Op maandag bestelden we een auto die volgens hun website op voorraad was. We betaalden ook meteen het volledige bedrag. Na de orderbevestiging bleef het echter dagen stil. Er kwam geen update hoe het stond met de verzending. Via Whatsapp dan maar berichten verzonden. Telkens kreeg ik te horen; “ Ja, we versturen de auto vandaag, zeker ik ga er meteen voor u achteraan, bla bla…”. Wat bleek… er zou een fout gemaakt zijn in het magazijn waardoor de auto niet meer in voorraad was. Er kwam ook van hen uit geen voorstel om dit probleem op te lossen, IK was dan maar diegene die voorstelde om de auto zelf! vanuit Belgie op te halen. “We aanzien iedere klant als een belangrijk persoon”, we regelen wel iets als u hier bent.
Zo gezegd zo gedaan.. Op zaterdagmorgen in de wagen gestapt en naar Rotterdam gereden waar je toekomt in een klein winkeltje waar slechts een aantal modellen tentoongesteld staan. Je zou denken dat er prijzen bij de verschillende auto’s staan zodoende je zou kunnen kiezen of zelfs een lichte upgrade zou doen. Maar nee hoor… Winkel is allesbehalve om naar huis te schrijven en het personeel dat onderling aan het bespreken is wat ze gaan eten terwijl je amper info of uitleg krijgt. Op de kop toe, nog voor we besloten welke auto we in de plaats nemen, ging één van de medewerkers wat te eten halen in de bakkerij. En daar sta je dan als klant. Je moet het maar zelf weten. DAT krijg je dan als je als klant zelf de moeite neemt om vanuit Belgie een aankoop te doen bij hun… Ja, ik zou bijna vergeten dat we een model kozen dat 20 euro duurder was en dat je zelf moet voorstellen of hij deze dezelfde prijs zou kunnen geven gezien het ongemak. Beetje weinig respect naar de klant toe die 2x 130km moet rijden voor een fout van hen.
Zeer slechte ervaring dus ongeacht de auto werkt zoals het hoort. Had hier een betere communicatie en klantvriendelijkere oplossing verwacht. Mijn volgende aankoop zal sowieso elders zijn.
Ik raad deze shop NIET aan.
Verder lezen