Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
25 aug 2023
Geverifieerde beoordeling
Qua service geef ik 5 sterren. De service kwam er na 2 bestellingen met klachten. Eentje ging betreffend een beschadiging en een ander betreffend ontbrekende items. Beide werden zeer correct afgehandeld. 4 sterren omdat er oorspronkelijk een probleem was, 5 voor de afhandeling.
Slechte kwaliteit. Slechte verpakking. Boor was totaal niet scherp vol met gaten in de snijrand. Onbruikbaar.
Beoordeling melden
21 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
No steeds aan het wachten op pakket dat op,stock was .slechte service
Beoordeling melden
Antwoord van woodtoolsanddeco.com/nl/
21 jan 2024
Slordig van bpost inderdaad. Dit pakket is, zoals u weet, door ons magazijn verzonden op 14/01/2024, om 21:50:13.
Een week lang heeft het kennelijk bij bpost op het depot gelegen. Jammer dat wij de slechte beoordeling krijgen in plaats van bpost.
25 mei 2023
Geverifieerde beoordeling
+ Snelle levering
- de HSS freesjes zaten los bij elkaar wat beschadeging van snijvlakken kan opleveren
Beoordeling melden
Antwoord van woodtoolsanddeco.com/nl/
1 jun 2023
Bedankt voor de review, we gaan kijken of we dit kunnen voorkomen in de toekomst.
15 jul 2023
Geverifieerde beoordeling
Produkt was beneden verwachting
Produkt was teleurstellend en veel kleiner dan verwacht. Achteraf gezien veel te duur betaald.
Beoordeling melden
Antwoord van woodtoolsanddeco.com/nl/
16 jul 2023
Deze klant heeft niet goed gelezen en gekeken, de maten van dit product staan er namelijk overduidelijk bij en kunnen dus geen verrassing zijn:
https://www.woodtoolsanddeco.com/img/p/3/9/0/4/3904.jpg
13 jul 2023
Geverifieerde beoordeling
12€ admin. kosten aanrekenen voor een retourzending is schandalig.
Beoordeling melden
Antwoord van woodtoolsanddeco.com/nl/
15 jul 2023
Wij rekenen EUR 0,00 administratiekosten voor een retourzending dus geen idee waar u dat vandaan heeft. Op de website staat wel wat anders: dat retourneren ons geld kost (zo'n EUR 12,00), dus dat u goed nadenkt voordat u gaat retourneren. Van alle retouren blijkt 95% namelijk onnodig te zijn geweest, omdat klanten niet goed lezen en kijken bestellen ze vaak het verkeerde product ondanks dat wij erg veel tijd en moeite steken in onze productomschrijvingen, dat is een doorn in het oog van alle webshops.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.