sukrin.nl- Logo - Beoordelingen

sukrin.nl

487 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.012 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 nov 2021
sukrin.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

M.n. sukrin gold geeft een bittere nasmaak. De andere sukrins hebben dit iets minder bij bakken. 1 op 1 vervangen v suiker is net teveel. Proefondervindelijk vaststellen.

24 mei 2023
De broodmixen zijn niet zoals verwacht. Valt tegen. Dit in tegenstelling tot de reviews op de site. Kan aan mij liggen, maar ik was niet onder de indruk. De suikervervangers (met name de Gold) zijn wel erg goed, en naar tevredenheid. Maar als laatste punt, is de prijs nogal fors, vooral van de broodmixen. Een mix om 1 brood te maken kost 6,95. Dat is wel een heel erg duur brood, helemaal als het ook nog eens niet zoals verwacht is.

Beoordelingen voor sukrin.nl

25 okt 2023
Snelle levering, producten van goede kwaliteit. Zou 5 sterren zijn als er niet meer via DPD Verzonden zou worden. Dpd had mijn pakketje op een totaal verkeerd adres afgeleverd
13 sep 2023
gisteren mijn bestelling ontvangen en gelijk gebruik gemaakt van de suikervervanger bronze. Was erg lekker van smaak. De overige spullen, ga ik later gebruiken.

Goede suikervervanger, maar erg duur

Sukrin smaakt als suiker, maar dat het twee keer de zoetkracht van suiker heeft, is niet waar. Daardoor is het wel duur in gebruik.
6 jan 2024
De levering was keurig op de afgesproken tijd Alleen het was wel in heel veel verpakking ingepakt de twee flesjes siroop
30 jul 2023

Prima! Was even zoeken naar juiste producten…

Was even zoeken naar juiste producten omdat soms niet helemaal duidelijk is wat het verschil tussen bepaalde producten is
1 sep 2023
Een goede suikervervanger voor een diabetisch patiënt. Wel prijzig!! En dat is jammer. Gezond eten is duur!
Was gewoon goed. Toch blijf ik steeds proeven dat het geen echte suiker is. Kan waarschijnlijk niet anders.
Gemakkelijk te gebruiken maar van de claim dat het twee keer de zoetkracht van suiker heeft klopt niks
VD
25 dec 2023

Een beginneling met wel al eerste positieve ervaring met Sukrin +

Ben nog een beginneling en moet nog verder proberen waar suiker vervangen kan worden in gebak etc.
29 mei 2023
Smaak van sukrin erythritol is goed. Sukrin syrup bevat meer kcal dan gedacht/ gehoopt.
29 aug 2023
Vind het toch best prijzig.koop het meestal met aanbiedingen. Voor de rest een topper
YC
7 jun 2023
Had 2 doosjes met 40 sticks besteld. 1 doosje was open. En ja hoor. 2 stuks te min.
14 sep 2023
de smaak is authentiek, dat is verantwoord snoepen met toch weinig calorieën!
21 nov 2023
Fijne producten ,om mee te koken en bakken maar ook lekker bij een toetje
31 aug 2023
Snel verzonden.makkelijk online bestellen en betalen.mooie tips, recepten.
17 nov 2023
Een aanbieding! Maar dan niet 2 weken weer 1 en dan nog meer korting.
26 okt 2023
Er zit een soort van nasmaak aan iets wst moeilijk te omschrijven is
EW
E W.
Hoogeloon
28 jul 2023

Tevreden.

Ik gebruik het nog niet zolang,maar ben tevreden.
18 nov 2023

VLOTTE LEVERING MET HEEL ATTENT KLEINE…

VLOTTE LEVERING MET HEEL ATTEND KLEINE GESCHENKEN
23 nov 2023
Snelle levering, precies de verwachting