Frisland.nl- Logo - Beoordelingen

Frisland.nl

459 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.567 beoordelingen in totaal

Makkelijk te bestellen en fijn dat ik de monsterblikken nog ergens kan verkrijgen. Wel jammer dat je €7,95 bezorgkosten betaald, dpd belletje lelt en dan je vervolgens zelf je spullen maar moet ophalen bij een afhaal punt 😑. Vervolgens zijn de blikjes ook ligt gedeukt. Transporteur mag er wel wat beter mee omgaan. Verder dik te vreden.

De bestelling ging vlot. Het pakje werd echter niet geleverd. Normale leverdag was een woensdag, maar werd niet geleverd. Ik kreeg dan een melding van zowel Frisland als dpd dat mijn pakje toch geleverd was, ookal was dat niet zo. Donderdag contact met klantenservice opgenomen, aan 0,22€/min, die me zeiden om te wachten. Vrijdag nog eens contact opgenomen en ze gingen me de dag zelf nog bellen of mailen om te zeggen waar het pakje is. Niks teruggehoord, dus zelf nog een mail gestuurd later die vrijdag en dan maandag uiteindelijk Mail gekregen dat hij in een afhaalpunt lag. Dit was een grote bestelling en ik heb enkel een fiets. Het was een echt avontuur om 24+ blikken mee te krijgen op de fiets. Producten en website, 5 sterren, klantenservice en levering, 1ster. Daarom 3 sterren.

Beoordelingen voor Frisland.nl

Snelheid van levering. Duidelijk aanduiding prijzen.
supersnelle levering en alles perfect verlopen
3 feb 2024
Snelle bezorging
Good service !
11 feb 2024
13 jul 2023
Snelle reactie is perfect. Enige wat beter kan is de bezorging deze wordt door DPD gedaan. Sinds corona zetten die je paket bij de deur bellen aan en zijn weg. In ons geval wordt het pakket in de tuin gedumpt op de planten dat vind ik wat minder. Persoonlijk zou ik een andere bezorging adviseren
13 jul 2023
Beste Jan, dank voor je eerlijke feedback. Wij bieden ook Trunkrs als vervoerder aan. Wellicht kan je die eens volgende keer proberen. Met frisse groet Team Frisland.
7 jun 2023
Vriendelijke emails snel ook ik ben gewoon heel erg tevreden, een hele fijne winkel om te shoppen. 1 min puntje is de bezorging dienst. 1 Daarvan teminste ik heb toen 3 dagen moeten wachten op mijn aankoop dat was een teleurstelling. Maar Frisland zelf geen problemen mee.
13 jun 2023
Bedankt voor je feedback. We waarderen het dat je tevreden bent over onze winkel en onze vriendelijke e-mails. Helaas verontschuldigen we ons voor de vertragingen die zijn opgetreden tijdens het wachten op de levering van je aankoop. Bij Frisland streven we naar een uitstekende service en we werken er hard aan om een tijdige levering te garanderen. We waarderen je feedback en danken je voor je voortdurende steun.
24 mei 2023
Love This shop, Love the Drinks, The Fanta's, Enjoy Them with the Family. They service is very fast at Home. I order my drinks last night 🌙 this evening is already here. Unbelievable. So fast. Love This company. Guys you will not regret it.
25 mei 2023
Hartelijk dank voor uw vriendelijke beoordeling. We zijn blij te horen dat je geniet van onze drankjes met je familie en dat onze service snel en betrouwbaar is. Bij This Company geloven we in het bieden van de best mogelijke ervaring aan onze klanten, en we danken je dat je ons laat weten hoe goed we het doen. We hopen dat je van onze producten blijft genieten!