polijstweb.nl

200 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.512 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 sep 2023
polijstweb.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2e keer dat ik hier bestel. Heb me na enige tijd eens grondig aan het werk gezet en beginnen oefenen met de dingen uit mijn eerste bestelling (ik polijst voornamelijk oude voorwerpen: plastiek, Bakeliet, emaille,…). Blij met de eerste projecten heb ik nog wat bijkomende materialen besteld. Vooral de resultaten en het gebruiksgemak van de vloeibare polijstmiddelen springen er voor mij echt uit.

11 feb 2024
Prima producten gekregen, maar dit mag zeker wat sneller opgestuurd worden. Pas na 8 a 9 dagen bezorgd. Kreeg na 3 dagen een mailtje dat ik had kunnen lezen op de website dat ivm ziekte het niet opgestuurd kon worden??? Nou ik heb niks gezien op de site, anders had ik het ergens anders gekocht. Dus heb je geen haast kan je hier bestellen.

Beoordelingen voor polijstweb.nl

17 mrt 2024

Product komt niet overeen met afbeelding

Op de afbeelding staan 10 polijstschijven weergeven. In werkelijkheid wordt er 1 geleverd. Erg jammer…
23 apr 2024
Beste Rick, Bedankt voor je review. In zowel de titel als in de gehele omschrijving staat dat het gaat om één stuk en niet om een pakje van 10 stuks. We hebben hierover ook contact gehad per mail. Met vriendelijke groet, Mark van Polijstweb
Ik ben tevreden over het product. Maar ik wacht nog steeds op antwoord over een nalevering.
23 apr 2024
Goedemorgen Helma, Bedankt voor je review. We waren nog niet in de gelegenheid om op de mail te reageren. Inmiddels heeft de nalevering plaatsgevonden. Met vriendelijke groet, Mark van Polijstweb
Zaterdag besteld donderdag geleverd
23 apr 2024
Hoi Kees, Bedankt voor je review. We hebben de order direct maandag verzonden. Helaas heeft de vervoerder er langer over gedaan dan gewenst. Dit vinden we spijtig, maar hebben hier helaas geen invloed op. Met vriendelijke groet, Mark van Polijstweb
Polijstsetje met pasta aangeschaft maar soort van gegokt welke ,daar ik geen respons kreeg van mijn vraag via zowel whatsapp als via de site over welke set nu het best is voor mn klus
Antwoord van polijstweb.nl
Beste Rowdy, Excuus dat dat je geen reactie hebt gehad op je berichten. Helaas zat ik thuis met griep in was ik niet in de gelegenheid om jouw berichten te beantwoorden. Fijn dat je alsnog een geschikte polijstset heb gevonden voor jouw velgen. Als er nog iets is wat ik voor je kan doen dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Mark van Polijstweb
18 feb 2024
In advies hoe te poetsen
Antwoord van polijstweb.nl
Hoi Mark, Bedankt voor je reactie en goed om te horen dat het product en de levering wel is bevallen. Wat betreft het advies. We hebben heel veel tips en tricks op onze pagina staan waar je heel veel informatie uit kan halen. Ook kun je op ons youtube kanaal diverse how to`s vinden. Als er nog iets is wat ik voor je kan doen mag je mij altijd bellen, mailen of appen. Met vriendelijke groet, Mark van Polijstweb
11 feb 2024

Prima producten, lange wachttijd bezorging

Antwoord van polijstweb.nl
Beste Robert, Vervelend dat je langer op je zending hebt moeten wachten dan de bedoeling was. Zoals je inderdaad had kunnen lezen op de website waren we gesloten in verband met ziekte uitval. (stond vermeld boven aan de website in een velgekleurde banner). We hebben ook onze klanten nog per mail op de hoogte gesteld. Ook ik vind dit erg vervelend en had dit graag anders gezien. Ik run Polijstweb alleen en bij griep ligt het dan echt even stil. Heb tijdens deze periode geprobeerd om de orders nog de deur uit te krijgen maar dit ging gewoon echt niet. Mijn excuus hiervoor, normaal versturen we altijd alles binnen 24 uur.
11 feb 2024
Zeer slecht, heb bijna 1,5 gewacht op mijn pakketje. Dit ivm Griep binnen het bedrijf.
Antwoord van polijstweb.nl
Beste Loek, Vervelend dat je langer op je zending hebt moeten wachten dan de bedoeling was. Zoals op de website vermeld stond waren we gesloten ivm ziekte uitval. Omdat ik polijstweb.nl alleen run ligt het bedrijf dan stil. Heb echt geprobeerd om tijdens deze periode nog orders de deur uit te krijgen, maar dit ging gewoon niet. We hebben alle klanten hiervan ook op de hoogte gesteld door een banner op de website te plaatsen en de klanten een mail te sturen. We hebben daarop geen reactie van jou ontvangen dat we de order zouden moeten annuleren. Ook ik vind dit erg vervelend. Mijn excuus hiervoor
Mijn bestelling leveren
Antwoord van polijstweb.nl
Hoi David, Bedankt voor je review. We hebben jouw order direct verzonden op de dag dat je deze had besteld. Deze is door dpd bij jou aangeboden maar je was niet thuis. Vervolgens is de zending naar een pick up punt verzonden waar je van op de hoogte bent gesteld. (volgens de mail die je ons stuurde). Maar deze heb je niet afgehaald, de zending is daarom ook weer retour afzender gekomen. We kijken graag met jou mee om te kijken hoe we dit voor je kunnen oplossen. Neem je even contact met ons op? Met vriendelijke groet, Mark van Polijstweb.nl
11 okt 2023
verpakking van Belgom ALU aluminium poets 250 cc is helemaal gedeukt .... leveringen met DPD zijn altijd slecht ... ze rijden gewoon je deur voorbij en dumpen pakjes in een depot waar je dan pas enkele dagen later je pakje kan ophalen :-(
24 okt 2023
Hoi Katrien, Bedankt voor het schrijven van deze review. Vervelend dat de chauffeur jouw deur voorbij heeft gereden zonder even aan te bellen. Dit mag natuurlijk niet voorkomen. We gaan hiervoor navraag doen bij DPD wat hiervoor de reden is geweest. We gaan er vanuit dat het de volgende keer gewoon goed gaat. Met vriendelijke groet, Mark van Polijstweb
16 okt 2023
op 11 oktober een bestelling geplaatst, betaal via ideal en nog steeds niets ontvangen. Jammer. Heb het niet met spoed nodig, maar hoop toch dat ik voor woensdag binnen heb.
Antwoord van polijstweb.nl
Hoi Johan, Bedankt voor je review. Heb in het systeem gezien dat de order inderdaad iets langer onderweg is geweest dan we hadden gehoopt. Gelukkig is deze alsnog wel voor de woensdag geleverd. Onze excuses voor de opgelopen vertraging. Met vriendelijke groet, Mark van Polijstweb.nl
24 okt 2023
Het artikel kon niet direct verstuurd worden ivm een storing. Daarnaast zit het bedrijf gevestigd in een klein dorp Harlingen, niet de meest snuggere mensen....
24 okt 2023
Hoi Marijn, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling te schrijven. Vervelend dat je een dag langer op je product hebt moeten wachten. We hadden inderdaad te maken met een vervelende software storing waardoor we geen orders konden inladen. Hopelijk gaat het de volgende keer weer goed. Met vriendelijke groet, Mark van Polijstweb.nl
23 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling

Behulpzaam

Helaas de verkeerde spullen geleverd, maar ondernamen direct aktie om nieuwe spullen te leveren
6 jan 2024
Het geleverde materiaal was echt slecht!
Antwoord van polijstweb.nl
Bedankt voor je review. Vervelend om te lezen dat het materiaal niet naar wens voldoet. We hebben jou hierover een mail gestuurd, maar tot op heden nog geen reactie gehad. Je hebt bij ons polijstmaterialen besteld waar we zelf 20 jaar lang mee werken en waar ook onze klanten zelf altijd hele mooie resultaten behalen. Ben daarom heel benieuwd wat er dan bij jou mis gaat en willen je graag helpen om dat uit te zoeken. Wil je de mail nog even beantwoorden? Dan kunnen we kijken of we dit voor je kunnen oplossen Met vriendelijke groet, Mark van Polijstweb.nl
5 nov 2023
Duur en weinig voorraad
Antwoord van polijstweb.nl
Hoi Sjors, Bedankt voor je review en jammer om te zien dat we 1 ster van je krijgen. We hebben even bekeken wat je de laatste 5 orders hebt afgenomen en dit vergeleken met concurrenten en wij zijn hier de goedkoopste in. Kun je aangeven welke producten je dan te duur vind? Wat betreft de voorraad. Momenteel gaan er een aantal merken uit het assortiment, het kan zijn dat deze dan inderdaad minder op voorraad zijn.. Met vriendelijke groet, Mark van Polijstweb.nl