Hello Zeeland
Reviews:

85 reviews in totaal   67 reviews verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Review Overzicht

Klanten zijn positief over de ligging van de accommodaties, vanwege de rust en nabijheid van natuur en het strand. Ook worden de complete en smaakvolle inrichting, de kwaliteit van de schoonmaak wanneer deze goed is uitgevoerd, en het contact met medewerkers vaak gewaardeerd. Daarnaast wordt de communicatie met de service regelmatig genoemd als snel en duidelijk. Aan de andere kant zijn er klachten over gebrekkige of onvoldoende schoonmaak, ontbrekende of versleten voorzieningen, en bedden die te zacht of oud zijn. Automatisering en het taalgebruik in de communicatie zorgen soms voor frustratie, en bij gebreken of matige schoonmaak wordt de prijs-kwaliteitverhouding als onvoldoende ervaren. Incidenteel zijn er klachten over de respons van medewerkers.

Deze tekst is automatisch gegenereerd door een AI-systeem op basis van gebruikersbeoordelingen.

Was deze informatie nuttig voor jou?

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie

Hoe Trusted Shops namaakbeoordelingen voorkomt

ReviewsHello Zeeland

(2)
(2)
(7)
(24)
(32)
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Fijn schoon huisje. Alle benodigdheden aanwezig voor je verblijf.

Antwoord van Hello Zeeland

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wat fijn om te horen dat u het huisje schoon vond en alle benodigdheden aanwezig waren. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij Hello Zeeland.
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd
Gordijn in slaapkamer zijn twee haken van los, tevens is douchekop verstopt voor de helft.

Antwoord van Hello Zeeland

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling over de mooie ligging bij de Westerscheldedijk! Fijn om te horen dat de locatie u zo goed beviel. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een heerlijk verblijf in Zeeland.
Community-lid 
3 Reviews
 Geverifieerd
Zeker de 15e keer hier geweest. Alles OK, schoon, aardige verhuurders dus tot volgend jaar

Antwoord van Hello Zeeland

Hartelijk dank voor uw vertrouwen en uw vriendelijke woorden! Wat fijn om te horen dat u voor de 15e keer bij ons verbleef en alles schoon en in orde was. We kijken ernaar uit u volgend jaar weer te verwelkomen bij Hello Zeeland.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
goed te woord gestaan bij vragen

Antwoord van Hello Zeeland

Dank u wel voor uw beoordeling. We zijn blij dat wij u goed te woord hebben kunnen staan bij uw vragen. We streven ernaar onze dienstverlening steeds verder te verbeteren en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.
Community-lid 
5 Reviews
 Geverifieerd
Mooie ligging bij de westerschelde dijk

Antwoord van Hello Zeeland

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling over de mooie ligging bij de Westerscheldedijk! Fijn om te horen dat de locatie u zo goed beviel. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een heerlijk verblijf in Zeeland.
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd
Alles was duidelijk omschreven. Het huisje was helemaal in orde. Ik heb een paar dagen heerlijk gefietst over het mooie Walcheren. Alleen jammer dat er geen enkel persoonlijk contact is en alle berichten in het engels zijn (uiteraard wel te vertalen maar ik kom uit Nederland).

Antwoord van Hello Zeeland

Bedankt voor je mooie review! Wat fijn om te horen dat alles duidelijk was en het huisje helemaal naar wens. Heerlijk dat je zo hebt genoten van het fietsen door Walcheren – een prachtige omgeving! We begrijpen je opmerking over het ontbreken van persoonlijk contact en de Engelstalige communicatie. We nemen dit zeker mee als verbeterpunt, want juist voor onze Nederlandse gasten willen we het contact zo prettig en toegankelijk mogelijk maken. Dank voor je feedback! Hartelijke groet, Team Hello Zeeland 🌊🚴‍♀️
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Grote Schuur, Wij hebben een week doorgebracht op dit park in huisje de grote schuur. Het was een fijn rustig verblijf. Alles was keurig geregeld. En ook heel erg fijn dat we een compleet huis hadden wat ook erg netjes en schoon was. Complimenten!!

Antwoord van Hello Zeeland

Wat een mooie review – dank jullie wel! Wat fijn om te horen dat jullie verblijf in De Grote Schuur zo goed is bevallen. Een rustig, netjes en schoon huis draagt natuurlijk bij aan een ontspannen vakantie, en we geven jullie complimenten met plezier door aan ons schoonmaak- en serviceteam. Hopelijk tot een volgende keer in Zeeland! 🌾 Team Hello Zeeland
Community-lid 
3 Reviews
 Geverifieerd
Ook de mogelijkheid om alles in het Nederlands te lezen. Bleef nu in het Engels. Verder een leuke vakantie gehad op de Hoaseboat op de Arne! En een dagje gevaren op het Veerse Meer

Antwoord van Hello Zeeland

Hartelijk dank voor je feedback! Fijn om te horen dat jullie een leuke vakantie hebben gehad op de Hoasebaot op de Arne en dat het varen op het Veerse Meer goed bevallen is. Het spijt ons dat niet alle informatie beschikbaar was in het Nederlands; we doen ons best om alle communicatie en documentatie volledig te vertalen zodat deze in de toekomst beter aansluit. Hopelijk mogen we je binnenkort nog eens verwelkomen in Zeeland voor een volgende vakantie. Vriendelijke groet, Team Hello Zeeland
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Mooi huisje, mooie ligging, erg fijn dat er wasmachine/ droger aanwezig was. Alleen mis ik een stofzuiger, dat is wel erg handig met een hond, een deurstopper zodat de buitendeur open kan blijven staan en buiten een trapleuning lijkt mij voor de wat oudere mensen ook wel erg handig.

Antwoord van Hello Zeeland

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en de nuttige feedback! Wat fijn om te horen dat u genoten heeft van het huisje, de ligging én de aanwezige voorzieningen zoals de wasmachine en droger. Uw suggesties nemen we zeker mee – vooral met het oog op gasten met een hond of oudere bezoekers zijn een stofzuiger, deurstopper en trapleuning inderdaad waardevolle aanvullingen. We bekijken graag hoe we dit kunnen verbeteren voor de toekomst. We hopen u nog eens te mogen verwelkomen in Zeeland! 🌊 Met vriendelijke groet, Team Hello Zeeland
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Te zacht matras

Fijn huisje, mooie en rustige plek. Sauna was een leuke toevoeging. De bedden vonden wij wel een stuk minder. Erg zachte en ingezakte matrassen helaas, hierdoor zijn wij niet goed tot rust gekomen (waar we in de eerste instantie wel voor kwamen)

Antwoord van Hello Zeeland

Hartelijk dank voor je beoordeling en je feedback! Wat fijn om te horen dat jullie het huisje, de locatie en de sauna als prettig hebben ervaren. Tegelijkertijd vinden we het jammer dat het slaapcomfort jullie verblijf heeft beïnvloed – een goede nachtrust is natuurlijk essentieel, zeker als je voor rust komt. We nemen jullie opmerkingen over de matrassen serieus en zullen dit intern bespreken met de eigenaar. Hopelijk mogen we jullie in de toekomst alsnog verwelkomen voor een verblijf dat wél volledig tot ontspanning leidt. Met vriendelijke groet, Team Hello Zeeland
Community-lid 
3 Reviews
 Geverifieerd
Hele sleutel procedure is belachelijk! Er ligt een hele map met gebruiksaanwijzingen maar de tv is niet aan te krijgen: we konden alleen Ned 2 en Ned 3 bekijken: de rest deed het niet! Appartement was verdergeweldig - genoeg ruimte maar .. in de opgave stond dat er geen fohn was maar die was er dus wel

Antwoord van Hello Zeeland

Dank je wel voor je review. Het spijt ons dat de sleutelprocedure als omslachtig werd ervaren en dat de televisie niet goed werkte waardoor je alleen NPO 2 en 3 kon kijken. We zullen de instructies voor de sleuteloverdracht duidelijker maken en laten controleren of de tv-zenders goed zijn ingesteld. Ook passen we de informatie aan over de aanwezige kookplaat/fornuis zodat dit klopt. Fijn om te horen dat je het appartement verder ruim en comfortabel vond. We hopen je in de toekomst weer te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Hello Zeeland
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Erg leuke korte tussendoor gehad. Locatie top, leuke frisse watervilla die leuk was ingericht. Zaten alleen eerst bij verkeerde huisje omdat dit adres in t mailtje stond maar ff doorlezen en jawel gevonden hoor. Huisje aan de overkant. Kortom hardstikke leuke dagen gehad

Antwoord van Hello Zeeland

Wat leuk om te horen dat jullie zo’n fijne korte break hebben gehad! Fijn dat de locatie, de frisse watervilla en de inrichting goed bevallen zijn. En gelukkig is het juiste huisje toch nog snel gevonden 😉 – bedankt voor je begrip! Hopelijk tot een volgende keer in Zeeland! Hartelijke groet 🌊 Team Hello Zeeland
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Alles wat goed voor elkaar in het huis. Duidelijke info over in- en uitchecken.

Antwoord van Hello Zeeland

Hartelijk dank voor uw mooie review, Tonny! Fijn om te horen dat alles goed voor elkaar was in het huis en dat de informatie voor in- en uitchecken duidelijk was. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen voor een aangenaam verblijf in Zeeland.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Super gezinsweekend aan het Veerse Meer

In een perfect schoongemaakt huis voorzien van alle gemak en met rondom een veelheid aan buiten-activiteiten!

Antwoord van Hello Zeeland

Wat een prachtige review – dank je wel! Wat fijn om te horen dat jullie zo’n super gezinsweekend hebben gehad aan het Veerse Meer! Geweldig dat het huis perfect schoon en van alle gemakken voorzien was, en dat jullie ook van de vele buitenactiviteiten hebben kunnen genieten. Hopelijk tot een volgende keer in Zeeland! 🌊 Team Hello Zeeland
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
We hebben genoten mooi appartement,een nadeel is dat de trap nar de slaapkamers erg gevaarlijk,we kwamen binnen door de voordeur en lagen bijna beneden,slaapkamers beneden er was niet genoeg ventilatie dat was erg jammer

Antwoord van Hello Zeeland

Hartelijk dank voor jullie mooie beoordeling en waardevolle feedback! 🌟 Wat fijn om te horen dat jullie hebben genoten van het appartement. Tegelijkertijd vinden we het jammer dat de trap als onveilig werd ervaren en dat er beneden onvoldoende ventilatie was. We nemen jullie opmerkingen serieus en geven deze door aan de verantwoordelijke partijen, zodat we kunnen kijken hoe we dit kunnen verbeteren voor toekomstige gasten. Dank jullie wel dat jullie dit met ons delen – en hopelijk mogen we jullie in de toekomst opnieuw verwelkomen! 😊
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Goede en vriendelijke service

Goede, vriendelijke en snelle communicatie, duidelijke uitleg over het huisje.

Antwoord van Hello Zeeland

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Wat fijn om te horen dat u onze communicatie als goed, vriendelijk en snel heeft ervaren en dat de uitleg over het huisje duidelijk was. We zien ernaar uit u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een prettig verblijf.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Hallo, Ik vond het vervelend dat ik mijn vragen via Hello Zeeland moest stellen. De antwoorden klopten niet met de werkelijkheid. De informatie op de website kwam niet overeen met de werkelijkheid. Zo stond er dat er een vaatwasser was. Maar die was er niet. De vragen werden vertraagd beantwoord. Het irriteerde mij enorm dat de communicatie zo moest verlopen. Pas enkele dagen van te voren bleek dat er maar plaats was voor 1 auto. En ook maar 1 parkeervergunning. Het was fijn geweest als die informatie vooraf bekend was. Verder vind ik het irritant dat de informatie automatisch is, en in het Engels. En elke keer een irritante standaard afronding met: thank you for your understanding, bla, bla, bla. Ik zou denken dat het allemaal nep was en dat we opgelicht waren. Ware het niet dat het huisje superfijn was. En de communicatie tijdens de vakantie helemaal prima en naar wens verliep. Maar vooraf was ik vreselijk geirriteerd en argwanend. Ik zou het bijna annuleren hierdoor. Het zou veel fijner zijn en persoonlijker als we direct met de eigenaar konden communiceren. Dit huisje zou ik nogmaals wel willen boeken. Maar niet meer via Hello Zeeland.

Antwoord van Hello Zeeland

Bedankt voor je uitgebreide feedback. Het spijt ons dat de communicatie via Hello Zeeland niet naar wens was en dat de informatie op onze website niet overeenkwam met de werkelijkheid. We begrijpen hoe vervelend het is om met geautomatiseerde berichten te worden geconfronteerd en dat sommige antwoorden niet klopten. We gaan de informatie op onze website en in de bevestigingsmails controleren en aanpassen, zodat details zoals de aanwezigheid van een vaatwasser of wasmachine en het aantal parkeerplaatsen en vergunningen correct zijn vermeld. Ook zetten we ons ervoor in om onze communicatie persoonlijker en volledig in het Nederlands te maken, zodat gasten zich beter geholpen voelen. We zijn blij dat het contact met de eigenaar tijdens de vakantie goed verliep en dat jullie uiteindelijk van het verblijf hebben genoten. Hopelijk kunnen we in de toekomst je vertrouwen terugwinnen. Met vriendelijke groet, Team Hello Zeeland
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Contact en website

Snel contact als het nodig is. Duidelijke website. Foto’s en omschrijving komen overeen met de werkelijkheid.

Antwoord van Hello Zeeland

Bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat het contact snel en duidelijk was en dat onze website goed aansluit bij de werkelijkheid – dat is precies wat we willen bereiken. Hopelijk tot een volgende keer in Zeeland! 🌊 Team Hello Zeeland
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd

Het appartement ligt aan een drukke doorgaande weg tegenover een bouwplaats. Herrie!!!!

Het appartement was op zich prima. De vloer was vies. Er was van 5 uur ‘s ochtends tot 12 uur ‘s nachts verkeerslawaai. Van 7 uur ‘s ochtends tot 5 uur ‘s middag kwam daar ook nog bouwlawaai bij. We zijn steeds het appartement uit gevlucht. Ook ontbrak zonnewering aan de balkonzijde aan de buitenkant.

Antwoord van Hello Zeeland

Bedankt voor je eerlijke feedback. Fijn om te horen dat het appartement op zich in orde was, maar we vinden het erg jammer dat jullie verblijf is verstoord door verkeers- en bouwlawaai. Rust is tijdens een vakantie ontzettend belangrijk, en we begrijpen goed dat dit teleurstellend was. De bouwwerkzaamheden in de buurt waren ons jammer genoeg niet bekend op het moment van jullie verblijf. We hadden dit uiteraard graag vooraf gecommuniceerd als we hierover geïnformeerd waren. Ook je opmerkingen over de vloer en het ontbreken van zonnewering aan de balkonzijde nemen we serieus. We geven dit door aan de eigenaar om te kijken hoe we dit kunnen verbeteren voor toekomstige gasten. Dank je wel dat je dit met ons hebt gedeeld – hopelijk mogen we je in de toekomst alsnog verwelkomen op een rustigere en aangenamere locatie. 🌿
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Geweldig huis!

Geweldig huis, mooi park, heel schoon. Heerlijke tijd gehad.

Antwoord van Hello Zeeland

Wat fijn om te horen dat jullie zo genoten hebben van het geweldige huis, het mooie park en de netheid! We zijn erg blij dat jullie een heerlijke tijd hebben gehad. Hopelijk zien we jullie snel weer terug bij ons in Zeeland voor een volgend verblijf. Vriendelijke groet, Team Hello Zeeland

Ter controle van de echtheid

Geverifieerde reviews

Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde reviews uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.

Geïmporteerde reviews

Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.