BristolBeoordelingen

: 16.830GoedGecertificeerd

Details
Contact
Bristol- Logo - Beoordelingen
Bristol- Logo - Beoordelingen
Contact
Euro Shoe Group NV
Lochtemanweg 15
3580 Beringen
België
Gevolmachtigde
David Baens

Beoordelingen voor Bristol

4.36/5.00
Goed
Hoe wordt de score berekend?

1.988 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

57 %
30 %
7 %
3 %
2 %
16.830 beoordelingen in totaal

Wat andere klanten zeggen over Bristol

Gisteren
Ik wacht al bijna 14 dagen op mijn bestelling. Stelletje klunzen!
 Geverifieerde beoordeling|
25 dagen geleden
Bestelling werd prima optijd geleverd.
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
Nog steeds niets ontvangen dus niet blij! Zit al vanaf 26 mei op een bestelling wachten is nu 8 juni
 Geverifieerde beoordeling|
Bristol- Logo - Beoordelingen
Bristol- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van Bristol
25 dagen geleden
Bedankt voor je feedback. Indien het goed is, werd jouw pakketje op 9 juni geleverd in de winkel. Indien je kiest voor levering in een Bristol-winkel, dien je rekening te houden met een levertermijn van 5-10 werkdagen.
1 maand geleden
Bestelling na 12 dagen nog steeds niet ontvangen. Krijg ook geen reactie op mijn bericht. Zal nooit meer online bestellen bij Bristol
 Geverifieerde beoordeling|
Bristol- Logo - Beoordelingen
Bristol- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van Bristol
24 dagen geleden
Bedankt voor je feedback. Indien het goed is, heb je ondertussen jouw bestelling mogen ontvangen. Onze excuses voor de verlengde levertermijn.
1 maand geleden
Prima service. Alles optijd binnen en netjes verpakt.
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
Duurde meer dan 10dagen voordat de bestelling werd geleverd en het was niet de volledige bestelling, maar de helft, en daar was helemaal geen mededeling over bij. Heb dus voor producten betaald die ik niet heb ontvangen, en over een eventuele nalevering wordt niets over gezegd!!!!
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
Ik heb op 13-5-2020 besteld en heb het tot op heden niet gekregen. Ik wacht dus al ruim twee weken op mijn bestelling. Jullie gaan mij niet vertellen dat het door COVID-19 komt, want filialen krijgen gewoon hun vracht binnen. Heel brutaal om een mail te sturen met Bristol wacht op jouw beoordeling. Ik wacht op mijn bestelling!!
 Geverifieerde beoordeling|
Bristol- Logo - Beoordelingen
Bristol- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van Bristol
1 maand geleden
Bedankt voor je feedback! Indien het goed is, werd jouw bestelling op 26/5 in de winkel geleverd. Ik wens je veel plezier met je aankoop!
1 maand geleden
Nog niets ontvangen, levering duurt wel lang nu. Ik hen uiteraard wel begrip vanwege de Corona crisis. Maar al bijna twee weken verder.
 Geverifieerde beoordeling|
Bristol- Logo - Beoordelingen
Bristol- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van Bristol
1 maand geleden
Bedankt voor je feedback. Indien het goed is, werd jouw bestelling op 27/5 geleverd in de winkel. Ik wens je veel plezier met je aankoop!
1 maand geleden
12 mei besteld en betaald, maar de bestelling is nog steeds niet binnen op 24 mei!!!
 Geverifieerde beoordeling|
Bristol- Logo - Beoordelingen
Bristol- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van Bristol
1 maand geleden
Bedankt voor je bericht. Jouw pakketje werd op 26/5 geleverd in de winkel. Vanwege de feestdag op 21 mei was jouw pakketje helaas wat langer onderweg. Onze excuses voor het ongemak.
2 maanden geleden
Heel slecht.. nooit meer online iets van Bristol bestellen. Ik heb op 9 mei schoenen besteld. Vandaag is 21 mei (nog steeds niet gekregen )
 Geverifieerde beoordeling|
2 maanden geleden
Echt belachelijk dat er online sraat dat de winkel open is. Terwijl heel de winkel niet meer bestaat! Rij ik voorniks erheen. Bel ik de klantenservice heb ik gewoon pech! Moet ik zelf retourneren op eigen kosten. Dit is toch geen service?!!
 Geverifieerde beoordeling|
2 maanden geleden
Zit tot op heden te wachten op de bestelling! En service ho maar! Gemaild maar je krijgt te horen dat het verzonden is en tot op heden niets! Belachelijk
 Geverifieerde beoordeling|
2 maanden geleden
Heb nog steeds geen pakje ontvangen, jullie sturen geen reactie op berichtjes. Was eerste, maar ook laatste x dat ik wat bij jullie heb besteld.
 Geverifieerde beoordeling|
2 maanden geleden
hier 3 weken geleden wat besteld na een week gemaild na 10 dagen pas track en tracé code en die code geeft na 3 weken nog aan zending nog niet bij post.nl weer gemaild word er gezegd ivm covid19 moet dat nog langer duren als je elders besteld hooguit een week is het binnen bestel hier nooit weer en ze zij slecht bereikbaar
 Geverifieerde beoordeling|
2 maanden geleden
Duurt heel lang de verzending bijna 1 maand terwijl bristol winkel is gewoon in Nederland . Geen i formatie bij mijn email over de verzending , slecht qualiteit. Ik ga niet meer bestelen bij bristol
 Geverifieerde beoordeling|
2 maanden geleden
Bestelling zou zijn afgeleverd, maar op het moment van "levering" was er niemand thuis, en buren weten ook van niets.... Heb meteen klacht ingediend via contactformulier maar nog geen reactie ontvangen. Wil ofwel alsnog de schoenen ontvangen of mijn geld terug.
 Geverifieerde beoordeling|
2 maanden geleden
26-4-2020 besteld, op 12-5-2020 nog niet geleverd en geen reactie op vragen die gesteld is over de bestelling via het contactformulier
 Geverifieerde beoordeling|
3 maanden geleden
Rolschaatsen zitten in een kapotte doos die dicht is gemaakt met plakband. Duidelijk te zien dat wij niet de eerste eigenaar zijn vd rolschaatsen!
 Geverifieerde beoordeling|
Bristol- Logo - Beoordelingen
Bristol- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van Bristol
3 maanden geleden
Bedankt voor je bericht. Mijn excuses hiervoor! We geven het alvast door aan ons logistieke centrum zodat dit in de toekomst vermeden kan worden.
3 maanden geleden
Kan U helaas geen beoordeling geven omdat ik de artikelen nog steeds niet ontvangen heb. met vriendelijke groet S Rosier van Keulen
 Geverifieerde beoordeling|
Bristol- Logo - Beoordelingen
Bristol- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van Bristol
3 maanden geleden
Bedankt voor je bericht. Volgens de T&T werd het pakketje op 28 april bezorgd. Mijn excuses voor de langere levertermijn!
3 maanden geleden
15 april bestelling geplaats. Vandaag 28 april nog steeds niets ontvangen. Beetje vertraging snap ik in deze tijd, maar dit duurt wel erg lang....
 Geverifieerde beoordeling|
Bristol- Logo - Beoordelingen
Bristol- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van Bristol
3 maanden geleden
Bedankt voor je bericht. Volgens de T&T werd jouw bestelling op 28 april nog bezorgd. Mijn excuses voor de langere levertermijn.