Synofit.nl- Logo - Beoordelingen

Synofit.nl

314 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden314 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 jan 2024
Synofit.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Na zes weken gebruik van Synofit ben ik vol lof over de resultaten. Mijn cholesterol is aanzienlijk gedaald, wat een positieve impact heeft op mijn gezondheid. Synofit heeft niet alleen mijn verwachtingen overtroffen, maar heeft me ook overtuigd van zijn effectiviteit. Ik ben vastbesloten om dit supplement te blijven gebruiken, omdat het niet alleen mijn cholesterol beheert, maar ook mijn algehele welzijn bevordert. Een absolute aanrader voor wie op zoek is naar een natuurlijke en doeltreffende oplossing!

Ik had opgegeven om mijn bestelling op 08- mei-2024 te ontvangen thuis, daar ik steeds geen mail kreeg dat het verzonden was ben ik zelf gaan informeren nu bleek dat ze het 8-mei op verzenden stond, was er speciaal voor thuis gekomen van vakantie op 08-mei en thuis gebleven maar helaas voor niets. Nou is daar over heen te komen maar er werd mij verteld dat er achteraan gegaan word en dat ze erop terug zouden komen, ik schreef nog om in oplossingen mee te helpen zouden jullie er dan voor kunnen zorgen dat het 22-mei bij mij binnenkomt alleen “gehoord” gelezen We doen ons best u krijgt bericht. Helaas ik moet nog steeds bericht krijgen. Hoop dat het echt binnenkomt op 22-mei!!!

Beoordelingen voor Synofit.nl

Nog niet ontvangen

De bestelling is als af gegeven door gegeven maar heb niets ontvangen zijn zelfs niet aan de deur geweest. Heb een mail gestuurd niets van gehoord per telefoon ingesproken maar niet terug gebeld dus mijn ervaring is echt negatief Een fotovan de slimme deurbel als bewijs dat er niets af geleverd is. Ik hoop nu een reactie te ontvangen
22 apr 2024
Wordt veel te duur.kocht altijd 120 capsules per keer(al 10jaar) vorige bestelling nog. Was toen €105, ) moet nu voor dezelfde hoeveelheid bijna 126€ betalen. Heb deze keer 1 doosje besteld. Waarschijnlijk het laatste doosje.
25 apr 2024
Graag help ik u verder. Synofit heeft jarenlang de prijs stabiel weten te houden maar helaas hebben wij ook te maken met alsmaar stijgende kosten. Tip voor onze website. Wanneer u de optie 2x60 aanklikt betaalt u € 109,95 en niet 2x het bedrag van € 62,95 Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben, Team Synofit

Waarom afhalen bij PostNL-punt gratis en bezorging aan huis niet?

Waarom is bezorging bij een PostNL-afhaalpunt gratis en moet voor bezorging aan huis worden bijbetaald (€ 3,95)?
24 apr 2024
Het product was al duur , maar weer een prijsverhoging is eigenlijk niet acceptabel
25 apr 2024
Hartelijk dank voor uw reactie. Synofit heeft jarenlang de prijs stabiel kunnen houden. Daar waar andere merken per jaar hun prijs verhoogden, net als boodschappen etc, is onze prijs gelijk gebleven. Helaas ontkomen wij ook niet aan de stijgende kosten en hebben om deze reden onze prijzen aan moeten passen. Heeft u zich al aangemeld voor onze nieuwsbrief? Zo bent u altijd op de hoogte van eventuele promoties of acties. Team Synofit.
18 apr 2024
Jammer dat er nu ineens verzendkosten berekend worden
25 apr 2024
Door de stijgende kosten is het minimum bestelbedrag helaas omhoog gegaan om zonder verzendkosten te versturen. Bent u al aangemeld voor onze nieuwsbrief? Hierin wordt u op de hoogte gehouden van nieuwtjes en promoties. Team Synofit
20 apr 2024
Wordt gewoon niet thuis bezorgd terwijl het door de brievenbus kan afhalen bij post.nl of ineens kosten betalen voor levering aan huis euro 3,95 belachelijk nooit meer synofit na jaren gebruiken absurd
Antwoord van Synofit.nl
Beste mijnheer Hoogewerff, hartelijk dank voor uw reactie. Wij nemen uw klacht serieus en waarderen uw feedback, dit geeft ons de mogelijkheid om te kijken waar wij onze service in kunnen verbeteren. Team Synofit
17 mrt 2024

Smaak

Ik vind het een vies drankje; de werking (ik gebruik synovia nog geen week) kan ik nog niet beoordelen
Antwoord van Synofit.nl
Hartelijk dank voor uw reactie. Het kan helpen de vloeistof met iets anders te mengen. Onze vloeibare samenstelling heeft de beste en snelste werking en zeker als start een goed begin! Bij verbetering van uw klachten kunt u overwegen over te stappen op onze softgels. Team Synofit
HO
Herman O.
Niederlande

Sinofit regural

Ik slik het nog maar 53 dagen, dus ik kan er nog niets over zeggen, ik hoop dat het gaat helpen
Antwoord van Synofit.nl
Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hopen dat u snel verbetering op gaat merken. Onze eerste keus in advies is Synofit Groenlipmossel vloeibaar. Dit is de meest uitgebreide formule en geeft het snelst resultaat. Team Synofit

Afhaallocaties

Het is al een hele tijd zo dat een aantal afhaallocaties niet te kiezen is.
Antwoord van Synofit.nl
Hartelijk dank voor uw reactie. Het afhaalpunt dat u probeert te selecteren kan volgeboekt zijn waardoor levering op die locatie niet mogelijk is. Team Synofit
nog steeds niets ontvangen. onduidelijke communicatie
Antwoord van Synofit.nl
Helaas is het door u bestelde artikel momenteel niet voorradig. Excuus voor de vertraging van uw bestelling! Team Synofit
De producten van Synofit zijn goed, ik vind het alleen jammer, dat wanneer je een vraag per mail stelt die niet beantwoord wordt.
Antwoord van Synofit.nl
Beste, graag help ik u verder. Wanneer heeft u een mail naar ons verstuurd en naar welk e-mail adres? Team Synofit
MV
10 mrt 2024
Kan er nog niet over oordelen. Ben er net mee negonnen!
Antwoord van Synofit.nl
Dank voor uw reactie. Mocht u nog vragen hebben over de werking van Groenlipmossel Plus horen wij het graag van u! Team Synofit - info@synofit.nl
JD
Jannie D.
Heukelum
Goed dat de bestelling snel binnen was. Minder goed dat ik pas na een maand mijn geld terugkreeg, nadat ik de bestelling binnen een dag teruggestuurd had. Men had het ook over een nieuwe bestelling plaatsen, terwijl ik heb laten weten dat ik de bestelling terugstuurde, omdat ik het product niet mag. Men had ook niet op de website aangegeven dat je het product niet mag bij een bepaalde aandoening. Dat las ik pas in de bijsluiter.
Antwoord van Synofit.nl
Geachte heer, mevrouw, Fijn te lezen dat u de bestelling snel ontvangen heeft. Excuses dat u niet direct uw aankoopbedrag teruggestort heeft gekregen. Doorgaans storten wij het bedrag direct na binnenkomst retour maar helaas was er inderdaad verwarring of het product opnieuw verstuurd moest worden. Onze excuses hiervoor. Wij hebben inmiddels contact hierover gehad met u. De gebruiksaanwijzing staat op onze website en kunt u downloaden onder het kopje " dosering" bij het door u bestelde product. Wellicht kunnen wij de gebruiksaanwijzing ook elders nog beschikbaar maken op onze website. Gelukkig dat u vooraf wel de gebruiksaanwijzing heeft doorgenomen Met vriendelijke groet, Team Synofit
AS
Agnes S.
Capelle aan den ijssel

Prijs / kwaliteit verhouding Groenlipmossel Plus matig

Ik gebruik al een paar jaar Synofit. Ik heb het een paar keer een poos niet gebruikt omdat ik het maar matig vind helpen. Maar zonder gaat dus niet meer, merkte ik. Dan maar 3 capsules pd van de Groenlipmolles Plus tegen de pijn door artrose. Een duur middel dus, maar dan helpt het redelijk.
Antwoord van Synofit.nl
Geachte heer, mevrouw, Wat jammer dat de capsules bij u wel werken maar iets minder dan verwacht. Heeft u wel eens overwogen onze drank te proberen? Deze heeft een nog sterkere werking en is in gebruik ook nog eens goedkoper dan onze capsules! U doet namelijk 40 dagen met een fles bij een opbouwkuur van 10 ml per dag. Tegen 20 dagen capsules bij gebruik 3 capsules per dag. Ik neem snel contact met u op om het e.e.a. toe te lichten. Wellicht bent u goedkoper uit en meer tevreden over het te behalen resultaat. Met vriendelijke groet, Team Synofit
Aanvankelijk dacht ik dat Synofit mijn artroseklachten met 50 % verminderde, maar nu ik er mee gestopt ben heb ik bijna helemaal geen last meer, dus??? Voorlopig ben ik blij en gebruik geen Synofit meer.
Antwoord van Synofit.nl
Geachte heer, mevrouw, Wat fijn te lezen dat Synofit waarschijnlijk wat voor uw klachten heeft mogen betekenen. Doorgaans dient u ons product na een tevreden resultaat als onderhoudsdosering te blijven gebruiken. Het is altijd goed om van tijd tot tijd te ervaren wat de werking is van Met vriendelijke groet, Team Synofit
Ik heb de bestelling niet ontvangen. Graag nooit meer verzenden met DHL. Meerdere postcodes hier in de buurt (6415XR) hebben problemen ondervonden
Antwoord van Synofit.nl
Geachte mevrouw, U heeft bij ons een bestelling geplaatst op 16 januari 13:07. U bestelling is afgeleverd volgens de track & trace op 17 januari 15:55. Helaas blijkt dat de vervoerder het pakket niet juist heeft afgeleverd. Na overleg met u hebben wij uw bestelling nogmaals opgestuurd via Post.Nl. Met vriendelijke groet, Team Synofit
werkt niet Na aantal weken gestopt, gewrichten deden steeds meer zeer Weggegooid geld dus, ik noem het geldklopperij
Antwoord van Synofit.nl
Geachte heer, mevrouw, Een enkele keer komt het voor dat bij aanvang van ons product de klachten verergeren. Het advies is dan om de dosering tijdelijk te verlagen. Zodra de klachten dan genormaliseerd zijn kan weer langzaam begonnen worden de dosering te verhogen. Deze klacht zien we vaker voorkomen bij mensen die gevoelig reageren op nieuwe ingrediënten. Uiteindelijk blijkt dat het merendeel van deze groep personen heel tevreden gebruikers van ons Groenlipmosselproduct worden. Echter dient u ons product wel langer dan 1 maand te gebruiken om zo de werking van het product te ervaren. Met vriendelijke groet, Team Synofit.

Helaas...

Regelmatig heb ik Synofit op mijn pijnlijke knieholten aangebracht, maar helaas heeft het mij niet geholpen.
Antwoord van Synofit.nl
Geachte heer, mevrouw, Wat jammer te lezen dat onze gewrichtsgel voor uitwendig gebruik niets heeft kunnen betekenen voor de pijn in uw knieholten. Misschien is het goed als u met een arts bespreekt hoe het kan dat u pijn ervaart in uw knieholten. Met vriendelijke groet, Team Synofit