleerd zogenaamd vanwege kwaliteitsproblemen. en dat is TWEE keer gebeurt, wat een K winkel!
Antwoord van Bristol
Bedankt voor je bericht. We hebben jouw artikel inderdaad niet naar je kunnen opsturen vanwege een kwaliteitsklacht. Nogmaals onze excuses hiervoor. Het aankoopbedrag zie je binnen 2 werkdagen op jouw rekening verschijnen.
Bestelling nog steeds niet ontvangen
Antwoord van Bristol
Bedankt voor je feedback. Indien het goed is, heb je de bestelling ondertussen mogen ontvangen. Mijn excuses voor de verlengde levertermijn!
na 4 weken nog steeds geen product ontvangen. Bij naraag bij de klantenservice wordt mijn bestellig geanuleerd vanwege kwaliteitsproblemen. Moet ik zelf online ontdekken dat het product nog op voorraad is en weer opnieuw besteld, maar wacht nog steeds....
Antwoord van Bristol
We hebben het artikel uit jouw bestelling inderdaad moeten annuleren vanwege een kwaliteitsklacht. Aangezien er geen voorraad meer was in ons logistieke centrum, hebben we je helaas geen nieuw exemplaar kunnen toesturen. Het artikel uit jouw nieuwe bestelling heeft een verlengde levertermijn aangezien dit artikel uit een Bristol-winkel moet komen, dit werd ook aangegeven in het winkelmandje.
De levering was later zoals afgesproken. Ik zou het pakket thuis geleverd krijgen, maar het is toch bij het postkantoor afgeleverd waar ik het dus moest ophalen....
Antwoord van Bristol
Bedankt voor je bericht. Volgens de T&T heeft de pakketbezorger twee keer geprobeerd het pakketje te leveren op jouw adres, maar is dit niet gelukt. Om deze reden werd het pakketje naar een PostNL-locatie gebracht. Onze excuses voor het ongemak.
Ik wacht al bijna 14 dagen op mijn bestelling. Stelletje klunzen!
Antwoord van Bristol
Bedankt voor je bericht. Indien het goed is, heb je hierover een mail ontvangen van onze klantendienst.
Bestelling werd prima optijd geleverd.
Nog steeds niets ontvangen dus niet blij! Zit al vanaf 26 mei op een bestelling wachten is nu 8 juni
Antwoord van Bristol
Bedankt voor je feedback. Indien het goed is, werd jouw pakketje op 9 juni geleverd in de winkel. Indien je kiest voor levering in een Bristol-winkel, dien je rekening te houden met een levertermijn van 5-10 werkdagen.
Bestelling na 12 dagen nog steeds niet ontvangen. Krijg ook geen reactie op mijn bericht. Zal nooit meer online bestellen bij Bristol
Antwoord van Bristol
Bedankt voor je feedback. Indien het goed is, heb je ondertussen jouw bestelling mogen ontvangen. Onze excuses voor de verlengde levertermijn.
Prima service. Alles optijd binnen en netjes verpakt.
Duurde meer dan 10dagen voordat de bestelling werd geleverd en het was niet de volledige bestelling, maar de helft, en daar was helemaal geen mededeling over bij. Heb dus voor producten betaald die ik niet heb ontvangen, en over een eventuele nalevering wordt niets over gezegd!!!!
Ik heb op 13-5-2020 besteld en heb het tot op heden niet gekregen. Ik wacht dus al ruim twee weken op mijn bestelling. Jullie gaan mij niet vertellen dat het door COVID-19 komt, want filialen krijgen gewoon hun vracht binnen. Heel brutaal om een mail te sturen met Bristol wacht op jouw beoordeling. Ik wacht op mijn bestelling!!
Antwoord van Bristol
Bedankt voor je feedback! Indien het goed is, werd jouw bestelling op 26/5 in de winkel geleverd. Ik wens je veel plezier met je aankoop!
Nog niets ontvangen, levering duurt wel lang nu. Ik hen uiteraard wel begrip vanwege de Corona crisis. Maar al bijna twee weken verder.
Antwoord van Bristol
Bedankt voor je feedback. Indien het goed is, werd jouw bestelling op 27/5 geleverd in de winkel. Ik wens je veel plezier met je aankoop!
12 mei besteld en betaald, maar de bestelling is nog steeds niet binnen op 24 mei!!!
Antwoord van Bristol
Bedankt voor je bericht. Jouw pakketje werd op 26/5 geleverd in de winkel. Vanwege de feestdag op 21 mei was jouw pakketje helaas wat langer onderweg. Onze excuses voor het ongemak.