microvezelstore.nl

77 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden149 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 sep 2022
microvezelstore.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 mei 2023
Goede prijs voor de badkamer droog doeken. Ze werken ook echt zoals omschreven. Snelle levering en duidelijke informatie.

19 okt 2023
Produkt is goed zover ik nu ervaar. Bedrijf is niet bereikbaar. Bezorging liep slecht: traag en uiteindelijk zomaar voor de deur gegooid. Levering zou volgende dag zijn heeft kleine week geduurd. Contact leggen met bedrijf is niet gelukt: niet via mail een reactie teruggedreven, telefoon werd niet opgenomen, voicemail ingesproken maar ben niet teruggebeld.

Beoordelingen voor microvezelstore.nl

10 feb 2024
Hij droogt niet goed
19 okt 2023
1 aug 2023

Nano is geen Nano

omschrijving van product op de site komt niet overeen met de werkelijkheid. het geleverde product zijn echt geen Nano doekjes zoals beschreven.
CH
C.L. H.
Rotterdam
25 mei 2023
Bestelling gedaan, betaald, geen bevestiging ontvangen, 8 dagen na bestelling nog niks ontvangen. Bestelnummer: 5261
29 sep 2023

Late bezorging

Ik heb al een week gelden mijn bestelling geplaatst... niks gezien en niks gehoord!
Beetje lastig om hardnekkige aanslag te verwijderen.
17 jun 2023