zorgbedonline.nl- Logo - Beoordelingen

zorgbedonline.nl

45 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden84 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 nov 2020
zorgbedonline.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 okt 2023
We bestelden een 2 persoons Timeless Deluxe bed ( zo goed als nieuw ) met matrassen . Dit alles werd binnen 2 weken geplaatst . Het bed zag er keurig netjes uit en functioneert prima . Het matras is wat ingewikkelder maar Gijs heeft het netjes opgelost .

23 dec 2023
Besteld en gelukkig nog niet betaald. Na 17 dagen wachten nog steeds niet geleverd. Wel een factuur in de mail.

Beoordelingen voor zorgbedonline.nl

Top!

Voor mijn ouders heb ik bij dit bedrijf een prima tweedehands hoog-laagbed kunnen kopen. De service was uitstekend en de levering spoedig. Prima communicatie en fijne afhandeling thuis. Wij zijn zeer tevreden!

Top bedrijf!

Een professioneel bedrijf met hartelijke mensen. Zij hebben me nu 2x top geholpen! Zelfs met zieken hebben zij alles in het werk gesteld om ook de beloofde afspraken na te komen, echt fijn!
Snelle reactie op vragen en een goed advies. Doen wat ze beloven.
Prachtig bed. Prima en netjes gemonteerd. Top!
Zorgbedonline.nl komt de afspraken uitstekend na, is flexibel en levert snel. De communicatie rond het bestelproces en de aflevering verloopt soepel en plezierig. De vriendelijke en persoonlijke benadering maakt dat ik Zorgbedonline.nl van harte zal aanbevelen aan een ieder die mijn verhaal over mijn prettige ervaring met Zorgbedonline.nl wil horen
Goed bereikbaar. Duidelijke informatie. Snelle reactie op e-mails. Goede afspraken. Levering op tijd en goed en bed goed geïnstalleerd. Betaling bij aflevering. Ik kan geen verbeterpunten bedenken.
Na telefoon contact netjes geholpen en alles goed kunnen regelen top. Nette beleefde bezorger.
Zeer ter zake kundig, zowel de verkoop als bezorgen en montage !
Geweldige service en heel sociaal betrokken. Topper!!!
Jullie doen wat is afgesproken en snel
4 feb 2024
Prettig geregeld
28 jan 2024
25 dec 2023

Prima zaak.

Contact was goed, advies prima, bereikbaarheid zelfs buiten kantooruren, levering snel en de opbouw goed en vakkundig. Dik tevreden!
Snelle reactie, duidelijke communicatie en prima service
N-V-T-
Antwoord van zorgbedonline.nl
23 dec 2023
U heeft op 9 december besteld. Het pakket is reeds 13 december om 11:11 bij u afgeleverd.

Uitzonderlijk service gericht

Op zondag op de website en direct beschikbaar voor vragen. Dat vond ik een bijzondere service. Verder ook heel erg behulpzaam met het met spoed leveren van het bestelde product. Hele goede aangename communicatie ook tijdens de levering. Niets dan lof!

Zeer flexibel instelling

Zeer flexibele instelling en er werd fijn meegedacht. Keurig op tijd bezorgd en in elkaar gezet.
Fijne service word snel geholpen en thuis bezorgd erg vriendelijk.
16 dec 2023
Top service en goede afstemming bezorging