Beste lezer,
Op 18 juni 2023 heb ik een bestelling geplaatst van 1 dagcreme en betaald via ideal. Hiervan heb ik ook netjes een opdrachtbevestiging gehad. Tot mijn verbazing kreeg ik 2 keer dezelfde crème thuisbezorgd en bij de 2de zat een factuur bij om te betalen. Deze heb ik zelf niet besteld en heb het dan ook retour gestuurd. Maar bij retour bleek jullie retour stikker niet te werken en moest het zelf betalen. Dit is 2 keer een fout van jullie! 1ste fout is een dubbele bestelling sturen en tweede fout is een foutieve retour stikker. Graag dan ook het bedrag retour storten naar mij. Zie bijlage
Bijlage; enige opdrachtbevestiging van 1 product en bon retour
Op 26 nov.bestelling gedaan. Er wordt op de site vermeld 2-3dagen bezorgtijd. Nu is het inmiddels 8 dagen geleden en heb ik nog steeds niks ontvangen. Wel excuses gehad voor late bezorging vanwege drukte. Inmiddels ook alweer 4 dagen geleden. Daar koopt de klant niets voor!
Beoordeling melden
5 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
Op 29.10 bestelling geplaatst.
Op 29.10. bestelling geplaatst. Bestelling bevestigd. Heden 5 november weet ik nog steeds niet waar de bestelling naartoe wordt verstuurd. Ik heb vermeld, dat ik bij een post.nl wil ophalen, te weten Fa. Bonte, Capelle aan den IJssel.
Doordat ik geen bericht heb ontvangen wanneer het pakket bezorgd zou worden, is de bezorger 2x tevergeefs aan de deur geweest. Ook hier heb ik geen bericht van gekregen, maar dit kon ik zien door het nummer van pakket op de website in te vullen. Ik heb het pakket uiteindelijk bij de DHL vestiging in Maastricht-Airport afgehaald, een rit met de auto van 80 km. Volgens de website lag het pakket in Eindhoven. Door telefonisch contact op te nemen met DHL ben ik erachter gekomen dat het in Maastricht-Airport lag.
Normaal gesproken ben ik zeer tevreden over de service van DHL, maar bij deze bestelling is helaas veel misgegaan.
Beoordeling melden
23 aug 2023
Geverifieerde beoordeling
Ik heb het pakket nog niet ontvangen.
Beoordeling melden
9 jul 2023
Geverifieerde beoordeling
Nog steeds geen bestelling binnen en laten ook niets weten
Beoordeling melden
27 jun 2023
Geverifieerde beoordeling
Slechte retour beleid
Beste lezer,
Op 18 juni 2023 heb ik een bestelling geplaatst van 1 dagcreme en betaald via ideal. Hiervan heb ik ook netjes een opdrachtbevestiging gehad. Tot mijn verbazing kreeg ik 2 keer dezelfde crème thuisbezorgd en bij de 2de zat een factuur bij om te betalen. Deze heb ik zelf niet besteld en heb het dan ook retour gestuurd. Maar bij retour bleek jullie retour stikker niet te werken en moest het zelf betalen. Dit is 2 keer een fout van jullie! 1ste fout is een dubbele bestelling sturen en tweede fout is een foutieve retour stikker. Graag dan ook het bedrag retour storten naar mij. Zie bijlage
Bijlage; enige opdrachtbevestiging van 1 product en bon retour
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.