lamellen-rolgordijnen.nlBeoordelingen

: 263GoedGecertificeerd

lamellen-rolgordijnen.nl - Binnenzonwering op maat gemaakt Goedkoopste van NL

Wij produceren onze eigen binnen zonwering tegen de scherpste prijs van Nederland. We leveren de volgende producten: Plisse gordijnen & dakvenster plisse Verticale lamellen Rolgordijnen & Duo Rolgordijnen Houten en aluminium Jaloezieën
Tramper Bouwmaterialen & Machinehandel B.V.
Cookweg 22
4462HE Goes

Beoordelingen voor lamellen-rolgordijnen.nl

4.31/5.00

50 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 ster

Wat andere klanten zeggen over lamellen-rolgordijnen.nl

alleen service kunnen we nog niet beoordelen hebben hier nog geen gebruik van gemaakt.
Snelle service en advies, ondanks corona snel geleverd in beloofde tijdvak
Ontzettend tevreden. Geweldige kwaliteit en redelijke prijs! Duidelijke instructies en werd het gehele proces op de hoogte gehouden van de status van mijn plissé gordijnen.
perfect, goed te monteren
We hebben al 14 plisségordijnen op de begane grond, nu 9 voor de 1e verdieping bijbesteld Met de kwaliteit zit het wel goed en de prijs ook, maar de 2e bestelling kwam ipv de beloofde 10 werkdagen pas na 20 werkdagen aan. Mailtje gestuurd wanneer ze geleverd zouden worden; werd niet op gereageerd. Waarschijnlijk heeft de corona-situatie er mee te maken, maar een reactie is het minste.
Zeer tevreden met de lamellen, erg mooi en heel eenvoudig zelf te monteren. De samples maakten het makkelijker om tot een juiste keuze te komen. Aflevertijd was prima. Vakwerk. Maten op de mm nauwkeurig van wat ik opgegeven had. Ik zal vaker hier lamellen bestellen, aanrader. Erg goed verpakt ook. Bedankt.
Goede service en mooie plissé gordijnen
uitstekende service en goede producten voor een zeer redelijke prijs
De levering was niet echt snel maar het plisse gordijn is erg mooi. Goede beschrijving voor het ophangen/bevestigen van het gordijn.
De producten zijn goed en netjes afgeleverd en zien er goed uit en goed temonterencijfer een8
Tot op heden prima indruk. Zeer snelle levering en dat terwijl de plisségordijnen uit helemaal Polen komen....Hopelijk blijkt de kwaliteit ook na een jaar nog uitstekend. Thanks!
Levering duurde ruim 23 werkdagen ipv 8-14 werkdagen en helaas was er wat kapot/dopjes die ontbraken. Er wordt na een paar dagen contact opgenomen om de kapotte onderdelen te bestellen. Als het product eenmaal goed bevestigd is dan is het super fijn en werkt het naar behoren.
 Antwoord van lamellen-rolgordijnen.nl
IVM Corona moeten we langer wachten op onze onderdelen. En kunnen bestellingen later verstuurd worden. Onze excuses hiervoor
Het duurde lang
Bestelling geannuleerd, terugbetaling was prima geregeld
Prima service, goede materialen en perfecte maatvoering.
Snelle levering en mooi product Top.
Producten zijn goed enkel de montage onderdelen zijn zwak. De schroefjes zijn zo klein en je draait, ondanks de goede schroevendraaier, de kop zo rond. Heb zelf bij de bouwmarkt andere schroefjes gehaald. Niet de moeite genomen om met de leverancier te communiceren.
Fijn contact en goede service
Ik had een plisse gordijn ontvangen die tekort bleek te zijn. Ik kreeg eerst instructies door hoe ik m evt. iets kon verlengen. Dit ging niet goed helaas. Ik kreeg zonder enige moeite een nieuwe toegestuurd. De communicatie liep per mail ook heel vlot. Ben erg tevreden over de service.
Snelle levering en super product