BristolBeoordelingen

: 17.145GoedGecertificeerd

Details
Contact
Bristol- Logo - Beoordelingen
Bristol- Logo - Beoordelingen
Contact
Euro Shoe Group NV
Lochtemanweg 15
3580 Beringen
België
Gevolmachtigde
David Baens

Beoordelingen voor Bristol

4.29/5.00
Goed
Hoe wordt de score berekend?

1.234 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

57 %
28 %
8 %
3 %
4 %
17.145 beoordelingen in totaal

Wat andere klanten zeggen over Bristol

Filter 
(48)
13 dagen geleden
Besteld op 1-10, vandaag 13-10 nog niets ontvangen, ook geen melding over enige vertraging o.i.d. Na een telefoontje van mij gehoord dat een van de artikelen later leverbaar zou zijn, maar tot op heden nog steeds niets gehoord of gezien. Zeer slechte service en zeker geen voorbeeld voor klantenbinding. G.L. Buchinhoren0643180904
 Geverifieerde beoordeling|
Bristol- Logo - Beoordelingen
Bristol- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Bristol
13 dagen geleden
Onze excuses voor de vertraging. Uw bestelling bevat een artikel dat niet direct leverbaar is, maar leverbaar vanuit een filiaal waardoor de levertermijn voor de ganse bestelling wordt verlengd. Uw pakket is vandaag verzendklaar gemaakt.
1 maand geleden
Wacht nog steeds op mijn bestelling dus levering erg traag...producten kan ik nog niet beoordelen
 Geverifieerde beoordeling|
Bristol- Logo - Beoordelingen
Bristol- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Bristol
1 maand geleden
Bedankt voor je bericht. 1 artikel uit jouw bestelling had een verlengde levertermijn. Dit werd ook aangegeven in het winkelmandje. Indien het goed is, heb je de bestelling ondertussen ontvangen. We wensen je veel plezier met je aankoop!
1 maand geleden
Ik Heb nog niks ontvangen duurt al twee weken of zelfs langer....
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
Pakketje tot heden niet ontvangen
 Geverifieerde beoordeling|
Bristol- Logo - Beoordelingen
Bristol- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Bristol
1 maand geleden
Bedankt voor je feedback. Indien het goed is, heb je ondertussen contact gehad met onze klantendienst.
3 maanden geleden
Slechte service onbetrouwbare website
 Geverifieerde beoordeling|
Bristol- Logo - Beoordelingen
Bristol- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Bristol
3 maanden geleden
Wat jammer om te horen. Indien je problemen ondervindt met je bestelling, mag je onze klantendienst altijd even contacteren!
3 maanden geleden
Wordt gevraagd om een beoordeling.. Vandaag na 3 weken maar eens gemaild of ik überhaupt mijn schoenen nog bezorgd krijg.. Kan het over 2 dagen ophalen in de winkel wordt gezegd..
 Geverifieerde beoordeling|
Bristol- Logo - Beoordelingen
Bristol- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Bristol
3 maanden geleden
Bedankt voor je bericht. Jouw bestelling van 17/7 wordt inderdaad morgen bezorgd in de winkel.Bij een levering in een Bristol-winkel dien je steeds rekening te houden met een levertermijn van 5-10 werkdagen.
3 maanden geleden
ik heb mijn bestelling van 16-7 nog niet eens ontvangen en dan sturen jullie al een beoordelings formulier
 Geverifieerde beoordeling|
Bristol- Logo - Beoordelingen
Bristol- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Bristol
3 maanden geleden
Bedankt voor je feedback. Jouw bestelling is op 28/7 gearriveerd in de winkel. Bij een levering in een Bristol-winkel dien je rekening te houden met een levertermijn van 5-10 werkdagen. We wensen je veel plezier met je aankoop!
4 maanden geleden
wat een shitwinkel, 4 weken wachten zonder enig bericht, e pas nadat je gaat bellen, wordt de bestelling geannuleerd zogenaamd vanwege kwaliteitsproblemen. en dat is TWEE keer gebeurt, wat een K winkel!
 Geverifieerde beoordeling|
Bristol- Logo - Beoordelingen
Bristol- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Bristol
4 maanden geleden
Bedankt voor je bericht. We hebben jouw artikel inderdaad niet naar je kunnen opsturen vanwege een kwaliteitsklacht. Nogmaals onze excuses hiervoor. Het aankoopbedrag zie je binnen 2 werkdagen op jouw rekening verschijnen.
4 maanden geleden
Bestelling nog steeds niet ontvangen
 Geverifieerde beoordeling|
Bristol- Logo - Beoordelingen
Bristol- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Bristol
4 maanden geleden
Bedankt voor je feedback. Indien het goed is, heb je de bestelling ondertussen mogen ontvangen. Mijn excuses voor de verlengde levertermijn!
4 maanden geleden
na 4 weken nog steeds geen product ontvangen. Bij naraag bij de klantenservice wordt mijn bestellig geanuleerd vanwege kwaliteitsproblemen. Moet ik zelf online ontdekken dat het product nog op voorraad is en weer opnieuw besteld, maar wacht nog steeds....
 Geverifieerde beoordeling|
Bristol- Logo - Beoordelingen
Bristol- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Bristol
4 maanden geleden
We hebben het artikel uit jouw bestelling inderdaad moeten annuleren vanwege een kwaliteitsklacht. Aangezien er geen voorraad meer was in ons logistieke centrum, hebben we je helaas geen nieuw exemplaar kunnen toesturen. Het artikel uit jouw nieuwe bestelling heeft een verlengde levertermijn aangezien dit artikel uit een Bristol-winkel moet komen, dit werd ook aangegeven in het winkelmandje.
4 maanden geleden
De levering was later zoals afgesproken. Ik zou het pakket thuis geleverd krijgen, maar het is toch bij het postkantoor afgeleverd waar ik het dus moest ophalen....
 Geverifieerde beoordeling|
Bristol- Logo - Beoordelingen
Bristol- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Bristol
4 maanden geleden
Bedankt voor je bericht. Volgens de T&T heeft de pakketbezorger twee keer geprobeerd het pakketje te leveren op jouw adres, maar is dit niet gelukt. Om deze reden werd het pakketje naar een PostNL-locatie gebracht. Onze excuses voor het ongemak.
4 maanden geleden
Ik wacht al bijna 14 dagen op mijn bestelling. Stelletje klunzen!
 Geverifieerde beoordeling|
Bristol- Logo - Beoordelingen
Bristol- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Bristol
4 maanden geleden
Bedankt voor je bericht. Indien het goed is, heb je hierover een mail ontvangen van onze klantendienst.
5 maanden geleden
Bestelling werd prima optijd geleverd.
 Geverifieerde beoordeling|
5 maanden geleden
Nog steeds niets ontvangen dus niet blij! Zit al vanaf 26 mei op een bestelling wachten is nu 8 juni
 Geverifieerde beoordeling|
Bristol- Logo - Beoordelingen
Bristol- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Bristol
5 maanden geleden
Bedankt voor je feedback. Indien het goed is, werd jouw pakketje op 9 juni geleverd in de winkel. Indien je kiest voor levering in een Bristol-winkel, dien je rekening te houden met een levertermijn van 5-10 werkdagen.
5 maanden geleden
Bestelling na 12 dagen nog steeds niet ontvangen. Krijg ook geen reactie op mijn bericht. Zal nooit meer online bestellen bij Bristol
 Geverifieerde beoordeling|
Bristol- Logo - Beoordelingen
Bristol- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Bristol
5 maanden geleden
Bedankt voor je feedback. Indien het goed is, heb je ondertussen jouw bestelling mogen ontvangen. Onze excuses voor de verlengde levertermijn.
5 maanden geleden
Prima service. Alles optijd binnen en netjes verpakt.
 Geverifieerde beoordeling|
5 maanden geleden
Duurde meer dan 10dagen voordat de bestelling werd geleverd en het was niet de volledige bestelling, maar de helft, en daar was helemaal geen mededeling over bij. Heb dus voor producten betaald die ik niet heb ontvangen, en over een eventuele nalevering wordt niets over gezegd!!!!
 Geverifieerde beoordeling|
6 maanden geleden
Ik heb op 13-5-2020 besteld en heb het tot op heden niet gekregen. Ik wacht dus al ruim twee weken op mijn bestelling. Jullie gaan mij niet vertellen dat het door COVID-19 komt, want filialen krijgen gewoon hun vracht binnen. Heel brutaal om een mail te sturen met Bristol wacht op jouw beoordeling. Ik wacht op mijn bestelling!!
 Geverifieerde beoordeling|
Bristol- Logo - Beoordelingen
Bristol- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Bristol
5 maanden geleden
Bedankt voor je feedback! Indien het goed is, werd jouw bestelling op 26/5 in de winkel geleverd. Ik wens je veel plezier met je aankoop!
6 maanden geleden
Nog niets ontvangen, levering duurt wel lang nu. Ik hen uiteraard wel begrip vanwege de Corona crisis. Maar al bijna twee weken verder.
 Geverifieerde beoordeling|
Bristol- Logo - Beoordelingen
Bristol- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Bristol
5 maanden geleden
Bedankt voor je feedback. Indien het goed is, werd jouw bestelling op 27/5 geleverd in de winkel. Ik wens je veel plezier met je aankoop!
6 maanden geleden
12 mei besteld en betaald, maar de bestelling is nog steeds niet binnen op 24 mei!!!
 Geverifieerde beoordeling|
Bristol- Logo - Beoordelingen
Bristol- Logo - Beoordelingen
Antwoord van Bristol
5 maanden geleden
Bedankt voor je bericht. Jouw pakketje werd op 26/5 geleverd in de winkel. Vanwege de feestdag op 21 mei was jouw pakketje helaas wat langer onderweg. Onze excuses voor het ongemak.