Paardensupplementen.nl- Logo - Beoordelingen

Paardensupplementen.nl

67 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden504 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 mrt 2019
Paardensupplementen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Vooraf een duidelijke uitleg gekregen over welk supplement het beste aansluit op wat nodig is voor mijn paard. Had 's middags om 16:00 besteld en de volgende dag werd het al bezorgd, zodat ik snel kon beginnen om de Joint Flex Plus te geven.

Ik heb niks geleverd gekregen. Moet nu formulieren van post nl in gaan vullen. Was een dure poeder die ik al 2wkn geleden nodig had. Baal er echt vreselijk van.
PB
Patricia B.
Assendelft

Beoordelingen voor Paardensupplementen.nl

15 sep 2023
Top snel alles in huis
3 sep 2023
Prima service! Fijne uitleg van produkten.
31 aug 2023
Super snelle en nette levering. Verpakking ziet er goed uit. Nu afwachten of het doet wat er wordt gezegd. Contact gehad voor advies en dit was snel en prettig.
18 aug 2023
scherpenheuvel
13 aug 2023
Zeer snelle levering altijd
5 aug 2023
Prettig en behulpzaam bij vragen. Producten zijn van goede kwaliteit.
5 aug 2023
Fijn dat ze meedenken. En snel contact opnamen.
30 jul 2023
EK
Esther K.
Hoofddorp
27 jul 2023
Snelle service. Er hoeft voor mij niks verbeterd te worden. Ik ben zeer te vreden
25 jul 2023
In overleg de juiste brokken. Laten weten wanneer ze weer langs komen en zeer vriendelijk. Heb geen minpunten
19 jul 2023
Super
PB
Patricia B.
Assendelft
Antwoord van Paardensupplementen.nl
Goedemorgen Patricia, ik was benieuwd hoe het nu met de pezen van je paard gaat en of de Tendi Protec goed is bevallen die we op 18 juli direct hebben toegestuurd, nadat de bezorger het eerste pakket niet bezorgd bleek te hebben.
IS
Leverkusen
11 jul 2023
super Kundenservice, schnelle Lieferung
7 jul 2023
Erg tevreden met de geleverde artikel (en)
7 jul 2023
Het is jammer dat de tendi duurder is geworden. Misschien kunnen er grotere navulverpakkingen komen? Die in verhouding goedkoper zijn?
5 jul 2023

5 dagen levertijd !

Let op !!! 5 dagen levertijd... Vrijdag besteld, Woensdag geleverd met Post.nl "Wat kan beter" Kan nog sneller geleverd worden !
2 jul 2023