e-wolk.nl

221 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.687 beoordelingen in totaal

Ik ben super blij dat ik mijn weg werp vapers bij e-wolk kan bestellen en het super pluspunt is dat ze de grote formaten ook hebben voor goedkopere prijzen ! Ik ben vaste klant geworden en raad hun zeker aan !

18 nov 2023
Bestelling geplaatst en betaald en nog steeds niets ontvangen ... Ondanks de track & trace zegt dat het bezorgd is.

Beoordelingen voor e-wolk.nl

JS
jozef s.
Beringen
Waarom wordt mijn order geseigerd Mijn bestelling ORD176536 mijn geld werd al 2maal terug gestord Yeti Defrosted Series (100ml) Plus Flavor: Strawberry No Ice (255240607) 1 €14,99 €14,99 Yeti Defrosted Series (100ml) Plus Flavor: Passionfruit Lychee No Ice (255240606) 1 €14,99 €14,99 Yeti Defrosted Series (100ml) Plus Flavor: Lemonade No Ice (255240605) 1 €14,99 €14,99 Yeti Defrosted Series (100ml) Plus Flavor: Honeydew Blackcurrant No Ice (255240604) 1 €14,99 €14,99 Yeti Defrosted Series (100ml) Plus Flavor: Grape No Ice (255240603) 1 €14,99 €14,99 Yeti Defrosted Series (100ml) Plus Flavor: Cherry No Ice (255240602) 1 €14,99 €14,99 Yeti Defrosted Series (100ml) Plus Flavor: Blueberry Peach No Ice (255240601) 1 €14,99 €14,99 Yeti Defrosted Series (100ml) Plus Flavor: Orange Mango No Ice (255240599) 1 €14,99 €14,99
EB
Elke B.
Beringen
Graag info bij de herlaadbare wegwerp vapes. Ik heb dit zelf moeten opzoeken nadat de eerste stuk is gegaan door aan de gewone stroom te hangen. Wel jammer.

Contact???

Bestelling snel ontvangen echter de verkeerde. Telefonisch niet bereikbaar. Mail gestuurd maar geen reactie.
11 feb 2024
Mail is nog steeds niet beantwoord
18 nov 2023

Bestelling niet ontvangen

20 jun 2023
Besteld, betaald, maar niets ontvangen!
Over het algemeen een goede ervaring met E-wolk, alleen jammer dat je via bankoverschrijving moet betalen en dat niet onmiddellijk tijdens het bestellen kan. En jammer dat je geen reactie krijgt als je contact via mail met E-Wolk opneemt om te melden dat er een product van u bestelling defect is, dit was echter wel maar éénmalig dat ik een defect product ontvangen heb, terwijl ik zeker al 20 producten van hun besteld heb.
10 jun 2023

Tevreden over snelle en correcte verzending; helaas geen responce op aangemaakte ticket

Ik heb afgelopen tijd twee bestellingen gedaan die snel en correct verstuurd en aangeboden zijn.Over mijn eerste bestelling heb ik achteraf een ticket verstuurd omdat er twee artikelen uit mijn bestelling niet werkten; vond het jammer dat deze ticket onbeantwoord is en er helemaal geen responce op kwam.
DC
Dorien C.
Houthalen België
21 nov 2023
Verzending 1-3 dagen. Besteld 16/11, vandaag 21/11 nog steeds geen nieuws
22 jul 2023

Geen contact

Bestelling gedaan, kennelijk is betalen via ideal geen optie meer. Gezien ik toch mijn bestelling graag wilde hebben op diverse manieren contact gezocht hoe ik dit nu kan betalen. Geen reactie. Jammer, deze shop had altijd een groot aanbod en goeie service en snelle reactie. Dat laatste zijn ze kennelijk verloren.
14 sep 2023
Antwoorden op mijn mails zouden natuurlijk fijn zijn ik had twee vapes gekocht 1tje was al verbrand
RG
R G.
CULEMBORG

Geen contact mogelijk

Telefoon nummers werken niet heb ze gemaild maar nog geen antwoord op gehad
23 nov 2023
Mijn laatste bestelling, waren er enkele vapes die niet werken en lekken.
25 dec 2023
Ik kan nog niet oordelen ik wacht op mijn eerste levering.
27 jul 2023
Jammer dat niet alle producten direct terug aanwezig zijn
27 okt 2023
Bon geven voor korting af en toe !! Nog nooit ontvangen
21 sep 2023
Nog steeds heb ik geen antwoord op mijn mails
2 jun 2023
mijn vape is toegekomen en werkt niet
I haven’t received any packet
9 sep 2023
Betaling gelijk met iDeal.