dermaskinonline.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 24 sep. 2020
Laatst gewijzigd op: 2 okt. 2022
dermaskinonline.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij dermaskinonline.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 24 sep. 2020
Laatst gewijzigd op: 2 okt. 2022

Beoordelingen voor dermaskinonline.nl

11 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor dermaskinonline.nl

27 jan. 2022
Geweldige website waar je gebruik kunt maken van een kortingscode bij een bestelling vanaf een bepaald bedrag. Je hebt je producten de volgende dag al in huis, goed verpakt en voorzien van een leuke attentie. Dankzij de gratis toegevoegde samples heb ik ook al kennis mogen maken met nog meer mooie producten van SkinCeutials. Blij mee!
27 okt. 2021
Makkelijk te bestellen en hele snelle levering met de gewenste producten en heel leuk twee proefmonster erbij! Netjes alles ingepakt ook heel belangrijk.
24 nov. 2021
Ik ben een grote fan van de skinceuticals producten en bij dermaskin altijd de beste prijs en super snelle levering! Zeker aan aanrader!
18 okt. 2021
Bestel mijn skincare altijd via deze website! Super snelle levering en altijd een leuk cadeautje bij je bestelling.
Antwoord van dermaskinonline.nl
10 nov. 2021
Dank je wel voor je mooie beoordeling. Je ontvangt van ons een shoptegoed van 100 euro. Neem je even contact met ons op? Veel shopplezier namens team Dermaskin.
10 mrt. 2022
Goede verpakt, mooie tester en attent kaartje. Bestel hier zeker nog in de toekomst!
6 okt. 2021
Super snelle levering! Fijne website, alles is makkelijk te vinden!
26 jan. 2022
Ontzettend snelle levering, mooie producten, kortingsacties
31 dec. 2021
Goed verpakt en snelle levering!
27 okt. 2021
Goed en vertrouwen.