partycorner.nl

Feestartikelen, verkleedkleding en ballonnen.

Beschrijving
Ontdek één van de betere webshops in Nederland op het gebied van feestartikelen, verkleedkleding en kostuums. Ook voor de aankleding van een feest of evenement ben je hier aan het juiste adres. Het assortiment ballonnen is zeer uitgebreid, bijvoorbeeld foliebalonnen of letter- en cijferballonnen.
Partycorner.nl V.o.F.
Westzijde 1
1506 EAZaandam
Kvk 50341170
Rob Korting

Beoordelingen voor partycorner.nl

4.18 / 5.00

166 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over partycorner.nl

1 week geleden
Goede kwaliteit

2 weken geleden
Pruik is van zeer slechte kwaliteit. De haren zitten helemaal door de war en in elkaar geklit. Hij zat ook niet netjes in de verpakking. Echt een teleurstelling... deze gaat echt retour Zeemeerminnen broek is wel heel leuk. T-shirtje is hilarisch, veel leuke reacties op gehad. De nepwimpers zijn moeilijk aan de brengen en blijven slecht zitten.

Top geregeld.

3 weken geleden
Snelle levering, redelijke kwaliteit t-shirt

3 weken geleden
Alles was perfect in orde. Ook de telefonische service om 1 item te annuleren. Er werd meteen een creditnota opgemaakt en het geld werd meteen terug gestort. De ontvangen producten waren perfect zoals verwacht en van goede kwaliteit

3 weken geleden
Ballonnen ruiken sterk naar latex (lees condooms). De verzending en levering prima alleen de verzendkosten erg duur. De confetti ballonnen helaas geen leuk effect, de confetti zakt alleen maar naar beneden en zijn erg troebel

4 weken geleden
Op tijd geleverd en zag er goed uit

4 weken geleden
Levertijd 1-3 werkdagen. Na een week Zelf maar gebeld en bestelling gecanceld. In de tussentijd geen enkele reactie dat de bestelling vertraagd zou zijn.

Alles goed ontvangen.

We hebben een ander artikel geleverd gekregen dan we besteld hadden, omdat deze niet meer te leveren was. Op zijn minst hadden we hierover gebeld kunnen worden.

Verpakking mag beter/netter.

Bezorging zou niet bij de buren plaatsvinden. Hiervoor heb ik betaald. Het product werd echter toch bij de buren bezorgd.

Alles verliep zonder probleem

Waarom is het pakket niet afgeleverd bij mij thuis? Voor die prijs zou dat wel mogen

N.v.t.

Bestelling was geheel conform wens/verwachting

Op maandag bierglas besteld 40 jaar. Zou op woensdag bezorgd worden door dpd. Niks ontvangen, wel later mail gehad dat product niet besteld was, en terug is naar afzender. Na mailcontact donderdag besloten om pakketje via post nl te laten bezorgen. Op vrijdag is alles netjes bezorgd. Top service

Jammer dat ik voor de service niet hoger als een 5 kan geven.

Snelle verzending, product goed verpakt