lamellen-rolgordijnen.nl

Binnenzonwering op maat gemaakt Goedkoopste van NL

Beschrijving
Wij produceren onze eigen binnen zonwering tegen de scherpste prijs van Nederland. We leveren de volgende producten: Plisse gordijnen & dakvenster plisse Verticale lamellen Rolgordijnen & Duo Rolgordijnen Houten en aluminium Jaloezieën
Tramper Bouwmaterialen & Machinehandel B.V.
Cookweg 22
4462HEGoes

Beoordelingen voor lamellen-rolgordijnen.nl

4.41 / 5.00

52 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 ster

Wat andere klanten zeggen over lamellen-rolgordijnen.nl

1 week geleden
Kwalitatief goed, uitleg over de plaatsing kan hier en daar wat duidelijker: opspannen van zijdelingse glijders is automatisch door de veer in bovenste gedeelte. Levering: binnen de vooropgestelde tijd. Negatief: er ontbraken 4 schroeven voor de bevestiging onderaan

Super mooie gordijnen op maat gemaakt

In eerste instantie een te kort gordijn gekregen, maar na wat over en weer mailen een nieuwe toegestuurd gekregen die perfect was Erg goede service

Het zijn geen 5 sterren omdat ( nu voor de 2e keer) schroefjes ontbreken.

alles goed ontvangen,werkt goed.

Zeer tevreden.

Helaas was de te verwachten levertijd overschreden met 30

Alles is naar wens verlopen.

De levering van de lamellen moet verbeterd, het duurt te lang de service in ieder geval moet anders bij problemen of veagen zijn ze er niet direct klaar om te beantwoorden.

Antwoord van lamellen-rolgordijnen.nl
De levertijd van de verticale lamellen heeft langer op zich laten wachten doordat de stof die aangeleverd was niet aan de eisen voldeed. Daardoor is er nieuwe stof besteld en zijn de producten later verstuurd. Onze excuses hiervoor.
perfect aan de maat

Mooie en degelijke plissés. Slimme constructie voor zowel de klem variant als in de dag’ ophangen. Kleur is nog mooier dan ik dacht. Montage instructie is, zoals alle gebruiksaanwijzingen, niet echt duidelijk. Met gezond verstand kom je echter een heel eind

Als je het via internet kunt bestellen gaat het prima maar als er vragen zijn en je wilt bellen dan zijn jullie slecht bereikbaar en dat vind ik jammer

perfect

Heeft heel lang geduurd voor ik de bestelling in huis had. Geprobeerd te bellen om te vragen hoe het met de bestelling zat maar dan wordt er niet opgenomen. Mail gestuurd en ook daar kwam geen reactie op. Uiteindelijk de stalen ontvangen, deze waren dan wel naar tevredenheid

Antwoord van lamellen-rolgordijnen.nl
Ivm met de vakantie periode en de verhuizing van ons bedrijf heeft het langer als normaal gedruurt met de proefmonsters. Bestellingen van de producten is gewoon binnen 12 werkdagen gebleven. Zal het bedrag dat u heeft betaald voor de monster crediteren. Excuses voor het ongemak.
duidelijk montageplan in het Nederlands aub

Snelle levering. Ook een tussentijdse wijziging zonder problemen primaafgewikkeld.

Wat helaas ontbreekt zijn elementen om de staaldraden op spanning te houden. Ik heb hier iets provisorisch voor moeten maken met een kabelklem van de fietsenmaker en een klein schroefoog. De draden en touwen hadden in de fabriek al ingekort kunnen worden. De rem die bovenin zit lijkt heel kwetsbaar. De toekomst zal echter uitwijzen of het sterk genoeg is

Goede prijs kwaliteit Alleen communicatie is matig. Geen ontvangstbevestiging van d'r bestelling. Melding gemaakt en daar wordt dan kort en vaag op gereageerd. Qua kwaliteit en prijs blijft 't een aanrader. Levering was er lok snel

bestelling netjes geleverd door ups , alleen lange levertijd vanwege vacantie denk ik.............