BristolBeoordelingen

David Baens

Beoordelingen voor Bristol

4.29/5.00

1.248 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Bristol

Verzending duurt te lang. 12 dagen. Niet normaal. Post.nl is een ramp. Al mijn andere bestellingen op internet 1 tot 3 dagen.
3 weken op een bestelling wachten vind ik erg lang en dat heeft niks met corona te maken.
Bezorging duurde echt te lang!
Vond het erg lang duren voor het binnen was, er stond steeds dat het aan post nl lag maar bij Bristol duurde het volgens mij ook lang voordat het verzonden werd
Eerst kreeg ik een mail dat het pakketje opgehaald kon worden wat blijkt dat het nog niet bij post nl was. Vervolgens dagen later krijg ik een mail dat het opgehaald is maar niet door mij! Gelukkig kwam ik daar en lag mijn pakketje er toch en was er iets verkeerds gegaan . Producten waren goéd.
Terug naar de winkel,waren te groot
redelijk.
Teddyjas was te groot en niet mooi./ Vest dito.
ik moest heel lang wachten zonder bericht.
Op de site wordt reclame gemaakt voor gratis retour! Helaas geldt dit alleen voor retour in een filiaal en niet per post! Dit is mij vanuit de website niet duidelijk geworden. Op Terschelling waar ik woon is geen filiaal van Bristol.
Redelijk
8 dagen na bestelling pas ontvangen
Tot op. Heden nog geen product ontvangen. Deze begin april besteld
helaas is mijn bestelling van 13-4 [slippers] nog niet geleverd hoop dat deze alsnog geleverd worden
levering duurde wel erg lang.
Door het corona virus lang moeten wacthen besteld op11 april en levering aangekregen op 21 april .
De bestelling kwam na bijna 2 weken pas aan. Artikelen geretourneerd, niet naar mijn smaak.
het duurde te lang en de meeste was niet goed zoals die jurk die ik heb besteld die was te groot
Stond bij het product binnen 48uur in huis. Product werd pas na 48uur verstuurd dus klopt niks van. Producten waren wel op voorraad volgens de site.
Het is raar dat je bij retournering zelf de bezorgkosten moet betalen van 7,25. Dus als daarheen shirt bijzit van 9,95 betaal je eigenlijk alsnog het shirt