partycorner.nl

Feestartikelen, verkleedkleding en ballonnen.

Beschrijving
Ontdek één van de betere webshops in Nederland op het gebied van feestartikelen, verkleedkleding en kostuums. Ook voor de aankleding van een feest of evenement ben je hier aan het juiste adres. Het assortiment ballonnen is zeer uitgebreid, bijvoorbeeld foliebalonnen of letter- en cijferballonnen.
Partycorner.nl V.o.F.
Westzijde 1
1506 EA  Zaandam

Kvk 50341170
Rob Korting

Beoordelingen voor partycorner.nl

4.25 / 5.00

155 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

In totaal zijn er 155 beoordelingen verzameld.

Reviews van echte klanten over partycorner.nl

Bezorging zou niet bij de buren plaatsvinden. Hiervoor heb ik betaald. Het product werd echter toch bij de buren bezorgd.

Alles verliep zonder probleem

Waarom is het pakket niet afgeleverd bij mij thuis? Voor die prijs zou dat wel mogen

N.v.t.

1 week geleden
Bestelling was geheel conform wens/verwachting

1 week geleden
Op maandag bierglas besteld 40 jaar. Zou op woensdag bezorgd worden door dpd. Niks ontvangen, wel later mail gehad dat product niet besteld was, en terug is naar afzender. Na mailcontact donderdag besloten om pakketje via post nl te laten bezorgen. Op vrijdag is alles netjes bezorgd. Top service

2 weken geleden

2 weken geleden
Jammer dat ik voor de service niet hoger als een 5 kan geven.

3 weken geleden
Snelle verzending, product goed verpakt

3 weken geleden
Product wat ik verwachtte snelle levering

Geheel volgens afspraak

Ik ontving een ballon die helaas al gedeeltelijk leeggelopen was en na 1 telefoontje werd er dezelfde dag een nieuwe verzonden, echt super service prijs-kwaliteit ook top

Super goed levering:)

Pakket werd bezorgd bij buren terwijl ik gewoon thuis was. Dus de bezorger heeft geen eens aangebeld. Dit weet ik zeker want de hond ging ook niet blaffen voor de rest vielen de veren als snel uit de vleugels jammer

Nog steeds niks ontvangen,bij collega;s gaat het veel sneller.

Gebeld of een kostuum met accesoires beschikbaar was, werd direct gecheckt en vervolgens heb ik het online besteld. Was de volgende dag netjes binnen en heb met het IT pak menig mens doen laten schrikken . Misschien een klein verbeter puntje, de bezorgopties zijn wel erg extreem veel.

Helaas was het door mij bestelde artikel niet meer voorradig, dus kan voor levering geenbeoodeling geven, en de verdere producten waren voor mij niet Interessant.

top

Meedenken om een tevreden klant te krijgen is een goede service. Snel reageren en snel geleverd. Niks anders dan top

Goede service en alles zoals omschreven