lamellen-rolgordijnen.nl- Logo - Beoordelingen

lamellen-rolgordijnen.nlReviews

: 370Goed

Gecertificeerd sinds: 19 mei 2017
Laatst gewijzigd op: 26 nov. 2022
lamellen-rolgordijnen.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij lamellen-rolgordijnen.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 19 mei 2017
Laatst gewijzigd op: 26 nov. 2022

Beoordelingen voor lamellen-rolgordijnen.nl

25 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

20 apr. 2022
van NCO O.
Super goede service! Iets fout besteld wat niet geheel helder was id webshop! Zonder bij betalen een nieuwe gekregen! Echt zeer goed opgelost en klantvriendelijk!

12 sep. 2022
Communicatie en levertijden, wij hadden de lamellen vorige week verwacht, maar die zijn er nog niet en op onze vraag wanneer dan wel is geen antwoord gekomen.

Beoordelingen voor lamellen-rolgordijnen.nl

25 okt. 2022
Prima levering.
29 sep. 2022
12 sep. 2022
5 aug. 2022
Mijn dochter is superblij met de plisségordijnen in haar nieuwe huisje! Eenvoudig te monteren en het ziet er heel netjes uit.
18 aug. 2022
Leuke goede webside prijs kwaliteit zijn uitstekend
13 aug. 2022
Prima plissé gordijn voor 'n scherpe prijs.
20 apr. 2022
van NCO O.
23 mei 2022
Product is naar verwachting. Alleen de levering duurde wat langer( begrijpelijk onder de huidige omstandigheden) Tip: het zou fijn geweest zijn als dit door het bedrijf zou zijn gecommuniceerd
9 mrt. 2022
Het is vervelend als je belt er een bandje achter zit die zegt dat t op dit moment druk is. dat bandje zit er constant achter heel erg jammer dat je via de telefoon niemand kunt bereiken
12 mrt. 2022
Sneller dan vooraf aangegeven geleverd. Verzending is aandachtspunt. Pakket werd voor de deur achter gelaten terwijl we niet thuis waren.
18 mei 2022
Voor de 4e keer besteld en wederom supermooie plissé gordijnen gekregen. En vooral niet onbelangrijk voor een hele mooi prijs
10 dec. 2021
Uitstekend verpakt en compleet afgeleverd. Makkelijk monteerbaar. Maatvoering exact.
25 jan. 2022
Netjes afgewerkt deze lamellen rol gordijnen Ziet er mooi uit 👍
27 mrt. 2022
De snelle service. Duidelijke uitleg. Mooie plissé gordijnen
2 mrt. 2022
Wij zitten nog steeds op onze lamellen te wachten.
Antwoord van lamellen-rolgordijnen.nl
3 mrt. 2022
De stof was op deze is onderweg en de producten worden zsm verstuurd zodra alles binnen is.
30 apr. 2022
Grotere afbeelding om te monteren.
19 mrt. 2022
Telefonisch contact mogelijk maken.
12 apr. 2022
Precies zoals afgesproken
27 mei 2022
Duidelijke site.
20 feb. 2022
Prima.
Antwoord van lamellen-rolgordijnen.nl
21 feb. 2022
Ik heb u meerdere mails terug gestuurd maar ik krijg geen reactie van uw kant. heb voorgesteld om de bestelling aan te passen maar u reageert niet op mijn mails. Miss moet u eens in uw spambox kijken. Laat mij weten wat u wilt doen dan lossen we het probleem op.