ledwereld.nl- Logo - Beoordelingen

ledwereld.nl

321 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden321 beoordelingen in totaal

Producten doen wat het moet doen. De kleinste ledlampjes hebben een slecht design voor ophanging. Een loszittende veer. Duidelijk goedkoop en niet over na gedacht. (Design een vaste veer) Verder zijn beide lamp types kopie van design van inbouw spot. De connector van de spot zit op ca. 10 cm van de spot. Prima voor inbouw maar voor opbouw al snel in het zicht. Liever min. 50 cm aan de spot zodat deze wegwerkbaar is

De led tl snel bezorgd. Helaas was 1 vd twee stuk. Dus nogmaals een besteld. Ook deze kwam stuk aan. Heb een bericgt gestuurd, nu afwachten of ik een nieuwe(niet stuk) krijg.

Beoordelingen voor ledwereld.nl

Producten doen wat het moet doen, design Chinees

Goede service, verkeerde maat.

Ik kreeg door een misverstand een te kleine spot opgestuurd, en hoewel het een mooi product is, kon ik er niets mee en kon ik het retourneren.
snelle verzending, moeilijk zoeken op jullie side maar met telefonische hulp goed geholpen. Gelukkig zijn jullie telefonisch goed bereikbaar.
Antwoord van ledwereld.nl
Beste klant, Bedankt voor uw nuttige feedback. Wij nemen dit mee in het verbeteren van onze website. Met vriendelijke groet, Led Wereld
Ledwereld heeft goed meegedacht om een oplossing te vinden voor mijn vraag. Ze zijn met een goed alternatief voorstel gekomen.
20 apr 2024

Heel tevreden met aankoop

Vriendelijke medewerker aan de telefoon, goede informatie en de bestelling werd zorgvuldig ingepakt en snel geleverd.

Duidelijke website, makkelijk bestellen en correcte aflevering. Dus gewoon goed, zoals je mag verwachten, vind ik.

Duidelijke beschrijving van de…ledstrip

Duidelijke beschrijving van de artikelen en snel verzonden en ontvangen. En keurig verpakt.
Prima shop met ruime keuze en kwaliteit is prima te noemen. Levering snel en netjes.
RS

Super

Geweldig mooie led lampen voor op de badkamer en super snel verzonden.
SK
Sandra K.
Enkhuizen
snel contact via de chat en duidelijke uitleg, kennis van zaken
14 apr 2024
Goede service , doen wat ze beloven en zeer goede producten

Snelle levering, groot assortiment

Snelle levering, producten netjes verpakt. Ga zo door!
NR
Nellie R.
Muntendam
18 apr 2024
Fijne website. Makkelijk te vinden en snelle levering.
JL
Joep L.
Loenen aan de vecht
18 apr 2024
Keurig op tijd geleverd in een mooi passend doosje.
19 apr 2024
Goede producten, snelle levering en goed verpakt.
Snelle levering, goede kwaliteit zoals bekend
HV
Henk v.
Veenendaal

Prima webshop

Ruim assortiment, betaaalbaar en snel bezorgd
De order is snel en correct afgehandeld.

Goede spullen, goed gewerkt

Goede spullen, keurig op tijd afgeleverd
Antwoord van ledwereld.nl
Beste Rob, Bedankt voor uw beoordeling. Goed om te horen! Led Wereld
Goede en betrouwbare klantenservice!