Klaasvaakshop.nl- Logo - Beoordelingen

Klaasvaakshop.nl

137 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden717 beoordelingen in totaal

ongeldig

Klaasvaakshop.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij Klaasvaakshop.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

22 mrt. 2023
Snelle bezorging en snelle afhandeling bij retour. Alleen jammer dat je niet per email krijgt over een bevestiging en dat je dit op je bankafschrift moet zien. Verder zal het ook wel sieren als er aanvullende informatie voor een artikel vermeld word indien van toepassing. De omschrijving is wit van de fabrikant, op de foto ziet het wit maar uiteindelijk zit er een lichte groene gloed op. Had mij retourkosten bespaard.

11 jun. 2023
Na mijn bestelling geplaatst te hebben, bleek een deel niet op voorraad. Dit hebben ze erg goed en snel afgehandeld, ik kon de bestelling annuleren of iets anders van dezelfde prijs uitzoeken op de website. Ik heb gekozen om iets anders uit te zoeken, een katoenen sprei. Echter toen ik deze binnenkreeg, bleek het een polyester sprei te zijn. Erg jammer, anders kregen ze zeker 5 sterren van mij.

Beoordelingen voor Klaasvaakshop.nl

22 mrt. 2023
7 jun. 2023

Gewoon goed, niets ten nadele aan te merken

Het lastigst is eigenlijk om nog woorden aan deze review te geven. In feite bestel je iets, een dag later heb je het zoals verwacht in huis en de spullen die je tegen een schappelijke prijs uitgezocht hebt bevallen net iets beter dan je aanvankelijk verwacht had. In dit geval valt er in mijn ogen niets beter te doen.
16 mrt. 2023

Fijn materiaal en snelle levering

Al vaker had ik het een en ander aangeschaft. Nu was ik even snuffelen in de winkel op zaterdag en zag daar een mooie knuffel deken van 200x150. Omdat ik lopend was kon ik de deken niet gelijk meenemen. Gelijk besteld toen ik thuis was. 's Maandags was de deken er al.
8 mrt. 2023
gewoon makkelijk , ik was in de winkel in Putten , maar was daar op vakantie, 2 sets dekbed overtrekken gekocht , stond zo mooi bij de slaapkamer ,nog 2 online besteld, 2 dagen later lag alles al op bed gewassen en al , echt top!!
14 mei 2023

Uitstekend!

Duidelijke, gebruikersvriendelijke webshop. 4 artikelen besteld, alles op voorraad. Binnen 24 uur geleverd bij afhaal punt van Post.nl. Netjes verpakt. Mijn eerste ervaring met Klaas Vaak is uitstekend!
3 apr. 2023
Communicatie met PostNL, het pakket zou bezorgd worden, kregen eerst een mail dat het een dag later zou worden, daarna weer een mail dat we het op konden halen. Niet erg maar vervelend
26 apr. 2023
Kwaliteit van de onderdekens zijn goed. Ze waren goed verpakt en snel geleverd. Tevens vind ik het prettig dat de optie om via klarna te betalen heel fijn.
24 mei 2023
Service, Pakket niet direct ontvangen binnen 3 werkdagen. Telefonisch contact gehad, Zeer prettig geholpen. Volgende dag pakket direct ontvangen!👍
22 feb. 2023
Goede service. Snelle levering. Ook accuraat bij zoekgeraakte zending door fout bij post.nl. Soms moeilijk telefonisch beteikbaar
17 mei 2023

De bestelling was de volgende dag binnen en deze had ik op zondag gedaan. Keurig verpakt, en artikel was in goede staat.
30 mei 2023

Perfect.

Perfect verzorgd pakket ontvangen. Prachtig dekbed van Hackett en Lane. Voelt zacht én strijken is overbodig, heerlijk.
2 jun. 2023
Super tevreden over de persoonlijke service en de snelle levering. De bestelling was bovendien boven verwachting.
8 mei 2023
Gewoon goed, snel geleverd en veelal goedkoper dan andere winkels, zeker als je kwaliteits katoen wil kopen
21 feb. 2023
Prima jersey hoeslaken. Kwam in een doos waar wel 5 hoeslakens in konden. Dat is onnodig lucht verpakken
10 mei 2023

Super.

Super snel geleverd en de kwaliteit voelt goed. Ik ga de dekbedovertrekken vol vertrouwen gebruiken.
3 apr. 2023
De korting die werd gegeven, een groot verschil vergeleken met andere aanbieders.
27 feb. 2023
Prachtige sprei. Veel goedkoper dan bij anderen. In de avond besteld en volgende dag in huis. Top!
16 mrt. 2023
geen verbeterpunten! goede, snelle levering, artikelen prima, zoals op de site vermeld staan!!
29 mrt. 2023
bestelling verliep vlot, en snel de bestelling in huis! Volgende x weer via Klaas Vaak 👍🏻
26 mrt. 2023
Goed geregeld en keurig afgeleverd. Voor herhaling vatbaar. Groet van Antje en Klaas Vis