snelleofferte.be

33 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden478 beoordelingen in totaal

De beleefdheid en de doorverwijzing naar eventuele uitvoerder verliep vlot. Alleen moeten ze nog komen om een offerte op te stellen. Maar jullie mensen zijn vriendelijk en doen hun werk naar behoren. Grtjs Luc

12 sep 2023
Onmiddellijk enthousiast telefoontje gekregen ivm aanvraag. Dezelfde dag 1 reactie ontvangen van installateur doch die kon maar voorstel doen tot 1ste verdieping (t/m 2de verdieping gevraagd). Nadien geen enkele reactie meer ontvangen.

Beoordelingen voor snelleofferte.be

5 jul 2023
Kan daar eigenlijk weinig over zeggen. Het gaat wel snel.
9 jul 2023
12 sep 2023

Veelbelovend doch nadien niks meer

BL
bruno l.
gistel
21 jul 2023
de feedback was super snel. nog geen half uur nadat ik de internet oproep gedaan had maar nu al oordelen over kwaliteit is wel wat vroeg.
24 jul 2023
Nog geen enkele offerte gekregen. Is nochtans dringend.