Mafell Online- Logo - Beoordelingen

Mafell Online

Geen beoordelingen

Gecertificeerd sinds: 16 apr 2019
Mafell Online voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Nog geen beoordelingen

Dit bedrijf heeft nog andere Trusted Shops-profielen.Laat alle profielen zien

Over Mafell Online

Mafell Online is dé toonaangevende online-bestemming voor hoogwaardige gereedschappen van het gerenommeerde merk MAFELL. Als onderdeel van Handelsonderneming Dirks B.V., beschikken we over meer dan drie decennia aan expertise in het leveren van topkwaliteit gereedschappen aan de bouw-, automotive- en industriesector. Nu breiden we onze service uit naar particulieren, als antwoord op de groeiende vraag naar superieure gereedschappen voor thuisgebruik. Ons doel is om onze klanten een uitgebreid assortiment te bieden dat niet alleen van hoogstaande kwaliteit is, maar ook informatief en prijstechnisch aantrekkelijk. Bij Mafell Online streven we ernaar om voor elke toepassing een perfecte oplossing te bieden, met producten van het vertrouwde merk MAFELL, bekend om hun ongeëvenaarde kwaliteit en vakmanschap. Bovendien beschikken we over een eigen service- en reparatiewerkplaats, waardoor we niet alleen herstelwerkzaamheden kunnen uitvoeren, maar ook garantieafhandelingen snel en efficiënt kunnen verzorgen. Bij Mafell Online staat klanttevredenheid centraal, en we zijn vastbesloten om elke klant de best mogelijke ervaring te bieden bij het vinden en gebruiken van hoogwaardige gereedschappen. Welkom bij Mafell Online, waar kwaliteit en vakmanschap samenkomen voor al uw klusbehoeften.
Bezoek website

Contact