pack-store.com/nl/- Logo - Beoordelingen

pack-store.com/nl/
Beoordelingen:

98 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden314 beoordelingen in totaal  

4,85
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 13 apr 2021
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
pack-store.com/nl/ voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

9 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Wegens een dingetje bij de bezorgdienst, was het pakketje opeens weer retour gestuurd. Snel contact en goede service vanuit Pack Store is mijn pakketje alsnog met een andere bezorgdienst netjes en snel bezorgd.

de meest kritische beoordeling

13 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Als je een week op voorhand vraagt om op een bepaalde dag te leveren zou dat toch moeten geregeld kunnen worden. Nu was het een zoektocht naar het pakje (dat terecht is trouwens). Het helpt echt niet als jullie de verantwoordelijkheid bij de leveringsdienst leggen.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor pack-store.com/nl/

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(0)
(1)
(1)
Resetten
13 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Als je een week op voorhand vraagt om op een bepaalde dag te leveren zou dat toch moeten geregeld kunnen worden. Nu was het een zoektocht naar het pakje (dat terecht is trouwens). Het helpt echt niet als jullie de verantwoordelijkheid bij de leveringsdienst leggen.
Beoordeling melden
Antwoord van pack-store.com/nl/
14 aug 2023
Bedankt voor uw reactie. We vinden het jammer dat u niet tevreden bent over de levering. Wij zijn voor leveringen inderdaad afhankelijk van de pakketvervoerders. Om deze reden bieden wij in onze webshop (nog) geen mogelijkheid om zelf de leverdatum te kiezen. Ondanks dat, hebben we toch geprobeerd om aan uw wensen te voldoen. U heeft op 7 augustus een bestelling geplaatst met de opmerking dat u deze graag op 11 augustus in de voormiddag geleverd wilde hebben. We hebben u op 9 augustus laten weten dat de pakketdienst 1 à 2 werkdagen nodig heeft om in België af te leveren (wij zijn gevestigd in Nederland). Daarnaast kunnen wij niet garanderen dat de bezorger in de voormiddag komt. Om er zeker van te zijn dat u uw bestelling uiterlijk 11 augustus zou ontvangen, hebben wij deze op 9 augustus verstuurd en u hiervan op de hoogte gebracht. Hoe dan ook hopen wij dat u wel tevreden bent over onze producten. Mocht u in de toekomst nog eens willen bestellen, dan is het goed om rekening te houden met deze omstandigheden. Wellicht kunt u een adres opgeven waar de bezorger altijd terecht kan. Bij vragen kunt u tijdens kantooruren contact met ons opnemen via de klantenservice (+31 412 69 63 76, online chat of klantenservice@pack-store.nl).
10 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

Dure Verzendkosten en Trage Levering

Schandalig dat ik €42,99 moet betalen voor verzending en verwerking. Op woensdag besteld en het pas ten vroegste maandag aankrijgen (als het dan niet wordt uitgesteld). Mijn volgende bestelling zal alleszinds vanaf nu bij de concurrentie zijn...
Beoordeling melden
Antwoord van pack-store.com/nl/
20 jun 2023
Bedankt voor uw feedback. We betreuren het dat uw ervaring niet positief was. Onze verzendkosten zijn gebaseerd op de tarieven die wij zelf aan de vervoerder moeten betalen. Ons bedrijf is gevestigd in Nederland en de kosten voor verzending naar België zijn hoger dan binnen Nederland. We hebben ervoor gekozen om de werkelijke verzendkosten door te belasten om zo onze productprijzen transparant te houden. Hiermee voorkomen we dat onze klanten mogelijk te veel betalen. Daarnaast zie ik dat uw zending inderdaad vertraging heeft opgelopen bij DHL. Hoewel we ons best doen om een snelle levering te garanderen, hebben we geen controle meer over het leveringsproces zodra de pakketten zijn overgedragen aan DHL. We begrijpen dat dit frustrerend is en bieden onze verontschuldigingen aan voor het ongemak. Als we u in de toekomst ergens mee van dienst kunnen zijn, dan kunt u ons altijd contacteren via de klantenservice (+31 412 696376 of klantenservice@pack-store.nl).