ledwereld.nl- Logo - Beoordelingen

ledwereld.nl

338 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden338 beoordelingen in totaal

Producten doen wat het moet doen. De kleinste ledlampjes hebben een slecht design voor ophanging. Een loszittende veer. Duidelijk goedkoop en niet over na gedacht. (Design een vaste veer) Verder zijn beide lamp types kopie van design van inbouw spot. De connector van de spot zit op ca. 10 cm van de spot. Prima voor inbouw maar voor opbouw al snel in het zicht. Liever min. 50 cm aan de spot zodat deze wegwerkbaar is

De led tl snel bezorgd. Helaas was 1 vd twee stuk. Dus nogmaals een besteld. Ook deze kwam stuk aan. Heb een bericgt gestuurd, nu afwachten of ik een nieuwe(niet stuk) krijg.

Beoordelingen voor ledwereld.nl

De zending kwam goed aan. Vandaag heb ik de installatie beeindigd en alles functioneert naar wens. Ben erg voorzichtig geweest omdat de apparatuur en verbindingsdraden valt onder elektronisch materiaal. Ben wel benieuwd hoelang de led spotjes meegaan en of ze dan na jaren nog te koop zijn.
FV
Goed en degelijk uitziend product. Makkelijke bediening. Ik heb moeten uitzoeken via filmpjes op internet hoe de kabeltjes moesten worden aangesloten. Zelf heb ik uitgezocht waarom de afstandsbediening het niet deed. Deze was moeilijk te openen. Er moesten nog batterijen in.

Mooi product, bezorging kan beter

Mooi product voor goede prijs, alleen DPD bezorgt maar een keer, bij niet thuis gaat het naar parcelshop, dat was geen succes, duurt lang, berichten lopen achter. Waarom niet gewoon bij de buren bezorgen?
Geweldige lichtopbrengst, maar stekkeraansluiting blijft gevoelig,maar als deze niet goed vastzit verbrand de isolatie en moet ik een nieuwe bestellen!
Duidelijke beschrijving En geholpen door chat!
BK
Betsie K.
Elshout
fijn bedrijf, ruime keuze . snelle levering
Keurig op tijd geleverd ! Mooie lampjes!
PV
p v.