partycorner.nlBeoordelingen

: 214GoedGecertificeerd

partycorner.nl - Feestartikelen, verkleedkleding en ballonnen.

Ontdek één van de betere webshops in Nederland op het gebied van feestartikelen, verkleedkleding en kostuums. Ook voor de aankleding van een feest of evenement ben je hier aan het juiste adres. Het assortiment ballonnen is zeer uitgebreid, bijvoorbeeld foliebalonnen of letter- en cijferballonnen.
Partycorner.nl V.o.F.
Westzijde 1
1506 EA Zaandam
Kvk 50341170
Rob Korting

Beoordelingen voor partycorner.nl

4.17/5.00

165 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over partycorner.nl

1 week geleden
De communicatie vonden wij goed, makkelijk te bereiken en duidelijke antwoorden. Mooie producten ontvangen! We waren er heel blij mee!

1 week geleden
Goede heldere afstemming over vertraging en mogelijkheden hierin. Erg fijn!

Pluspunt: klantvriendelijk en mooie kwaliteit van de producten. Minpunt: na betaling bleek het gewenste artikel niet meer leverbaar. Wel een alternatief geboden. Ook niet de toegezegde brandveiligheid verklaring ontvangen. Desondanks wel positief over dit bedrijf.

De service is perfect. Mijn bestelling was niet meer voorhanden en ze hebben mij persoonlijk gecontacteerd.

Levering een paar dagen eerder dan verwacht.

super!

3 weken geleden
Product was niet wat op het plaatje stond, het miste namelijk de helm en haar. Nu was het compleet onduidelijk wat ik was. Heb het teruggestuurd maar nog steeds mijn geld niet terug, die paar euro omdat de verzendkosten zo hoog zijn.

Mooie spullen

Prima site en overzichtelijk Ik zou er weer bestellen

Goede communicatie. Wij hebben van te voren meerdere keren gebeld met wat vragen over de levering en de voorraad. Wij hebben mooie vlaggetjes ontvangen tegen een prima prijs. Ook de levering was prima. Jammer dat er bezorgkosten bijkomen, maar dat weet je van te voren.

Goed gegaan

Prima levering.

Ik had een verkeerd product toe gestuurd gekregen. Toen is er met spoed netjes opnieuw toe gestuurd echter kwam deze later dan beloofd en heb ik het product niet kunnen gebruiken.

Goede producten en snelle levering

Pakket was na de eerste poging tot aflevering gedropt bij een of andere shop nogal een eind van huis. Normaal kan je hem ook afgeven bij buren of een dag erna nog eens proberen ipv meteen wegbrengen en als je hem wegbrengt, liefst wat dichterbij...

M besteld en een L geleverd gekregen. Niet best

Service binnen de aangegeven levertijd Een product was totaal anders dan op de foto. En een ander product viel ook tegen. Wel een snelle service bij mijn klacht hierover.

Alles in orde

Snelle levering en goede carnavalskleren

Snel geleverd goede qualiteit