PartyCorner.nl- Logo - Beoordelingen

: 396GoedGecertificeerd

PartyCorner.nl- Logo - Beoordelingen

Details over PartyCorner.nl

PartyCorner.nl - Beschrijving

Ontdek één van de betere webshops in Nederland op het gebied van feestartikelen, verkleedkleding en kostuums. Ook voor de aankleding van een feest of evenement ben je hier aan het juiste adres. Het assortiment ballonnen is zeer uitgebreid, bijvoorbeeld foliebalonnen of letter- en cijferballonnen.
Partycorner.nl V.o.F.
Westzijde 1
1506 EA Zaandam
Kvk 50341170
Rob Korting

Beoordelingen voor PartyCorner.nl

76 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Op tijd dé feestballon besteld voor de tweejarige verjaardag van mijn zoontje. Helaas liet de bezorging van DPD zéér te wensen over - de ballon is er nog steeds niet maar het feestje is al voorbij. Gelukkig sprong Partycorner op zaterdag in de auto om mij persoonlijk een nieuwe ballon te overhandigen, echt ontzettend behulpzaam en het feestje was gered: mijn zoontje was er dolgelukkig mee!

Maat 36-38 besteld en vervolgens maat 40-42 geleverd gekregen. Er wordt niet gereageerd op mijn mail en als ik vervolgens bel wordt er beloofd dat er een retourlabel zou worden aangemaakt. Tot op heden deze nog niet binnen waardoor ik het foute artikel nog niet heb kunnen terugsturen. Ik neem aan dat de klant niet voor de kosten hoeft op te draaien door een fout die door de leverancier gemaakt is.

Beoordelingen voor PartyCorner.nl

super snelle levering
Super snelle levering
Ik had heliumballonnen voor een huwelijk op maandag besteld. Toen ik zaterdag van tevoren belde, stonden ze nog gewoon op het bedrijf. Heel vervelend vond ik dat. Uiteindelijk heb ik wel netjes mijn geld teruggestort gekregen. Daar ben ik wel tevreden over.
Goede
van Mc H.
Item besteld, toch met enige haast nodig. Dag erna om die reden gevraagd wanneer het geleverd zal worden en kreeg ineens een servicebericht met: "Deze is uit de collectie genomen." Waarom staat dit dan online? Wel netjes geld terug, maar goed alsnog vervelend als je enige haast met een artikel hebt.
Sturen eerst een mail om te vragen wanneer je de ballon nodig hebt. Terwijl op hun site staat 1-3 werkdagen. Als je deze niet verwacht/ziet krijg je deze gewoon niet. Nooit meer.
Er wordt met je meegedacht en de levering was netjes en snel
van A N.
Netjes op tijd geleverd. Goed verpakt. Niks mis mee.
Snel bezorgen een makkelijke te bestelen
Een heel snelle en correcte levering
Boven de € 75 gratis verzenden staat duidelijk op de website, mijn online ordergrote was € 85 toch € 5,95 verzend moeten betalen. Gebeld met hun moest mailtje sturen met klacht. Helaas tot op de dag van vandaag geen reactie ontvangen ! jammer voor de rest snel alles verzonden. Hoop alsnog op een positieve reactie.
Ik heb het verkeerde pakje ontvangen in een verkeerde maat en heb ook nog moeten betalen om het pakje terug te sturen.