vanguard-clothing.com

155 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden604 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 jan 2021
vanguard-clothing.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De bezorging beter regelen met DHL , vrijdagavond zou trui bezorgd worden maar na 21.30 zag ik dat het poststuk volgende dag zou worden bezorgd . Plus ander verbeterpunt inzake Vanguard spijkerbroek 850 slim fit moeten jullie gaan letten op beide binnenzakken van de spijkerbroek want die gaan al heel gauw stuk in de binnenkant waardoor er gaten Ontstaan waardoor eventueel je sleutels of iets dergelijks kunnen zoekraken . Enige verbeterpunt
FM
Frank M.
Purmerend

De bestelde broek volgende dag al ontvangen. Omdat de maat niet goed was dezelfde dag weer geretourneerd om te ruilen voor een grotere maat. Nu na een week nog helemaal niets gehoord. Snap dat het moeilijk is wegens de feestdagen maar een mailtje dat de broek ontvangen is en de omruiling volgt was wel op zijn plaats.

Beoordelingen voor vanguard-clothing.com

Ik heb 2 x een broek gekocht, 2 x niet goed. Ik heb al jaren jeans van Vanguard, altijd 33/32. Deze maat ook besteld, alleen te klein. Zelfs de 2de x een maat groter besteld, dus 34/32, ook te klein.

Mooie jeans, echter...

Mooie jeans, goede kleur en materiaal. pasvorm is niet echt "slim fit" eerder regular fit, (te) wijd op het bovenbeen en wat rare plooien in "the inside leg". Jammer, nu toch naar de naaister.
27 jan 2024
De maten van de kleding komen niet overeen met vorige maten van 3 jaar terug waardoor je verkeerde maten bestelt nu. En, als je retour doet moet je heel lang wachten op je geld.
MD
20 jan 2024

Vlotte verzending, klantenservice fundtioneert niet

Vlotte verzending. De broek die ik besteld had zou grijs zijn maar kreeg een groene geleverd. Klantenservive was telefonisch onbereikbaar en op mijn email werd niet gereageerd
De website kan beter. Bijvoorbeeld een kleur die niet meeverandert als je hem aanklikt.
Altijd koop ik wijdte maat 33 en nu 2 van de 3 broeken gaan niet eens dicht
11 jul 2023
Prima webshop, alleen als je merkt dat je een foutje gemaakt hebt is de service bijzonder matig, slecht bereikbaar. Waardoor je nogmaals moet bestellen en het eerdere moet retourneren, omslachtig en niet milieubewust
8 jun 2023
Pasvorm is niet comform omschrijving op uw website. Stofkwaliteit, lijkt op een oudebroek. Zeer terleurstellend met huidge produktie
11 jul 2023
de maat was helemaal verkeerd dus ik heb het terug gestuurd maar nog geld ontvangen. even afwachten, denk ik........