Certificaat voor lamellen-rolgordijnen.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op 31 Trusted Shops beoordelingen sinds 04-05-2017.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 31 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Nog niet uitgepakt, dus ook nog niet geplaatst, dit gebeurt pas volgende week woensdag, pas dan kan ik alles correct beoordelen, maar tot zover ziet het er goed uit, in elk geval goed verpakt, en op tijd geleverd.
4.33

Prima kwaliteit en op maat gemaakt. Mooie kleuren.
5.00

Gewoon goed zoals het hoort.
4.00

Hele goede service, en constant op de hoogte gehouden hoe de stand van zaken is, voor de bestelde producten.
5.00

Producten zijn heel goed, voor een goede prijs. Leveringstijd was aan de lange kant.
4.67

Alles verlopen zoals beloofd.
5.00

In de witte beweegbare delen zit een kleurverschil tussen het staal en het plastick, vind ik erg jammer voor de best prijzige gordijnen.

Na deze beoordeling heeft het bedrijf contact gezocht en gaan zij voor ons een goed passende oplossing leveren! Fijne service daarin.
5.00

Mooie producten van fijnmazige kwaliteit. De instructies tav het ophangen kunnen beter; niet erg duidelijk.

Maar belangrijkste is: goede kwaliteit, mooie stof, 100 op maat.

Tip: aanbieden montageservice en touwtjes op door klanten zelf gekozen maat
4.67

Levertijd net niet helemaal gehaald, maar dat was geen enkel probleem omdat ik de order tijdig genoeg had geplaatst. Keurig verpakt geleverd Ophangen van de jaloezieën was een fluitje van een cent. Ik zou zeggen: aanrader
5.00

Goed afgehandeld, mijn beoordeling was gebaseerd op een grote order van twee maanden geleden die zeer goed was verlopen. Daarom was ik zeer teleurgesteld over het product wat ik ontvangen had. Het is alsnog tot volle tevredenheid afgehandeld,
Ik zal zeker een proefmonster bestellen bij een volgende bestelling.
3.67

Zeer tevreden over heel de lijn, alles TOP

Prima op tijd
5.00

Bestelling snel geleverd in België. Mooi afgewerkt, goede kwaliteit.
Dikke aanrader
5.00

Sneller geleverd dan aangegeven dus eerder kunnen ophangen en duidelijk,gemakkelijk te monteren
4.00

Netjes op tijd geleverd en keurig op maat gemaakt en goede kwaliteit .
5.00

Direct na de levering gemonteerd. Levering goed, snelle levering, kleur volgens stalen en maatvoering uitstekend. (Heb ik zelf opgemeten) en het werkt ook nog goed. Ik ben tevreden.Gr. Willem Jansen
5.00

Alles was in orde en een klein probleem werd onmiddellijk opgelost via mail.
4.67

Prima, niets op op te merken.

Goede kwaliteit , prima levering en heel gemakkelijke montage , Prima
5.00

Mooi product en op tijd geleverd
5.00

De levering was sneller dan aangegeven dus dat was fijn.
De lamellen zijn niet van superkwaliteit maar gezien de prijs voldoen ze goed.
Er werd een goede uitleg per telefoon gegeven.
4.00

Mooie plisse, fijn dat vooraf kleurstalen kunnen worden opgevraagd.
4.00

De dubbele rolgordijnen zien er mooi uit en zijn van goede kwaliteit.
4.00

Super tevreden met ons rolgordijn

komt gemaakte afspraken na
5.00

Snel klaar, erg handig dat staaltjes werden toegezonden, maakt de keuze erg gemakkelijk. Past perfect als je de aanwijzingen op de website met betrekking tot het opmeten goed opvolgt. Heel tevreden met het product en de wijze van bestellen. Volgende keer weer Dank.

Goeie middag

super tevreden van de snelle antwoorden op de mails die ik gestuurd had voor het plaatsen van de bestelling. Ook eens de goederen besteld waren goeie opvolging via mail, tijdig geleverd en alles proper verpakt.
Zeker aanrader.
Bedankt
Sandy
4.67

4prima service, maakt belofte waar. Denkt mee.
4.67

Goed kwaliteit en snelle levering
5.00

goed op maat, keurig verpakt en netjes bezorgd.
5.00

Mooi product snel geleverd uitstekend gewoon

lamellen-rolgordijnen.nl klantbeoordeling

lamellen-rolgordijnen.nl

Binnenzonwering op maat gemaakt Goedkoopste van NL

lamellen-rolgordijnen.nl werd op 19-05-2017 gecertificeerd door Trusted Shops.

Wij produceren onze eigen binnen zonwering tegen de scherpste prijs van Nederland. We leveren de volgende producten: Plisse gordijnen & dakvenster plisse Verticale lamellen Rolgordijnen & Duo Rolgordijnen Houten en aluminium Jaloezieën

Cookweg 22
4462HE Goes
info@lamellen-rolgordijnen.nl
lamellen-rolgordijnen.nl

Winkel-exploitant
Tramper Bouwmaterialen & Machienhandel B.V.
Cookweg 22
4462HE Goes
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met lamellen-rolgordijnen.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen