gymqueen.nl- Logo - Beoordelingen

gymqueen.nl

78 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden81 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 nov 2020
gymqueen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 jan 2024
Powerbar producten ISO Active, Recovery MAX en Ride Energy. Goede prijs obv korting en franco levering.

28 apr 2023
Bestelling is ruim 2 weken onderweg geweest, niet de juiste producten geleverd. Blijken producten op de site te staan welke helemaal niet verkocht worden. Zeer late reactie op vragen.

Beoordelingen voor gymqueen.nl

Snelle verzending, prima levering

Perfect

Alles was netjes ingepakt en de producten zijn op tijd geleverd. Zeker een aanrader
Super snel geleverd, alles ok, top !!!
Snellere levering
HR
Harry R.
Zwolle
Top!
10 feb 2024
20 jan 2024
Ik had me bestelling gedaan tot heden heb ik me bestelling niet ontvangen. Echt jammer en zonder van me geld Pff
Antwoord van gymqueen.nl
Beste Klant, Ik wil me oprecht verontschuldigen dat u uw bestelling tot op heden nog niet heeft ontvangen. Ik begrijp hoe vervelend dit moet zijn, vooral wanneer u wacht op een pakket. Volgens onze traceerinformatie is het pakket echter succesvol bezorgd. Het spijt me als er sprake is van verwarring of ongemak. We begrijpen hoe belangrijk uw bestelling voor u is en we zullen er alles aan doen om de situatie op te helderen. Controleer alstublieft uw afleveradres en eventuele meldingen van bezorgers. Als u nog steeds moeite heeft om uw pakket te vinden, laat het ons dan onmiddellijk weten. We zijn hier om u te helpen en ervoor te zorgen dat u de best mogelijke service krijgt. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en dank u voor uw begrip.
13 jan 2024
GA
Gabriele A.
Houthalen
Alles ok, Goede service, geweldig
30 dec 2023
Snelle levering en straffe prijzen
6 jan 2024
1 jan 2024
Heel leuk idee, best grote doos, maar de ‘deurtjes’ zijn best fragiel dus door het vervoer zijn er een paar deels open gegaan.. maar dan nog een heel leuk cadeau om weg te geven