lamellen-rolgordijnen.nl- Logo - Beoordelingen

lamellen-rolgordijnen.nlReviews

: 363Goed

Gecertificeerd sinds: 19-5-2017
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022
lamellen-rolgordijnen.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij lamellen-rolgordijnen.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 19-5-2017
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022

Beoordelingen voor lamellen-rolgordijnen.nl

27 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

van NCO O.
Super goede service! Iets fout besteld wat niet geheel helder was id webshop! Zonder bij betalen een nieuwe gekregen! Echt zeer goed opgelost en klantvriendelijk!

We hebben tot twee keer toe stalen besteld om een juiste keuze te kunnen maken. Nadat we de order geplaatst hadden kwam het bericht dat de door ons gekozen kleur niet meer leverbaar was. Veel tijd verloren, en moeten op nieuw beginnen bij een andere leverancier. Hadden uiteraard graag eerder gehoord dat stof niet leverbaar was. (In het verleden bestelde producten voldoen overigens goed)

Beoordelingen voor lamellen-rolgordijnen.nl

Product is naar verwachting. Alleen de levering duurde wat langer( begrijpelijk onder de huidige omstandigheden) Tip: het zou fijn geweest zijn als dit door het bedrijf zou zijn gecommuniceerd
Voor de 4e keer besteld en wederom supermooie plissé gordijnen gekregen. En vooral niet onbelangrijk voor een hele mooi prijs
Duidelijke site.
van NCO O.
Grotere afbeelding om te monteren.
Precies zoals afgesproken
Het is vervelend als je belt er een bandje achter zit die zegt dat t op dit moment druk is. dat bandje zit er constant achter heel erg jammer dat je via de telefoon niemand kunt bereiken
Sneller dan vooraf aangegeven geleverd. Verzending is aandachtspunt. Pakket werd voor de deur achter gelaten terwijl we niet thuis waren.
De snelle service. Duidelijke uitleg. Mooie plissé gordijnen
Telefonisch contact mogelijk maken.
 Wordt beoordeeld
Ik heb op 10 maart een bestelling gedaan voor 2 lamellen gordijnen. Als ik jullie bel over de levering krijg ik alleen te horen dat vanwege de drukte er maar een mail gestuurd moet worden. Ik heb afgelopen dinsdag een mail gestuurd met een afschrift van de betaling en het ordernummer. Hoor er verder niets van. Zeer slechte service en klantonvriendelijk.
Antwoord van lamellen-rolgordijnen.nl
Ik heb u 2x terug gemaild dat de bestelling zsm wordt verstuurd. Kijkt u aub in uw spambox. er is een update over uw bestelling hij is nogmaals vertraagd wilt u AUB contact opnemen via de mail voor de verdere afhandeling en om een tegemoetkoming af te spreken of dat u de order kunt annuleren
Levertijden verzet en laatste levertijd nog onzeker stond gepland op 14-3 maar reeds voorbij, nu gemaild en wachten af
Product prima geleverd. Service is alleen beduidend minder. Wilde nog een nabestelling doen van een extra rolgordijn. Omdat kleur niet meer website lijkt te staan zocht ik contact met de firma. Zowel geprobeerd per telefoon als per email. Maar er wordt gewoon niet op gereageerd. Enorm frustrerend en teleurstellend. Als ik dit van te voren had geweten had ik hier NOOIT besteld!
Geen bericht dat het verzonden is, dit is wel fijn om te weten dat je bestelling onderweg is. Verder mooi en degelijk product
Uitstekend verpakt en compleet afgeleverd. Makkelijk monteerbaar. Maatvoering exact.
de lamellen voldoen volledig aan onze wensen en verwachtingen en de service was top.
Zeer tevreden van het product, mooi en degelijk afgewerkt, correcte leveringstermijn
Snelle levering, goede service, goed product, zeer scherp geprijsd
Hele mooie gordijnen , zeer zeer zeer tevreden, snelle levering !