Duco.shop- Logo - Beoordelingen

Geen beoordelingen

Gecertificeerd sinds: 10 jun 2021
Duco.shop voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Nog geen beoordelingen

Nieuwe beoordelingen verschijnen hier zodra ze gepubliceerd zijn.

Over Duco.shop

koop je online werkkleding- schoenen, persoonlijke bescherming en promotionele kleding. Onze collectie is zorgvuldig uitgezocht en geselecteerd op kwaliteit, prijs en duurzaamheid. Wij beschikken over werkkleding gemaakt van verschillende sterken stoffen, verkrijgbaar in veel kleuren. Werkschoenen voor verschillende branches met verschillende veiligheidsklasse en eigenschappen. Voor iedere branche passende bedrijfskleding en schoenen die voor veiligheid en een uniforme bedrijfsuitstraling zorgen. Voor ieder beroep speelt kleding een belangrijke rol. Het is belangrijk dat kleding en schoenen goede pasvorm hebben en zorgen voor de benodigde comfort en veiligheid. Dit draagt bij aan de prestatie van de verschillende werkzaamheden. Om werkkleding nog meer toegevoegde waarde te geven kun je deze laten bedrukken of borduren met je bedrijfsnaam. Bijna alle soorten bedrijfskleding is te bedrukken, natuurlijk zullen wij dit altijd controleren en u hierover informeren. Weet je nog niet wat je zoekt? heb je grotere aantallen nodig? of wil je toch de kleding eerst passen? Breng dan een bezoek aan onze showroom. Daar vindt je hier meer informatie over.
Bezoek website

Contact