staalcentrum.nl- Logo - Beoordelingen

staalcentrum.nl

14 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden52 beoordelingen in totaal

Redelijk

ongeldig

staalcentrum.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij staalcentrum.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

28 jun 2023
Producten prima. Levering wat laat, maar daar kon staalcentrum niets aan doen, daar hij afhankelijk is van een derde partij.

21 nov 2023
Staalcentrum geeft aan binnen twee dagen te leveren. Na twee weken nog niks ontvangen. 06 nummer is niet bereikbaar en op mail wordt niet gereageerd. Het product wat besteld is, zal wel nooit geleverd gaan worden. Wat beter eerst de beoordelingen van anderen moeten lezen, dan had ik beter geweten.

Beoordelingen voor staalcentrum.nl

21 nov 2023

Staalcentrum ruikt naar oplichting

Heb 2 weken geleden een bestelling via internet geplaatst. Tot nu toe niets gekregen, heb al verschillende mails verstuurd geen reactie. Heb al vaak gebeld wordt niet opgenomen. Heb ook een bericht achter gelaten ook geen reactie. Verschrikkelijke service.
Slecht bedrijf Bestelling na meer dan 20 dagen nog niet binnen Reageert niet op mail Telefonisch niet te bereiken Ik denk geld kwijt
19 nov 2023
Ik heb stalen pootjes gekocht en betaald maar nooit enige reacts terug ontvangen. Dit bedrijf liegt en bedriegt klanten
28 jun 2023
29 sep 2023
Graag beter communiceren. Bedrag is netjes en op tijd teruggestort daar het product niet leverbaar was.
10 apr 2023
goede prijs kwaliteitverhouding en snelle levering
14 apr 2023
Snelle levering,goed verpakt en duidelijke site
21 apr 2023
Mooi product
4 aug 2023
22 mei 2023

Order geplaatst, geen status van bestelling en/of reactie van verkoper

Een week geleden een order geplaatst en nog steeds geen reactie ontvangen. Status van levering onbekend. Gemaild met de vraag of de producten op voorraad zijn, daarop geen reactie ontvangen.
2 okt 2023
Bestelling wordt tot twee keer toe geannuleerd zonder communicatie. Er wordt niet gereageerd op e-mails.
22 apr 2023

Niets ontvangen

Gekochte aankoop krijgen zou veel helpen.
19 aug 2023
Terugbetaling ontvangen