hirschmann-multimediastore.nlBeoordelingen

Beoordelingen voor hirschmann-multimediastore.nl

4.66/5.00

121 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 sterren

Wat andere klanten zeggen over hirschmann-multimediastore.nl

Alles is prima en snel gedaan
Snel en goed geinformeerd
Nog niet in gebruik
Zeer snelle levering, gunstige prijs, topklasse producten en heldere communicatie over alles.
Super snelle levering met altijd kwaliteits producten die je van Hirschmann kan verwachten
Zoals de eerste levering perfecte product en en snelle levering
Producten niet op voorraad, levertijd lang. Service slecht, informeren niet correct over levertijden.
 Antwoord van hirschmann-multimediastore.nl
Beste Postma, Vervelend dat u deze ervaring met ons heeft. Dat is niet zoals het gewend is. Hopelijk krijgen we nog een keer de gelegenheid om te laten zien dat dit klaarblijkelijk een incident is geweest. Met vriendelijke groet, Team Hirschmann Multimediastore.nl
Ik denk dat ik niet het goede heb gekocht ik wilde coax siniaal omzetten naar utp kabel voor in de veranda maar het werkte niet ze zeiden bij de caissières dat ik een moac moest kopen maar hij deed het niet dus als je nog tips hebt hoor ik het graag voor de rest was de levering top
Hele snelle en probleemloze levering! Gereedschap dat op de materialen is afgestemd, het aansnijden van kabels is nu een fluitje van een cent.
Geen
snelle levering goed produkt
Snelle levering van de producten welke zeer gunstig geprijsd waren. Zowel de bestelde coaxkabel en bijbehorende connectoren zijn van prima kwaliteit. Ik heb geen last meer van storingen om het digitale TV signaal
Goed materiaal , en op tijd geleverd , is alleen wat prijzig.
Als je vragen hebt kan dat alleen via de website. Jammer, product is verder goed maar had wat informatie willen hebben. Dit was nergens te vinden. Geen beschrijving en op internet niets te vinden. Geen idee welke kabel in welke splitter moet en wat die getallen betekenen
Levering keurig op tijd en netjes ontvangen. Via mails stap voor stap op de hoogte gehouden. Product naar verwachting.
Prima service
alles ok
Niets op aan te merken. Snelle levering, goed verpakt. Scherpe prijs en je wordt steeds geinformeerd als je bestelling een volgend traject is ingegaan.
Prima snelle levering