Koko Noko- Logo - Beoordelingen

Koko Noko

331 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.624 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 mrt 2021
Koko Noko voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 aug 2023
Besteld omdat de broeken er mooi uitzagen en het voor een prijs was waarvoor je het eigenlijk niet kunt laten om te bestellen. Heb ze een maat groter gekocht dus mijn zoontje zal het over een jaar ongeveer kunnen dragen maar ze zien er goed uit, ook qua kwaliteit, na wassen nog steeds mooi. Ideaal dat je de broeken aan de binnenzijde smaller kunt maken. Verzending duurt iets langer, maar nog steeds redelijk. Je hoeft ook niet alles binnen 2 dagen in huis te hebben. Superblij met de aankoop van de broeken. Ik zal zeker vaker gaan bestellen.

8 jun 2023
Bestelling niet geleverd, geen mail. Achteraan gebeld, blijkt er iets niet goed te gaan. Misschien komt de bestelling deze week nog, u hoort het zo snel mogelijk.. nog steeds niets gehoord.. we gaan het zien!

Beoordelingen voor Koko Noko

Weet niet waar het aan lig maar nog niks ontvangen
Antwoord van Koko Noko
Dank je voor de recensie. Ik zie dat je al contact hebt opgenomen met onze klantenservice en dat ze het aan het onderzoeken zijn voor je. Zij gaan het voor je oplossen!
25 dec 2023
24 dec 2023
Prima communicatie, nette artikelen en verpakking, kwalitatief goed.
23 dec 2023
Snelle levering, goede prijs
AH

Geweldig

Fijne site, duidelijke mails, mooie kleding die onze zoon mooi staat (lang en slank met lang romp).

Snelle levering, juiste product en wat ik ervan verwacht had.
17 dec 2023
Antwoord van Koko Noko
Beste Elien We hebben je review van 1 ster ontvangen. Zou je dit per mail aan ons kunnen toelichten? We zijn altijd blij om feedback te ontvangen. Je mag mailen naar info@koko-noko.com. Liefs team Koko Noko
Op de site stond dat ruilen kosteloos is. Hierop kon ik nergens een label maken. Uiteindelijk heb jk de klantenservice gebeld en werd mij verteld dat het niet kosteloos is en de regels zijn veranderd! Terwijl het 1 dag geleden nog op de site stond. Ik heb gevraagd of er toch niets voor me betekend kon worden maar nee, ik moest betalen ookal neem ik een nieuw product! Hierop heb jk opgehangen en toch betaald voor een retourlabel, want ik had 1 maatje groter nodig. Zie ik achteraf dat de verzendlabel al een retour heeft, dus heb voor niets betaald!
Antwoord van Koko Noko
Dank je voor je bericht. De regels voor het retourneren zijn inderdaad veranderd sinds half November. Boven aan de website heeft hiervoor ook een notificatie gestaan. Op het verzendlabel staat inderdaad een retouradres maar hiermee kan je het niet retour sturen, er zal nog altijd portokosten voor betaald moeten worden wanneer een pakket verstuurd wordt. Onze excuses voor je ongemak.
Super service , goede kwaliteit en zoveel meer

Snelle verzending, mooie jas

Winterjasje besteld, die meteen is verzonden. Mooie kwaliteit, past prima.
SV
Snel bezorgd en leuke kleding
Pasvorm is altijd zo goed van koko noko broeken. Mijn zoon past deze het beste en staan het mooiste