lamellen-rolgordijnen.nlBeoordelingen

: 250GoedGecertificeerd

lamellen-rolgordijnen.nl - Binnenzonwering op maat gemaakt Goedkoopste van NL

Wij produceren onze eigen binnen zonwering tegen de scherpste prijs van Nederland. We leveren de volgende producten: Plisse gordijnen & dakvenster plisse Verticale lamellen Rolgordijnen & Duo Rolgordijnen Houten en aluminium Jaloezieën
Tramper Bouwmaterialen & Machinehandel B.V.
Cookweg 22
4462HE Goes

Beoordelingen voor lamellen-rolgordijnen.nl

4.33/5.00

49 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 ster

Wat andere klanten zeggen over lamellen-rolgordijnen.nl

Bestelling geannuleerd, terugbetaling was prima geregeld

Prima service, goede materialen en perfecte maatvoering.

1 week geleden
Snelle levering en mooi product Top.

1 week geleden
Producten zijn goed enkel de montage onderdelen zijn zwak. De schroefjes zijn zo klein en je draait, ondanks de goede schroevendraaier, de kop zo rond. Heb zelf bij de bouwmarkt andere schroefjes gehaald. Niet de moeite genomen om met de leverancier te communiceren.

1 week geleden
Fijn contact en goede service

4 weken geleden
Ik had een plisse gordijn ontvangen die tekort bleek te zijn. Ik kreeg eerst instructies door hoe ik m evt. iets kon verlengen. Dit ging niet goed helaas. Ik kreeg zonder enige moeite een nieuwe toegestuurd. De communicatie liep per mail ook heel vlot. Ben erg tevreden over de service.

4 weken geleden
Snelle levering en super product

Prima service

goede kwaliteit en levering

Bestellen ging gemakkelijk, duidelijke site. Bezorgen duurde langer dan op de site aangegeven van 10-14 werkdagen. Als men telefonisch contact probeert te krijgen lukt dit niet, telefoon staat automatisch op voice mail vanwege drukte. Er word wel gereageerd op mail, maar alleen op geen confronterende vragen. Als de communicatie verbeterd word zou ik 5 sterren geven. Producten zijn prima

Kwalitatief goed, uitleg over de plaatsing kan hier en daar wat duidelijker: opspannen van zijdelingse glijders is automatisch door de veer in bovenste gedeelte. Levering: binnen de vooropgestelde tijd. Negatief: er ontbraken 4 schroeven voor de bevestiging onderaan

Super mooie gordijnen op maat gemaakt

In eerste instantie een te kort gordijn gekregen, maar na wat over en weer mailen een nieuwe toegestuurd gekregen die perfect was Erg goede service

Het zijn geen 5 sterren omdat ( nu voor de 2e keer) schroefjes ontbreken.

alles goed ontvangen,werkt goed.

Zeer tevreden.

Helaas was de te verwachten levertijd overschreden met 30

Alles is naar wens verlopen.

De levering van de lamellen moet verbeterd, het duurt te lang de service in ieder geval moet anders bij problemen of veagen zijn ze er niet direct klaar om te beantwoorden.

Antwoord van lamellen-rolgordijnen.nl
De levertijd van de verticale lamellen heeft langer op zich laten wachten doordat de stof die aangeleverd was niet aan de eisen voldeed. Daardoor is er nieuwe stof besteld en zijn de producten later verstuurd. Onze excuses hiervoor.
perfect aan de maat