Certificaat voor lamellen-rolgordijnen.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op 79 Trusted Shops beoordelingen sinds 04-05-2017.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 79 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Na de bestelling was het niet meer mogelijk om de levering aan te passen, dit lag echter geheel aan UPS
3.67

Mooie plissé gordijnen erg blij mee een aanrader
5.00

Heel makkelijk op te maken, meetinstructies waren heel handig. Ondanks kleurenmonster hadden wij ons niet gerealiseerd dat crème plissegordijnen als half omhoog half omlaag ietwat gelig kunnen uitvallen. Verder heel tevreden

Beste Peter,

alles is top geregeld en hangt super

goed bedrijf met mooie spullen
5.00

Mooi materiaal en snelle levering.
4.00

Geweldige kwaliteit plisségordijnen tegen meer dan concurrerende prijs. Concurrenten zeker 50 duurder. Heb dit bedrijf al aanbevolen.

goed
4.67

Prima kwaliteit voor een goede prijs.
5.00

Heerlijk snel en heerlijk goed. Mooi site wel wat veel keus waardoor je soms door de bomen het bos niet meer ziet. Maar dat is niet negatief bedoeld hoor. Je moet je er echt even je aandacht bij houden.

super goed

Ziet er prima uit.
5.00

So far very happy with the plisses we ordered. Thank you

Goede service
4.00

Goede service en snelle levering Erg blij mee

Alles oké.
4.67

Alles volgens afspraak en wens.
5.00

Snelle en correcte levering overeenkomstig de bestelling
4.00

De rolgordijnen waren keurig verpakt.
De maten waren goed, en de kwaliteit is prima.
Het ophangen ging vrij makkelijk en de kleur is als de proef.
We hebben de gordijnen aan diverse mensen aanbevolen.
We gaan binnenkort ook nog voor de kamer en bijkeuken rolgordijnen bestellen.

Groet Wim de Boer
5.00

Een duidelijke site. Even uitpluizen en toen kwamen we er snel achter hoe het werkte om met verschillende keuzemogelijkheden een prijs te berekenen. Prettig om meerdere monsters te kunnen bestellen om een definitieve keuze te maken wat de stof betrof.
Snelle levering en keurig verpakt.
Helemaal tevreden.
4.33

Precies geleverd zoals verwacht. Heel erg bedankt
5.00

Eenvoudige installatie, simpel in gebruik, mooie kleur qua licht. De bijgeleverde schroeven waren niet geschikt voor installatie in onze kozijnen (ca18mm multiplex) maar dat is snel opgelost met andere schroeven.
4.33

Nette en goede aflevering van de plissé lamellen. Past perfect en staat erg mooi. Zouden alleen nog iets willen hebben om ze open en dicht te kunnen doen. In het midden onderaan zit een soort van handvat waar het bediend. Maar verder heel tevreden.
4.00

Goede service. Eerst samples (2x) laten komen, nieuwe plisse's besteld en snel geleverd en ook nog gratis reserveonderderdelen voor eerder geleverde gordijnen (2011) op ons verzoek meegeleverd.
Klasse

Alles prima

Zeer tevreden top service
5.00

De lamellen rolgordijn voldoet ruimschoots aan de verwachting.
Hij ziet er prachtig uit en heb voor de keuken er nog 2 gekocht.
Binnenkort volgt de woonkamer en bijkeuken.

Producten zien er goed uit. Op tijd geleverd. Goed verpakt
4.33

Voorbereiding ( monstermateriaal) en bestelling vlot afgewikkeld.
Geleverd product goed afgewerkt.
Aflevering keurig volgens tijdschema.

Aanrader voor een volgende bestelling
4.33

Goed op de hoogte gehouden van de levering. Budget plissegordijnen besteld,voor de prijs een prima product. Zeer tevreden over de bezorging en product.
4.33

Goed verpakt, snelle levering, en goede kwaliteit
5.00

Ben zeer tevreden. de plissegordijnen zijn van zeer mooie kwaliteit. ook het bevestigen in het raam was een eenvoudig.
De bezorging was tevens goed verpakt.
5.00

mooi product snelle levering perfect

Was allemaal prima geregeld
4.00

om dat we op dit moment ze nog moeten hangen binnen 2 weken daarom deze beoordeling
3.67

Helemaal tevreden Goede kwaliteit, degelijk materiaal, mooie afwerking. Een aanrader
5.00

Prachtig vouwgordijn, prima verpakt, snelle levering
5.00

Levering duurde wat lang maar de rolgordijnen zien er prima uit
3.67

Prima produkt, eenvoudig te installeren, voor redelijke prijs.
5.00

Uitstekende kwaliteit voor een mooie prijs
5.00

Super, alles netjes en snel geleverd.Prima prijs kwaliteit

lamellen-rolgordijnen.nl klantbeoordeling

lamellen-rolgordijnen.nl

Binnenzonwering op maat gemaakt Goedkoopste van NL

lamellen-rolgordijnen.nl werd op 19-05-2017 gecertificeerd door Trusted Shops.

Wij produceren onze eigen binnen zonwering tegen de scherpste prijs van Nederland. We leveren de volgende producten: Plisse gordijnen & dakvenster plisse Verticale lamellen Rolgordijnen & Duo Rolgordijnen Houten en aluminium Jaloezieën

Cookweg 22
4462HE Goes
info@lamellen-rolgordijnen.nl
lamellen-rolgordijnen.nl

Winkel-exploitant
Tramper Bouwmaterialen & Machienhandel B.V.
Cookweg 22
4462HE Goes
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met lamellen-rolgordijnen.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen