skintrends.nlReviews

: 33Goed

Beoordelingen voor skintrends.nl

5 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

20 jun. 2022
Bestel hier al jaren mijn producten. Bij onduidelijkheden staan ze je graag te woord.Tot nu toe altijd snelle leveringen gehad. Goed verpakt en altijd een leuk presentje. TOP!

16 okt. 2022
Ik heb droog en gevoelig huid. Ik heb dan ook gekozen voor droog en gevoelig huid creme. Zonder alcohol en parfum. Mijn huid werd zo stevig en branderig. Dat ik maar gelijk ben gestopt na paar x smeren. Harstikke jammer natuurlijk.. zo n dure product moeten kopen.. zodat mijn huid beter en rustiger zou worden. Maar helaas.

Beoordelingen voor skintrends.nl

16 okt. 2022
Antwoord van skintrends.nl
27 dec. 2022
Beste Emel, Jammer dat je niet eventjes contact met ons hebt opgenomen. Dan hadden we even kunnen kijken wat de oorzaak was, hoe je hem gebruikt hebt en waarmee gecombineerd. Hartelijke groeten, Marian
20 jun. 2022
22 apr. 2022