mooistekinderkamer.nl

161 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden210 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 jul 2022
mooistekinderkamer.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 jun 2023
Beter kan bijna niet en geloof me als ik dit zeg is het echt zo. Mijn pakket kwam keurig netjes en goed beschermd aan. Met een prachtige gezellige kaart en een bedankje erbij. Is dit niet helemaal fantastisch? Ja het was een vrolijke ontvangst en zo keurig verpakt en zo netjes. ik kan er over blijven roepen. ik zal zeker reclame maken voor Mireille met de mooiste kinderkamer,want hun producten zijn echt prachtig.

28 sep 2023
Mijn retour wordt niet terugbetaald sinds 17 augustus ondanks dat ik het meeste heb gehouden. De gehele bestelling vooraf betaald. Op 30 augustus krijg ik nog reactie op mijn vraag naar de status van het pakket, inclusief het verzendbewijs meegestuurd en reageer ik op een wedervraag. Op mijn e-mails van 2, 9 en 25 september wordt niet gereageerd. Jammer dat er anders wordt beweerd… frauduleus?

Beoordelingen voor mooistekinderkamer.nl

ordered two only got one

I ordered two cocoon sheets two months ago and only one was delivered. I emailed the customer service twice about it and haven’t gotten any answers or my money back!! I’ll never buy from here again.
Op 9-1 bestelling geplaatst maar nog niets ontvangen, ook geen mail met informatie
18 jan 2024
Hi petra, Heel gek, dit pakket is niet goed door post.nl verwerkt en daardoor heb je ook geen track trace ontvangen. Ik heb d e muziekballon vandaag nog een keer naar je opgestuurd en zal de levering in de gaten houden. Fijne dag en vriendelijke groet
28 sep 2023
16 jun 2023
er staat op de site volgende dag geleverd maar ik heb nu eeen bestelling geplaast op 9 juni en nog steeda niks ontvangen en telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar.
Antwoord van mooistekinderkamer.nl
Helaas heeft post.nl vorige week een storing in het depot gehad en is het ook erg druk. Zij melden dit ook bij de track tracé dat het wegens drukte wat langer kan duren. Wij verpakken alle orders dezelfde dag maar zijn helaas afhankelijk van de bezorging van post.nl en kunnen daar als zij vertraagd zijn helaas niks aan doen. Dat blijft echter wel enorm vervelend.
Pakket is al meerdere dagen retour gekomen volgens PostNL, maar krijg slecht contact over de terugbetaling.
31 okt 2023
Beste Nina, het is jammer dat je het zo ervaren hebt, wij hebben afgelopen vrijdag een app van jou ontvangen dat je bericht had ontvangen dat je pakket weer naar ons retour was gegaan omdat je de postcode verkeerd had ingevuld. Ik heb je toen vrijdag direct gezegd dat het pakket nog niet door ons was ontvangen en je om de juiste postcode gevraagd zodat ik het gratis weer opnieuw kon sturen. Vervolgens is het weekend en maandagochtend mail je gelijk dat wij onjuist handelen en het oplichting lijkt. In de post.nl app staat blijkbaar dat het vrijdag al bij ons bezorgd was bij ons maar zoals jou geïnformeerd gebeurd dat vaker voor een weekend, wij hebben het pakket maandag aan het einde van de ochtend ontvangen en wilde dit opnieuw sturen met de door jou opgegeven correcte postcode maar in de mail van deze ochtend had je ons gesommeerd het bedrag per direct terug te betalen dus dat hebben wij ook gedaan, wij hebben het pakket retour gemeld en Mollie heeft het geld terugbetaald. Met vriendelijke groet, Mirreille

Zeer lange en onbetrouwbare levertijd

15 dagen nadat ik bericht heb gekregen dat mijn bestelling verwerkt is nog steeds niets ontvangen. Meerdere malen contact gehad en steeds een andere smoes. Krijg nu bericht dat het hele product überhaupt nog niet op voorraad is. Dit terwijl online werd aangegeven en per mail dat mijn bestelling op voorraad is.
8 aug 2023
Beste Jorit, Ik zie nu je review en ik ben verbaasd, door de actie op het bedjes was het enorm druk en veel mensen gaven aan dat het pas na hun vakantie geleverd kon worden, daarin heeft onze koerier bij jullie een vergissing gemaakt en dacht dat het pas later bezorgd kon worden en er was extra tijd nodig gehad om het bedje te leveren door de vakantie periode en wij streven ernaar alles wel zo efficiënt mogelijk te bezorgen. Omdat je aangaf dat het bedje met spoed nodig was hebben wij het op een andere manier bij jullie bezorgd om jullie zo goed mogelijk van dienst te zijn en volgens mij is dat allemaal goed verlopen. Wij doen altijd onze uiterste best om alles voor iedereen zo goed mogelijk te regelen maar soms kan het iets langer duren maar wij hebben wel contact gehouden. Ik hoop dat jullie veel plezier hebben van het bedje. Met vriendelijke groet, Mireille
15 nov 2023

Bestelling na een week nog niet in huis

Bestelling die de volgende dag in huis zou zijn, is een week later nog steeds niet in huis. Ondanks contact met de klantenservice ook nog geen track en trace ontvangen, terwijl hij al onderweg zou zijn. Heel jammer!
16 nov 2023
Beste Lorena, Wij hebben direct na je vraag waar het pakket was met post.nl gesproken en je op de hoogte gebracht dat wij indien het niet snel kon worden opgelost een nieuw pakket zouden opsturen. Doordat wij bij post.nl niet veel wijzer werden en het nog niet was bezorgd hebben wij het pakket opnieuw verstuurd en je bericht dat het was verstuurd en 1-2 dagen later bij je bezorgd zou worden. Ik zie ook dat het vanmorgen is bezorgd. Altijd vervelend als er iets mis gaat maar wij hebben je zo goed mogelijke op de hoogte proberen te houden. Ik wens je veel plezier met de prachtige bedhemel. Mvg Mireille
8 sep 2023
Ik kan niks beoordelen omdat ik nog niks ontvangen heb