partycorner.nlBeoordelingen

: 300GoedGecertificeerd

partycorner.nl- Logo - Beoordelingen
partycorner.nl- Logo - Beoordelingen

partycorner.nl - Feestartikelen, verkleedkleding en ballonnen.

Ontdek één van de betere webshops in Nederland op het gebied van feestartikelen, verkleedkleding en kostuums. Ook voor de aankleding van een feest of evenement ben je hier aan het juiste adres. Het assortiment ballonnen is zeer uitgebreid, bijvoorbeeld foliebalonnen of letter- en cijferballonnen.
Partycorner.nl V.o.F.
Westzijde 1
1506 EA Zaandam
Kvk 50341170
Rob Korting

Beoordelingen voor partycorner.nl

4.39/5.00

97 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Om dat ik meerdere items bestelde vlak voor St. Klaas, werd ik persoonlijk gebeld om te weten als er haast was bij het leveren. Ik had geen haast om alles te ontvangen, maar ik vond het bijzonder netjes dat er gevraagd werd. Het was ook voor het eerst dat ik via partycorner.nl een bestelling plaatste dus ik was ook blij verast over de prima kwaliteit van alles. Een uitstekend ervaring!
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

Product kan ik niet beoordelen want helaas nooit gekregen. Service/levering zeer matig aangezien product blijkbaar niet op voorraad was. Dat kan gebeuren, maar dat werd pas 3 dagen na bestellen per mail vermeld. Dat was de dag dat het geleverd had moeten worden. De dag erna had ik het nodig. Gelukkig was de concurrent snel en adequaat.
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over partycorner.nl

Filter  Sorteren Relevantie
super winkel/webshop de door mij bestelde gezichtsmasker waren niet genoeg op vooraad, ik werd gebeld , en met mij werden vervangende maskers gezocht, deze kreeg ik gestuurd , zonder bijbetaling, super opgelost tot de volgende keer
was goed verpakt, maar bestelling was later hier dan de track en trace code zei en de achterkant van het jurkje is heel kort
Netjes gebeld over een opmerking en snelle levering.
super fijne service! Mooie spullen en snel geleverd
De communicatie beviel mij goed! Netjes bezorgd!
De poppers waren super leuk, groot formaat!
Ben heel tevreden super zaak
persoonlijke aandacht
Helaas waren de cijferballonnen die ik bij mijn tante heb laten afleveren wat zacht geworden. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en men heeft gewoon nieuwe opgestuurd! Superbedankt!!!
Prachtige grote heliumballonnen die nu nog steeds in de lucht hangen! goede kwaliteit dus. Bezorging kwam op tijd.
Mij zoontje is blij met ze jason pak
toppie
nog steeds niks ontvangen, er wordt ook niet gecomuniseerd dat er vertraging is of dat het pakket verzonden is 7 jan besteld tot op heden niks ontvangen
Ik had een zwarte ballon besteld en krijg een knal roze. Dus wil ik als tip mee geven goed de bestellingen te controleren
Helemaal niks
In deze moeilijke tijd was mijn partner ontzettend blij met deze leuke ballon, ook het gewichtje wat er aan hing was bijzonder leuk gedaan, super, dank
Uitstekend geholpen met ons verzoek voor levering op een bepaalde datum en advies voor de houdbaarheid van de bestelde helium ballonnen.