Bomenexpress.nl

20 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden313 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 feb 2023
Bomenexpress.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 nov 2023
Goede levering met een bezorger die weet hoe je een kland moet bedienen. Helaas zelf een foutje gemaakt bij de bestelling, maar dit was geen probleem en is netjes opgelost. Al met al super tevreden. Ps. nog ff hopen of de 4 bomen ook aangaan in het voorjaar. 👍💪

omdat de order niet volgens de toegezegde levertijd geleverd kon worden ( bij lange na niet....) heb ik de order direct geannuleerd. 1 week later nog steeds geen bevestiging of credit ontvangen!

Beoordelingen voor Bomenexpress.nl

Bestelling was niet compleet. Na enig aandringen toch ontvangen wat ik besteld had omdat mijn bestelling één van de eerste leveringen was van die dag.
1 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling

Misleidende foto

Ik heb een perzische slaapboom besteld als kado voor mijn moeder. Op de foto staat echt een boom met takken en bladeren, ik snap dat ik geen vol bloeiende boom krijg, maar hij kwam binnen en het is echt 1 stammetje met 4 blaadjes aan de stam vast. En zitten nog niet eens takken aan, voelde me best wel lullig toen die aankwam. De verzending was verder top, maar het product is teleurstellend :( had voor het geld wel iets meer verwacht.