Hirschmann-multimediastore.nl- Logo - Beoordelingen

Hirschmann-multimediastore.nl- Logo - Beoordelingen

Details over Hirschmann-multimediastore.nl

Beoordelingen voor Hirschmann-multimediastore.nl

85 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Kwaliteitsmaterialen, goed verpakt en zeer snel geleverd bovenop een scherpe prijsstelling. Dit is een aanrader! Bij deze webshop zit je altijd goed. Cijfer : 10

van B D.
Er wordt niet gecommuniceerd bij late levering. Ik moest zelf bellen.

Beoordelingen voor Hirschmann-multimediastore.nl

Goede en snelle afhandeling van mijn bestelling
Webshop heeft prima prijs-kwaliteitverhouding.
Beloofd 2-4 dagen, na 5 dagen niets ontvangen....
Antwoord van Hirschmann-multimediastore.nl
Geachte heer Brouns, wij hebben de zending gelijk verstuurd en het pakket ligt te wachten op een afhaalpunt. Wij zullen u per mail nogmaals de track en tracé code toesturen dan kunt u de zending ophalen. Met vriendelijke groeten, Team Hirschmann-multimediastore.nl
Zeer vriendelijk en accuraat advies gekregen. Product (Moca adapter) is top. Voldoet ruim boven verwachting
Snelle levering en kwaliteit spullen. 👍
Snel en goed geleverd
Slechte productkennis en adviezen.
Antwoord van Hirschmann-multimediastore.nl
Geachte heer Frederiks, Wat vervelend dat u het zo heeft ervaren. Wij kunnen echter geen mail contact vinden van u, wellicht dat u telefonisch contact heeft gehad, en kon aan de telefoon de vraag niet beantwoord worden. Graag zouden wij uw probleem alsnog willen oplossen, zou u per mail contact met ons op kunnen nemen? Met vriendelijke groet, Team Hirschmann-multimediastore.nl
Bekabeling in huis was abominabel aangesloten. Kabels ook dubieus. Op de website van de mediashop alles helder en duidelijk uitgelegd. Ik heb met de minimale kennis die ik heb alles zelf vanuit de grond buiten tot aan de TV binnen alles aan kunnen leggen. Prima levering, prima materiaal. Ik ben tevreden, de storing van TV is weg :).
Inca moca met versterker van Hirschmann gekocht. Ik dacht dat een inca Moca alleen voldoende was, maar mijn oude versterker bleek te weinig bandbreedte te hebben. Snelle levering, ik hoop dat de retourzending van de standalone inca moca ook zo snel terugbetaald zal worden. Service dus maar op goed gezet
Ik heb dit besteld bij Hirschmann, omdat alle andere leveranciers hogere prijzen rekenen. Op zaterdagmiddag besteld en toch al maandag in huis
Helder informatie op de site. Levering liep goed en volgens afspraak. Product maakt een degelijk en verzorgde indruk.
Zeer snelle bezorging. Een dag eerder dan verwacht. Alle spullen netjes ingepakt, en orginele Hirschmann onderdelen.
Alles ging goed, is als voorraad bedoeld nog niet gebruikt vandaar de 4 sterren wellicht later 5 thanks !