CarKiddo- Logo - Beoordelingen

CarKiddoReviews

CarKiddo- Logo - Beoordelingen

Details over CarKiddo

CarKiddo - Beschrijving

De allerleukste en mooiste kindervoertuigen vind je bij CarKiddo! Op zoek naar een leuke cadeau voor kinderen? CarKiddo beschikt over een breed assortiment elektrische kinderauto's, kindermotors en kinderscooters! Naast de webshop beschikt CarKiddo over een prachtige showroom in het centrum van Rotterdam! Benieuwd naar of de kids het leuk vinden of wilt u de kindervoertuigen gewoon even zelf bekijken en uit proberen? U bent welkom aan de Nieuwe Binnenweg 187b in Rotterdam! Bij CarKiddo krijgt u meteen een strik en kenteken bij aankoop van een elektrische kinderauto! Wilt u dat CarKiddo het voertuig voor u monteert? Kies op de website voor gemonteerd afhalen of kom langs in de winkel! Het assortiment van CarkIddo beschikt over veel modellen van verschillende merken! Daarnaast heeft CarKiddo leuke kindertractoren, kindervrachtwagens en nog veel meer! Nieuwsgierig? Kom gezellig langs of bekijk de website https://www.carkiddo.nl!
CarKiddo
Nieuwe Binnenweg 187B
3021 GA Rotterdam
KVK 80545114

Beoordelingen voor CarKiddo

30 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Service was meer dan alleen een goed of een prima. De grote ford auto werd door de heren zelf geleverd en dat helemaal naar Enschede toe. Bedankt mannen, kleine van ons is er super blij mee

Geen goede service via de mail

Beoordelingen voor CarKiddo

Vriendelijke en goeie service!
De levertijd 1 dag verlaat !
De range rover ziet eruit als op de foto en een zeer snelle levertijd. Vandaag besteld morgen in huis.
Pakket was snel bezorgd. Ook voor vragen reageren ze snel. 1 minpunt was dat er helaas geen instructie (soort van ikea boekje) bij zat. Dus hadden we eventjes moeite met uitzoeken hoe sommige onderdelen waar/ hoe in elkaar gezet moesten worden. Verder ziet auto er goed uit. Mooi wagen.
Snelle levering van de auto.De afstandsbediening deed het niet we hebben gebeld meteen antwoord en netjes behandeld.De volgende dag hadden we de nieuwe al in huis..Bedankt super service!
Snelle levering en snel en netjes gereageerd.
Geïmporteerd
Top service! Op zondag last minute een whatsapp bericht verstuurd wat heel makkelijk ging via de site en vriendelijk werd beantwoord. Ik kon langskomen en monteren kon op dezelfde dag. Aldaar keurig en vriendelijk geholpen. Omdat ik wat haast had kon ik afrekenen en later ophalen. De beide eigenaren zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Een van hen had zelfs een tof filmpje gemaakt van de auto. Kon echt niet beter! Heel blij en ik weet zeker dat mijn kleine er veel plezier van zal hebben. Muziek aan en gas!
Geïmporteerd
Goede ervaring met dit bedrijf. Uitstekende service. Denken overal in mee en doen zelfs nog een stapje extra. Komen de auto zelfs nog brengen en zetten het vakkundig en snel in elkaar. De auto in Tilburg afleveren was geen enkel probleem. Mijn zoontje vindt zijn Mercedes loopauto geweldig en rijdt er meerdere keren per dag op. De kentekenplaat in naamvorm is ook een mooie toevoeging. Onderscheidend en meedenkend! Kan het iedereen aanraden.
Geïmporteerd
Gister last minute voor mijn dochters eerste verjaardag een Mercedes g63 gekocht. Carkiddo gaf aan dat hij het eventueel even persoonlijk kwam brengen zodat het optijd was. Uiteindelijk laten ophalen en stond netjes klaar, communicatie zeer goed. Mooie grote strik erbij en kentekens op naam. Weet zich goed te onderscheiden van andere en super netjes! Zeer goed gevoel bij deze zaak!
Geïmporteerd
In de winkel kreeg ik een super advies en er werd goed met mij mee gedacht. Al mijn wensen die ik had hebben ze mij mee kunnen helpen en ben zeer tevreden met de service. Zeker een aanrader! Ook na de aankoop van de auto heb ik goed contact gehouden over kleine dingen die nog een keer uitgelegd moesten worden. Al met al ben ik top geholpen en raad ik carkiddo zeker aan.
Geïmporteerd
Bij dit bedrijf voel je je als klant ook echt koning. De heren kijken samen met je naar oplossingen zodat je tevreden de winkel verlaat. Door mijn werk kon ik pas na sluitingstijd bij de winkel zijn. Ze zijn speciaal voor mij een uur blijven wachten. Deze winkel onderscheidt zich dan ook van andere winkels door hun uitstekende service.
Geïmporteerd
Ben voornamelijk te spreken over het meedenken en de service die ze mij hebben geboden. In overleg hebben ze mij geholpen door op de dag van me dochters verjaardag het tot huis te bezorgen.! De auto zelf is mooi qua design en de auto werkt top.! Zeker een aanrader!!
Geïmporteerd
Twijfel niet, gewoon doen! Topbedrijf dat veel aandacht hecht aan service. Hele lief personeel. Ik kon er met alle vragen terecht. Ze denken echt mee en kijken samen naar passende oplossingen. Ze hebben ook een breed assortiment, veel keuze voor mijn kleintjes!
Product is top. Stond keurig netjes klaar. Werkt prima. Alleen parkeren in de buurt is wel een dingetje als je een 14 kilo speelgoed auto wil meenemen
Geïmporteerd
Zoontje,fam, vrienden en wij hebben genoten op het feestje, de auto heeft het compleet gemaakt..top top !!! Zeker een aanrader en de service is top.