medicalwerff.nl

35 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden36 beoordelingen in totaal

Betrouwbaar, en snel geleverd en beste prijs voor mijn produkt. Geen andere leverancier kon alles leveren. (Heine reserve lampjes)
ED
Eddy d.
Den Haag

Na bestelling 5 dagen geleden niets meer gehoord en ook (nog) niets ontvangen. Wel een verzoek tot beoordelen na 2 dagen!

Beoordelingen voor medicalwerff.nl

Mooie webshop

Mooie, duidelijke website met een breed assortiment. De bestelling werd netjes geleverd, maar wel een week later dan verwacht op basis van de levertijd die op de website stond vermeld. Waarschijnlijk worden de meeste artikelen niet daadwerkelijk op voorraad gehouden, maar pas besteld bij de fabrikant wanneer zich een klant aandient.
Antwoord van medicalwerff.nl
Dank u wel voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Medical Werff
21 aug 2023
Niet het juiste aangewezen product een sterk vergelijkbare dan het orgineel