Tuinhoutcentrale.nl- Logo - Beoordelingen

Tuinhoutcentrale.nl

Geen beoordelingen

Nog geen beoordelingen

Nieuwe beoordelingen verschijnen hier zodra ze gepubliceerd zijn.

Over Tuinhoutcentrale.nl

De combinatie van jarenlange ervaring in de houtbranche en klantgerichtheid vormt het hart van Tuinhoutcentrale.nl. Doordat we scherp en gericht in kunnen kopen, is er een breed en betaalbaar assortiment van zowel hout- als composiet beschikbaar. Bij de tuinhoutcentrale kunt u veilig en vertrouwd winkelen want wij zijn gecertificeerd lid van thuiswinkel.org. Wat Tuinhoutcentrale.nl anders maakt dan anderen? Vergeleken met bouwmarkten en tuincentra is er meer keuze tegen lagere prijzen. Het tuinhoutassortiment van de bouwmarkten en tuincentra is beperkt. Er worden producten aangeboden die te duur zijn voor de geboden kwaliteit. Wij zetten juist in op lange lengtes, dikker materiaal en betere afwerking. Bij ons kunt u gemakkelijk en veilig de goede aankopen voor in uw tuin doen. Waar bij vele webshops onduidelijkheid is over prijzen en kwaliteit, willen wij juist graag laten zien wat we in huis hebben. Van bijna alle producten die aangeboden worden op de site, hebben wij daadwerkelijk een voorbeeld in de showroom. U bent van harte welkom in ons tuinhoutcentrum. Zo heeft u altijd de mogelijkheid om met eigen ogen alle producten eerst eens rustig te bekijken en advies in te winnen bij onze verkopers. Wanneer u besluit om direct op locatie een aankoop te doen is dit natuurlijk mogelijk. Wij zijn gevestigd in Woerden, op de grens van de provincies Utrecht en Zuid-Holland.
Bezoek website

Contact