sukrin.nl- Logo - Beoordelingen

sukrin.nl

489 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.016 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 nov 2021
sukrin.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

M.n. sukrin gold geeft een bittere nasmaak. De andere sukrins hebben dit iets minder bij bakken. 1 op 1 vervangen v suiker is net teveel. Proefondervindelijk vaststellen.

24 mei 2023
De broodmixen zijn niet zoals verwacht. Valt tegen. Dit in tegenstelling tot de reviews op de site. Kan aan mij liggen, maar ik was niet onder de indruk. De suikervervangers (met name de Gold) zijn wel erg goed, en naar tevredenheid. Maar als laatste punt, is de prijs nogal fors, vooral van de broodmixen. Een mix om 1 brood te maken kost 6,95. Dat is wel een heel erg duur brood, helemaal als het ook nog eens niet zoals verwacht is.

Beoordelingen voor sukrin.nl

Smaak is heel lekker.
Kwaliteit
18 feb 2024

Trage klantenservice

had één item vergeten te bestellen en vroeg per mail om dit alsnog aan mijn bestelling toe te voegen. Ik heb in het weekeinde besteld en kreeg maandag een mailtje dat dit niet mogelijk was omdat mijn bestelling al op de pallet stond. Ik denk dan; haal het er af en maak de bestelling compleet! Trage verwerking van de e-mail maar bovenal blijkbaar teveel moeite, dus twee keer verzendkosten betaald.
Het is gezond. Een zoetstof die niks in je lichaam doet. Maar wel een licht zoete smaal geeft. Goed verwerkbaar in gerechten
Moet nog even wennen aan de hoeveelheden voor het bakken. Maar het gaat al beter
Het mag nog iets meer zorgvuldig dat inpakken en controleren. Verder prima
NB
Netty B.
's Gravenzande
De chocoladecakemix terug brengen in het assortiment
14 jan 2024
Tatiana W.
Apeldoorn
13 jan 2024

Disappointed

Well, I order sukrin products quite often. And usually everything is all right: I get a parcel the next day and all in the parcel is in order. But not this time. This time I had to wait for my parcel for about 5 days before I got it. And to my surprise I got not what I ordered. Instead of 5 Pure chocolades met citroen and 2 Pure chocolades met frambozen I got all 7 Pure chocolades met frambozen and Zero Pure chocolades met citroen. I am very disappointed.
De zoetjes moesten de echte suikersmaak benaderen, het is verre van dat
4 feb 2024
Slechte smaak

Goed te gebruiken.

27 aug 2023
Dat jullie de pakketten of wat dan ook keurig verzorgen Ik had de chocolade mousse besteld die eet ik vanavond jullie horen of het lekker is Anders bestel ik het weer wel Dat gaat ontzettend goed sneller als in een supermarkt Bedankt voor de goede zorgen En nog een fijne zondag Met vriendelijke groeten. Willy smeekens
Fijne artikelen om te hebben. Jammer dat alle bakspullen op waren. Helaas zijn de 2 pakken met proefjes beschadigd (overdoos was ook open) en rijp voor de vuilnisbak aangezet de siroop door de doosjes had gelekt. Vervoerder was w.s. niet te netjes hiermeew omgesprongen
26 okt 2023
Eerste keer Sukrin besteld, snelle levering ben tevreden. Jammer dat er momenteel veel producten niet verkrijgbaar zijn zoals de losse sukrin-sticks 1 en meelsoorten om te bakken. Een verwachte levertijd ( weer beschikbaar vanaf …) zou fijn zijn.
18 aug 2023
Gebruik het nog maar kort. Nog niet veel evaring, al is dat tot nu toe prima. Vooral de saus bevalt me. Meestal na zoetstofgebruik, een nare bijsmaak, dat is bij sukrin niet het geval. Het lijkt echt net suiker. Heerlijk over de aardbeien.
7 jun 2023
Snelle verzending, betrouwbaar webshop Verpakkingen van de sukrin mogen beter, zipzakken gaan niet altijd goed dicht na meerdere malen gebruik. Ik hou van Sukrin gold en de siropen maar ze zijn wel aan de prijs
10 aug 2023

Tevreden

Ik heb eerst sukrin 1 gehad. Maar vind deze niet echt zoet genoeg. Nu sukrin plus besteld. Nog niet gebruikt. Op zich ben ik tevreden, beter dan suiker! Het bedrijf is mijn inziens betrouwbaar, nette levering.