Vergadertelefonie.nlBeoordelingen

J.M. Foudraine

Beoordelingen voor Vergadertelefonie.nl

4.35/5.00

25 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Vergadertelefonie.nl

Beoordeling
Top service en een prima product. Webcam overtreft qua beeld de verwachtingen. Geluidskwaliteit is minder. Tip: schaf hiervoor een aparte usb microfoon aan.
Het bestelde product had een lange levertijd waarmee we akkoord waren gegaan. Toch belde Vergadertelefonie ons na enige tijd op eigen initiatief op omdat er een alternatief was binnengekomen dat vrijwel hetzelfde kostte maar betere specs had. Na betaling van het verschil werd die dezelfde dag nog verstuurd. En de belofte werd volledig waargemaakt. Fantastisch, die pro-actieve service.
Top service. Om 5 uur besteld, volgende ochtend al in huis!
alles prima in orde, op tijd geleverd
Heel goed geholpen! Een model vergadertelefoon was de komende tijd niet meer leverbaar. Ze hebben een alternatief aangeboden en die direct op de post gedaan zodat hij nog op tijd zou zijn!
Levering ging supersnel, zonder overbodige mail. Ik had de servicedesk nodig na installatie, het eerste telefonische contact was heel fijn, er prettig gesprek. Ik zou teruggebeld worden, maar kreeg een mailtje van de helpdesk. Dat vond ik jammer (bellen gaat meestal sneller). Uiteindelijk is het via de mail wel opgelost en hebben we nu een een online vergadermogelijkheid in de vergaderkamer.
op website staat dat product op voorraad en binnen 3 werkdagen leverbaar is. Dit is niet het geval. Levertijd is zelfs niet bekend. Ook geen bericht hierover ontvangen. Dit bleek pas na zelf contact opgenomen te hebben.
De levertijd voor mijn jabra klopt niet. Op de website staat 1-3 werkdagen. Na een week gebeld. Toen bleek de levertijd onbekend te zijn. Dus niet op korte termijn leverbaar. Na mijn initiatief om te bellen ben ik wel snel geholpen aan een alternatief.
Als het product niet op voorraad is, moet dat ook zo op de website staan. Het gaat niet op dit pas bij de bevestiging van bestelling te moeten vaststellen.
Antwoord van Vergadertelefonie.nl
Beste heer/mevrouw, Dank voor uw review. De levertijd van het product stond ten tijde van uw bestelling op 'Bel voor levertijd'. Hiermee proberen wij aan te geven dat het product momenteel een langere levertijd heeft. Uiteraard doen wij onze uiterste best om het product zo snel mogelijk te leveren. Met vriendelijke groet, Vergadertelefonie.nl
Over het algemeen positief over KommaGo, maar bij mijn laatste bestelling krijg ik ineens te horen dat het nog een paar weken gaat duren tot het product binnen komt. Dit terwijl op de website 2-3 dagen levertijd staat. Ook geen status update gehad of een notificatie over gewijzigde levertijd. Dit valt toch wel erg tegen.
Prima service
Makkelijk bestellen, snelle levering en prima verpakt.
Tevreden!
Bestelde de Yealink CP700 en kreeg kort daarna telefoontje dat de levertijd langer was dan op website vermeld. Of ik wilde annuleren, ander product of wilde wachten. Het kon enkele weken duren. Heb het maar op wachten gegooid want de wereld staat niet in de brand. Tot mijn verbazing werd 3 dagen later de Yealink geleverd. Een goed product en een eerlijke service
Handzaam apparaat, netjes op tijd geleverd.
Snel en foutloos geleverd
besteld was een andere shuttle. werd netjes gebeld dat die pas voor eind mei kon worden geleverd. in overleg een andere besteld die er de volgende dag was. top service noem ik dat.
Alles prima!
Goede communicatie, snel geleverd.
helder en duidelijke geluid, zonder hinder van de achtergrond