Klaasvaakshop.nl- Logo - Beoordelingen

Klaasvaakshop.nl

87 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden717 beoordelingen in totaal

ongeldig

Klaasvaakshop.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij Klaasvaakshop.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

22 mrt 2023
Snelle bezorging en snelle afhandeling bij retour. Alleen jammer dat je niet per email krijgt over een bevestiging en dat je dit op je bankafschrift moet zien. Verder zal het ook wel sieren als er aanvullende informatie voor een artikel vermeld word indien van toepassing. De omschrijving is wit van de fabrikant, op de foto ziet het wit maar uiteindelijk zit er een lichte groene gloed op. Had mij retourkosten bespaard.

11 jun 2023
Na mijn bestelling geplaatst te hebben, bleek een deel niet op voorraad. Dit hebben ze erg goed en snel afgehandeld, ik kon de bestelling annuleren of iets anders van dezelfde prijs uitzoeken op de website. Ik heb gekozen om iets anders uit te zoeken, een katoenen sprei. Echter toen ik deze binnenkreeg, bleek het een polyester sprei te zijn. Erg jammer, anders kregen ze zeker 5 sterren van mij.

Beoordelingen voor Klaasvaakshop.nl

22 mrt 2023
7 jun 2023

Gewoon goed, niets ten nadele aan te merken

Het lastigst is eigenlijk om nog woorden aan deze review te geven. In feite bestel je iets, een dag later heb je het zoals verwacht in huis en de spullen die je tegen een schappelijke prijs uitgezocht hebt bevallen net iets beter dan je aanvankelijk verwacht had. In dit geval valt er in mijn ogen niets beter te doen.
14 mei 2023

Uitstekend!

Duidelijke, gebruikersvriendelijke webshop. 4 artikelen besteld, alles op voorraad. Binnen 24 uur geleverd bij afhaal punt van Post.nl. Netjes verpakt. Mijn eerste ervaring met Klaas Vaak is uitstekend!
3 apr 2023
Communicatie met PostNL, het pakket zou bezorgd worden, kregen eerst een mail dat het een dag later zou worden, daarna weer een mail dat we het op konden halen. Niet erg maar vervelend
26 apr 2023
Kwaliteit van de onderdekens zijn goed. Ze waren goed verpakt en snel geleverd. Tevens vind ik het prettig dat de optie om via klarna te betalen heel fijn.
24 mei 2023
Service, Pakket niet direct ontvangen binnen 3 werkdagen. Telefonisch contact gehad, Zeer prettig geholpen. Volgende dag pakket direct ontvangen!👍
17 mei 2023

De bestelling was de volgende dag binnen en deze had ik op zondag gedaan. Keurig verpakt, en artikel was in goede staat.

Perfect.

Perfect verzorgd pakket ontvangen. Prachtig dekbed van Hackett en Lane. Voelt zacht én strijken is overbodig, heerlijk.
2 jun 2023
Super tevreden over de persoonlijke service en de snelle levering. De bestelling was bovendien boven verwachting.
8 mei 2023
Gewoon goed, snel geleverd en veelal goedkoper dan andere winkels, zeker als je kwaliteits katoen wil kopen
10 mei 2023

Super.

Super snel geleverd en de kwaliteit voelt goed. Ik ga de dekbedovertrekken vol vertrouwen gebruiken.
3 apr 2023
De korting die werd gegeven, een groot verschil vergeleken met andere aanbieders.
29 mrt 2023
bestelling verliep vlot, en snel de bestelling in huis! Volgende x weer via Klaas Vaak 👍🏻
26 mrt 2023
Goed geregeld en keurig afgeleverd. Voor herhaling vatbaar. Groet van Antje en Klaas Vis
AV
Anke v.
Dreumel
23 mei 2023
Mooie website, makkelijk bestellen, vlotte levering. Goede prijs kwaliteit verhouding
4 mei 2023
Snelle bezorging. Een naad van de sloop is kapot. Dekbedovertrek is verder prachtig!
10 apr 2023

Erg tevreden

Snelle levering, prachtig product voor een mooie prijs. Ik ben er eg blij mee!
5 jun 2023

Snel geleverd👍👍👍👍

Snel, geleverd, kregen alleen bevestigings mail dat het geleverd zou worden.
CC
Carola C.
S heerenberg
23 apr 2023
Makkelijk bestellen. Veel keus. Goede merken. Snel in huis. Netjes verpakt.
20 mrt 2023
Snelle levering. Goede kwaliteit beddengoed tegen aantrekkelijke prijs.