dermaskinonline.nlReviews

Details over dermaskinonline.nl

dermaskinonline.nl - Beschrijving

Wij verzenden tot 23:30 uur van maandag t/m vrijdag. Op zaterdag verzenden wij tot 16:30 uur.
Dermaskin
Julianastraat 1C
6644BN Ewijk
Kamer van Koophandel 16086487
Marian Janssen

Beoordelingen voor dermaskinonline.nl

27 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor dermaskinonline.nl

Goede verpakt, mooie tester en attent kaartje. Bestel hier zeker nog in de toekomst!
Geweldige website waar je gebruik kunt maken van een kortingscode bij een bestelling vanaf een bepaald bedrag. Je hebt je producten de volgende dag al in huis, goed verpakt en voorzien van een leuke attentie. Dankzij de gratis toegevoegde samples heb ik ook al kennis mogen maken met nog meer mooie producten van SkinCeutials. Blij mee!
Ontzettend snelle levering, mooie producten, kortingsacties
Ik bestel alles wat mijn huid nodig heeft via deze site. Fantastiche merken waar mijn huid jong en stralend van blijft. Snelle levering, goed verpakt en altijd een leuke verrassing zodat je weer iets nieuws uit kan proberen. Zo blij dat ik deze site gevonden heb!
M'n producten snel ontvangen en een sample gekregen om iets anders van dezelfde lijn te testen. Heel fijne producten en een attent gebaar. Via mail op de hoogte gehouden van het bestelproces. Geleverd binnen de beloofde tijd.
Makkelijk te bestellen en hele snelle levering met de gewenste producten en heel leuk twee proefmonster erbij! Netjes alles ingepakt ook heel belangrijk.
Ik ben een grote fan van de skinceuticals producten en bij dermaskin altijd de beste prijs en super snelle levering! Zeker aan aanrader!
Supersnelle levering en leuke attentie toegevoegd. Echt een topsite! Niet meer verder zoeken en gewoon hier je bestelling plaatsen...
Antwoord van dermaskinonline.nl
Proficiat Carla je bent de winnaar van 100 euro shoptegoed. Je mag even contact opnemen met ons voor je persoonlijke code. Veel shopplezier namens team Dermaskin.
Bestel mijn skincare altijd via deze website! Super snelle levering en altijd een leuk cadeautje bij je bestelling.
Antwoord van dermaskinonline.nl
Dank je wel voor je mooie beoordeling. Je ontvangt van ons een shoptegoed van 100 euro. Neem je even contact met ons op? Veel shopplezier namens team Dermaskin.
Ik had op vrijdag besteld en kreeg het zaterdag gelijk binnen. Hele goede service! Ik kreeg een cadeau set erbij.
Snelle levering, kortingscode en een sample zit bij de bestelling om uit te proberen.
Antwoord van dermaskinonline.nl
Proficiat Joyce je bent de winnaar van 100 euro shoptegoed. Je mag even contact opnemen met ons voor je persoonlijke code. Veel shopplezier namens team Dermaskin.
Goede prijs kwaliteit verhouding, fijn advies, snelle levering en mooie samples kado.
Mijn pakketje had ik heel snel in ontvangst! Met wat fijne samples , super service!
goed bedrijf levering op tijd,en altijd een verassing wat er nog meer inzit
Antwoord van dermaskinonline.nl
Proficiat Wilke, je mag bij ons een afspraak maken voor een gratis Hydrafacial behandeling. Geniet er van! Hartelijke groeten, team Dermaskin
Super snelle levering! Fijne website, alles is makkelijk te vinden!
Super snelle levering en altijd leuke verrassing bij de bestelling!
Altijd een super snelle levering. Netjes verpakt, samples erbij.
Super snel ontvangen, gratis levering en ook leuke mini’s erbij!
Altijd snel antwoord op mijn vragen