vkf-renzel.nl- Logo - Beoordelingen

: 109Goed

Beoordelingen voor vkf-renzel.nl

77 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

20 feb. 2022
Ruime keuze, goede prijzen, vlotte levering binnen aangegeven termijn. De grote snijliniaal is in goede toestand aangekomen, wat voor lange items niet altijd een vanzelfsprekendheid is.

18 jul. 2022
Verhouding is erg zoek. Ik koop een koordje van nog geen €3,00, dat past in een klein envelopje maar ben tegen de 30 euro totaal kwijt. verzendkosten van meer dan €15,00! En bijkomende kleinorder kosten. Dit kan toch een stuk klantvriendelijker?

Beoordelingen voor vkf-renzel.nl

12 nov. 2022
13 sep. 2022
Duidelijke website & snelle levering! Produkten waren ook goed verpakt.
8 sep. 2022
Fijne klantenservice en blij met het geleverde product.
20 sep. 2022
goede en snelle service!
14 sep. 2022
8 sep. 2022
31 aug. 2022
Heel erg goed geholpen door de klantendienst met betalingsprobleem!
31 aug. 2022
Perfect
3 sep. 2022
3 sep. 2022
16 aug. 2022
20 feb. 2022
4 feb. 2022
vriendelijk en hulpvaardig. kwalitatief goede producten. betaling zou beter kunnen via website. Paypal naast gewone creditcard zou beter zijn. of ook ideal betaling.
Antwoord van vkf-renzel.nl
4 feb. 2022
Beste klant, Bedankt voor de mooie review! Wij bieden verschillende betaalmethodes aan op onze website. U kunt bij ons onder andere met iDeal, PayPal en creditcard betalen. Mocht u daar nog vragen over hebben, dan helpen we u graag! Met vriendelijke groet, Jovanca van VKF Renzel
25 mrt. 2022
Wat een fijne, snelle, duidelijke en heldere bezorging. Informatie klopt met de artikelen. Na bellen over mijn eigen vraag, was dit meteen aangepast. Super! :)
22 dec. 2021
Na een online bestelling te hebben geplaatst, hebben we een wijziging willen aanbrengen. Dit was na een enkel telefoontje gewoon mogelijk.
29 mei 2022
niet op mijn adres afgegeven, wel bij de buren maar ook geen briefje in de brievenbus dat het bij de overburen is afgegeven.
24 feb. 2022
Voorwaarden Als verkoper van jullie producten zou een tegemoetkoming mee dan welkm zijn en een stimulans.
31 mrt. 2022
Producten waren goed en stevig verpakt. Contact met verkoopafdeling verliep snel en professioneel.
28 jun. 2022
Altijd een prettige samenwerking. Super snelle levering en kwalitatief goede producten!
30 mei 2022
Hele rappe levering in België, de vitrines waren op deze manier tijdig op de beurs.