Bristol- Logo - Beoordelingen

BristolReviews

Gecertificeerd sinds: 16-1-2017
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022
Bristol is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Bristol kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 16-1-2017
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022

Beoordelingen voor Bristol

815 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

zat goed verpakt en netjes geleverd alleen snap ik niet dat geleverd is met post NL Terwel ik lid ben van selectvracht post NL krijg je niet eens de kans om naar de deur toe te lopen loop zeer slecht en krijg de kans niet om naar de deur te lopen want dan zitten ze alweer in de auto ik vind dit erg onvriendelijk en onpersoonlijke van Postnl maar u als Bristol daar ben ik goed te spreken over ty

Levering duurde langer dan de aangegeven 2-3 werkdagen. Doordat de kleding in de SALE gekocht is , is de prijs-kwaliteit verhouding prima, maar veel kleding is gemaakt van polyester wat de uitstraling toch minder maakt. Het feit dat retourzendingen niet kosteloos gestuurd kunnen worden vind ik een groot minpunt (Bristol winkel is ook niet om de hoek) hetgeen me tegenhoudt weer online te bestellen.

Beoordelingen voor Bristol

Schoenen die ik heb geleverd gekregen zijn niet de schoenen zoals op de foto op de website. Dus gebeld voor een oplossing. Kan niet, moet je mailen. Inmiddels 6 mails verder en nog steeds geen oplossing, behalve dat je naar een fysieke winkel moet voor hulp. Ik koop toch met een reden online?! Regel een gratis retournering en ik ben tevreden..maar tot nu toe zou ik zeggen: KOOP ER NIET!
Antwoord van Bristol
Jammer dat u niet akkoord gaat met onze klachtenprocedure. Onze filiaalmanagers zijn opgeleid om klachten te herkennen en af te handelen. Vandaar dat wij klachten, ook voor onze webshopartikelen, via onze fysieke winkels laten afhandelen.
Heb bestelling geplaatst ,wordt na 2 dagen bedrag afgeschreven. Krijg na ruim 1,5 week mail dat het er niet is maar is gewoon nog via de site te bestellen. Geld is nog steeds niet terug gestort. Heel vervelend.
Bestelling werd na 15 dagen nog niet verzonden terwijl ik op vakantie zou gaan. Pas bij contact met klantenservice werd gemeld dat er iets’ verkeerd is gegaan.
Antwoord van Bristol
Onze excuses dat wij uw bestelling niet tijdig hebben kunnen verwerken. 7 werkdagen na het plaatsen van uw bestelling hebben wij deze dan op uw verzoek geannuleerd en terugbetaald.
Bestelling online gedaan laten afleveren in de winkel op de doos was schoenmaat 26 en in de doos maat 29 . Voor niks naar de winkel gereden
Antwoord van Bristol
Bedankt voor je feedback. Onze oprechte excuses voor de vergissing! Indien het nog niet voor je werd opgelost, mag je onze klantendienst uiteraard even contacteren.
Geen retour labels mee gezonden. Geen juiste retour formulieren mailen. Geen reactie gewoon weer opnieuw het zelfde toe sturen. De mails worden niet goed gelezen. Waardoor voor ons het retour sturen moeizaam gaat. Producten zijn goed gevonden en ook lekker zacht voor de kinderen.
Inmiddels 10 dagen verder en nog steeds geen verandering in de situatie van mij bestelling. Begin van de week contact gehad, werd verteld dat niet alles op voorraad was, en de levering 4-9 dagen duurt, terwijl er op de site staat 4-7 dagen.
Antwoord van Bristol
Bedankt voor je bericht. Onze excuses voor het ongemak. Indien het goed is, heb je hierna nog contact gehad met onze klantendienst.
Bestel werd pas na 10 werk dagen geleverd. Echter miste de bestelling 1 product. Ik heb geen mail ontvangen over een intendant niet geleverd kon worden, en of deze nog nageleverd wordt. Jammer dat Bristol niet communiceert met klanten!!!!
Antwoord van Bristol
Bedankt voor je feedback. Enkele artikelen uit jouw bestelling hadden een verlengde levertermijn, dit werd normaal ook aangegeven in het winkelmandje. Neem zeker even contact op met onze klantendienst i.v.m. het ontbrekende artikel. Zij kijken dit graag voor je na.
Nu na 12 dagen nog steeds de bestelling niet ontvangen. Gisteren telefonisch contact gehad. De reden van vertraging zou worden uitgezocht en ik zou gemaild worden, maar dit is niet gebeurd
Bestel je wat, gaat er eerst een week over heen waarna blijkt dat het niet meer leverbaar is. Zit nog te wachten up teruggave van het geld!
Antwoord van Bristol
Onze excuses dat het artikel niet geleverd kon worden. Het artikel bleek helaas niet in verkoopbare toestand te zijn. e terugbetaling werd uitgevoerd op dezelfde dag dat u geïnformeerd werd over de annulatie van uw bestelling.
Heb nog steeds niets ontvangen, wacht al twee weken op levering.
Ik heb de gymschoenen niet ontvangen en mijn dochter heeft ze hard nodig voor school.
Antwoord van Bristol
De vermelde levertermijn werd nochtans gerespecteerd. Voor levering in een Bristolwinkel dient u rekening te houden met een termijn van 5 tot 10 werkdagen. De bestelling werd er bezorgd op de 8ste werkdag na bestelling. Jammer dat wij voor het respecteren van de levertermijn een onterechte negatieve beoordeling ontvangen.
Prima service vriendelijk personeel als je iets terug brengt in de winkel!
Ik heb nog steeds mijn bestelling niet ontvangen.
Antwoord van Bristol
onze excuses voor de langere levertijd. Dit heeft te maken met een artikel in uw bestelling dat niet direct leverbaar is, waardoor de levertermijn verlengd wordt.
produchten nooit ontvangen
Slechte kwaliteit kleding
Antwoord van Bristol
Bedankt voor je feedback. Wat jammer om te horen! Indien het om een kwaliteitsklacht gaat, mag je onze steeds even contacteren. Zij helpen je met plezier verder.
Verschrikkelijk slecht.
alles ruk
Antwoord van Bristol
Bedankt voor je bericht. Onze excuses voor het ongemak. Een artikel uit jouw bestelling had een verlengde levertermijn, dit werd normaal ook aangegeven in het winkelmandje. Indien het goed is, heb je de bestelling ondertussen ontvangen.