kokbedden.nl- Logo - Beoordelingen

kokbedden.nl

Geen beoordelingen

Gecertificeerd sinds: 21 mei 2021
kokbedden.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Nog geen beoordelingen

Nieuwe beoordelingen verschijnen hier zodra ze gepubliceerd zijn.

Over kokbedden.nl

Kok Bedden is de beddenwinkel waar kwaliteit, slaapcomfort en service voorop staan. Op de webshop van Kok Bedden ontdek je het mooiste beddenaanbod van Nederland! Al sinds 1946 verkoopt Kok Bedden met veel passie en liefde voor het vak, de allerbeste slaapkamermeubels en luxe bedtextiel. Met een ruime keuze uit fijne merken, materialen en kleuren, vind je gegarandeerd het interieur dat bij jou past. Zoek je houten bedden of boxsprings? Of heb je latex matrassen of luxe bedtextiel nodig? Mist jouw slaapkamer nog nét die ene perfecte schuifdeur kledingkast? Bekijk de artikelen in onze webshop of showroom in Putten! Eenmaal het perfecte bed gevonden? Stel het bed dan naar wens samen, vul je gegevens in en binnen een aantal weken wordt het perfecte bed thuis afgeleverd én vaak ook nog gemonteerd. Het deskundigenteam van Kok Bedden staat via de chat, telefonisch of een videocall voor je klaar. Met de vele stijlen en personalisatiemogelijkheden, zorgt Kok Bedden er voor dat jouw woning voldoet aan al je interieurwensen. Inspiratie opgedaan, maar toch ook graag in het echt ervaren? Kom proefliggen in onze showroom! Bezoek onze 1200m2 showroom in Putten voor de ultieme shopbeleving. Laat je inspireren door onze verschillende woonstijlen en profiteer van unieke aanbiedingen. Onze beddenspecialisten zijn je graag van dienst.
Bezoek website

Contact