vkf-renzel.nl- Logo - Beoordelingen

: 109Goed

Beoordelingen voor vkf-renzel.nl

66 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

20 feb. 2022
Ruime keuze, goede prijzen, vlotte levering binnen aangegeven termijn. De grote snijliniaal is in goede toestand aangekomen, wat voor lange items niet altijd een vanzelfsprekendheid is.

18 jul. 2022
Verhouding is erg zoek. Ik koop een koordje van nog geen €3,00, dat past in een klein envelopje maar ben tegen de 30 euro totaal kwijt. verzendkosten van meer dan €15,00! En bijkomende kleinorder kosten. Dit kan toch een stuk klantvriendelijker?

Beoordelingen voor vkf-renzel.nl

1 feb. 2022
1 feb. 2022
18 jul. 2022
8 feb. 2022
Ik heb 2 keer gebeld over een product en ik zou teruggebeld worden terwijl ik 2 verschillende medewerkers heb gesproken maar we zijn al paar weken weer verder en ben nog steeds niet teruggebeld!!
Antwoord van vkf-renzel.nl
8 feb. 2022
Beste, Onze excuses dat onze service niet is zoals het moet zijn. Ik heb uw bestelling net bekeken en deze hebben we inmiddels met u behandeld. Mochten er nog vragen zijn, dan horen we het graag! Met vriendelijke groet, Jovanca van VKF Renzel
15 mrt. 2022
Levertijd duurt lang, zaterdag besteld ,donderdag geleverd vanuit Duitsland. Voor € 15,50 aan verzendkosten is dat niet meer van deze tijd.
Antwoord van vkf-renzel.nl
15 mrt. 2022
Beste, Bedankt voor uw review en opmerking! Jammer dat niet alles in het proces naar wens was. Ik zou u daar graag een uitleg over willen geven. Aangezien wij in het weekend geen orders verwerken, is uw bestelling op maandag verwerkt. De levertijd op de website geeft 1 tot 4 werkdagen aan. Dit houdt in dat we binnen de genoemde levertijd hebben geleverd. De verzendkosten zijn voor een ieder gelijk, ongeacht het aantal pakketten (bulkgoederen uitgesloten). Orders boven de €700,- leveren wij franco huis. Wij zijn een Business-to-Business bedrijf en doorgaans worden de meeste producten rechtstreeks verzonden vanuit het magazijn van ons moederbedrijf in Isselburg (Duitsland). Aangezien wij om die reden dan ook eenduidig moeten zijn, hanteren wij een vaste prijs voor het verzenden. Hier kunnen we helaas niets aan veranderen. We hopen dat deze punten u niet weerhouden om in de toekomst weer bij ons te bestellen. Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij het graag! Met vriendelijke groet, Jovanca van VKF Renzel
14 jul. 2022
Serrvice is prima maar kies AUB een andere koerier, zijn altijd problemen met GLS en geen depots op minder dan 4km rijden van binnenstad
20 mei 2022
de levering van de bestelde loterijbox ging via GLS. dit verliep absoluut niet naar wens. De loterijbox werd 2 dagen te laat geleverd