takoy.nl- Logo - Beoordelingen

takoy.nl

353 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.157 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 dec 2020
takoy.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 jun 2023
Onlangs de eerste bestelling gedaan. De stoffen komen uit Tjechië en worden, zover ik kon zien, via Polen verstuurd. De track en trace info is dan in het Tjechisch (of Pools?) totdat het over de Nederlandse grens is en bij een Nederlandse vervoerder is aangekomen. Levering neemt even tijd. Op de website mag wat duidelijker worden aangegeven via welke wegen de verzending zal verlopen. Kwaliteit van de stof was als verwacht. Er is een uitgebreid assortiment met redelijke prijzen. Er staat voldoende info bij de omschrijvingen van de stoffen. In het assortiment vind je o.a. stoffen met folkloristische motieven, waarbij deze in verschillende stofsoorten te bestellen is. Het was een goede eerste ervaring.
MV

16 nov 2023
Ene stof was als de afbeeldingen, en prima. Andere stof leek niet op de afbeeldingen op de site: er lijkt te zijn gespeeld met het contrast, waardoor de stof in het echt niet de mooie diepe kleuren én diepte in de print had. Bij terugkoppeling werd er gezegd dat ik toch echt de goede stof had ontvangen. Ik kon de stof terug sturen. Retourkosten waren voor mij (net als de verzendkosten). Afhandeling van de retour duurde lang, het duurde ruim een week na aflevering voor ik bericht kreeg dat de retour verwerkt was.

Beoordelingen voor takoy.nl

MV
6 jun 2023
19 nov 2023

Nice

Unfortunately it was a delay with delivery but finally I got my order. I was really disappointed with the delay... but... the goods were nicely packed in small boxes, nice quality and custom service was also nice. If at that time I knew about country of origin, I would be more patient for sure =)
MB
Mieke B.
Leiden
19 aug 2023
Productbeschrijving klopt, het product is zelfs iets mooier dan verwacht. Het was netjes verpakt en Takoy had er nog een aardigheidje bij gedaan dat ik goed kan gebruiken. Levering duurde wel een vier volle werkdagen, maar dat kan ook aan de pakketbezorging hebben gelegen.
18 okt 2023
De keuze aan stoffen en patronen is fantastisch. De kwaliteit is heel mooi. Wat ik jammer vind is dat de stof uit Slowakije moet komen, ondanks takoy.NL het duurt dus langer voordat de stof komt.
15 jun 2023
De bezorging was goed en de verpakking in orde . Het tijdstip zou wat beter moeten niet van 8.00 uur tot 17.00 uur . Je moet dan in de buurt zijn van je voordeur anders zijn ze al weer weg .

Vlotte levering

Eerst werkte de site niet, kan geen bestelling plaatsen omdat ik niet kan betalen. Later is dit dan wel gelukt. Bestelling is vlot geleverd, kwaliteit goederen zoals verwacht.
5 nov 2023
Service is prima. Maar het filmpje van de speelgoed ton gaat wel heel snel. Ik kan niet zien op hoeveel cm er wordt geknipt bij de hengsels Tip schrijf het erbij.

Bestelling geheel volgens verwachting

De bestelde artikelen waren binnen een paar dagen afgeleverd en was via T&T goed te volgen. Ze waren goed verpakt en de kwaliteit was volgens verwachting.
26 dec 2023
Perfecte snelle aflevering - wel weinig bericht over afhandeling en verzending naar binnen 2 dagen was het product bezorgd. Prima dus.
Heel goede kwaliteit van stoffen en goed verzonden, alleen duurt de bezorging heel lang . Meer dan een week vind ik wel lang.
21 nov 2023
Moeilijk om stof online te bestellen, nu heel tevreden met wat ik heb aangekregen. Echt wat ik in gedachte had.
3 dec 2023

Snelle bezorging, maar…..

Snelle bezorging, maar de stof is in het echt toch w wat anders dan op de website. Kwaliteit verder goed
22 jun 2023
Staaltjes stof via PostNL versturen; dan zijn ze sneller binnen.
9 aug 2023
Snel ontvangen. Naaibeschrijving erbij doen. Heb nu een lap stof en zoek het maar uit.
31 mei 2023
Netjes geleverd. Wel lastig pakketje volgen. Vond het een beetje lang duren.
Mooie stoffen. Zeer duidelijke uitleg bij de patronen. Enkel lange levertijd
Zorgvuldig verpakt, staaltjes zijn te klein om er een proefje mee te doen
20 jan 2024
Had ook ritsen willen bestellen, maar deze waren niet op voorraad
3 sep 2023
ik wacht nog op mijn bestelling dus ik kan nog geen mening geven
25 nov 2023
Hele leuke stofjes besteld. Mooi kwaliteit en snel geleverd