kokbedden.nl- Logo - Beoordelingen

kokbedden.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 21-5-2021
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022
kokbedden.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij kokbedden.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 21-5-2021
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022

Beoordelingen voor kokbedden.nl

6 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor kokbedden.nl

Na mijn online bestelling geplaatst te hebben, goed contact gehad over aflevering en dergelijke. Levering en montage keurig gedaan volgens afspraak, goede uitleg gekregen over gebruik en onderhoud. Verpakkingsmateriaal allemaal weer meegenomen en alles netjes achterlaten.
Zeer tevreden over mijn schapenwollen dekbed. In de winkel bieden ze goede service en professionele uitleg. In de winkel is iedereen erg vriendelijk!!
Wij warden aangenaam verrast hoe soepel de levering verliep omdat we op een lastige plaats wonen
Uitstekende service en toelichting, vanaf ontvangst in de winkel tot aan de levering thuis!
Uitstekende service ook de levering ging perfect
Correct contact