BristolBeoordelingen

David Baens

Beoordelingen voor Bristol

4.29/5.00

1.248 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Bristol

Het retourneren per post zou gratis moeten zijn.
Kleding valt erg klein waardoor alles retour kon. In de winkel bleek dat er en vreemde manier is gevonden voor de maatregelen tegen corona. Wanneer je de winkel in gaat moet je langs de mensen die in de rij staan, een gangpad dat te smal is om afstand te houden (Nuenen)
Heb nog steeds niet alles binnen maar wel alles betaald Niet eens een briefje er bij met dit word nog geleverd oid Nee moet zelf mailen om het te vragen
Antwoord van Bristol
Bedankt voor je bericht. Indien het goed is, heb je ondertussen meer informatie ontvangen van onze klantendienst.
Retourneren is erg duur.
Levertijd is in vergelijking met andere webshops lang. Maten wijken af.
7 dagen is veel te lang
kortebroek slechte pasvorm ,te lage heupbroek. geen aanrader voor oudere mannen
Het duurde wel heel lang voor de producten er waren. Dit lag niet aan PostNL want ik heb de Track & Trace gevolgd.
Ok alleen toen ik de slippers thuis kreeg zag ik op de doos dat er een actie was.2 paarvoor19 euro ipv 1 paar voor 15
Bestelling duurst echt te lang als excuus post nl heeft het druk klopt ook wel maar andere sites die leveren via post nl zijn wel snel.... dus aan wie ligt het dan??!
Heeft er een week over gedaan om te arriveren. Dezelfde dag ook schoenen bij van Haren besteld, waren de volgende dag binnen ook met Post.nl
Als je een artikel wilt retourneren moet je dat in de winkel doen ook als je het hebt besteld. Ik woon niet in de buurt van zo’n winkel dus moest het op eigen kosten terug sturen. Erg duur en is het niet waard
Waren helaas niet mijn maat en matriaal. Dat blijft altijd lastig via internet.
Bezorging duurde echt heel lang
Pakket heeft lang in de wacht gestaan voor het naar Postnl is gegaan. De bestelling was precies zoals verwacht.
Ik kreeg een kledingstuk toegezonden wat kapot was. Jammer dat het mij dan geld kost om spullen te retourneren. Ik ben zelf maar naar de winkerl gereden.
Bestelling veel te laat afgegeven bij post nl. Zal hier niet nog een bestelling doen.
Bestelling heeft er ruim een week over gedaan en dit lag nu een keer niet bij PostNL
Lange levertijd. Shirtjes vallen klein
Stof van bestelde jurkjes te glad en statisch.