diamondpaintingforyou.com

89 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden247 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 mei 2023
diamondpaintingforyou.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Heldere communicatie. Snelle communicatie Afspraken worden nagekomen Snelle levering. Op website niet kunnen vinden dat bij kleinere afmetingen de kleurstelling kan afwijken. Na dit bespreekbaar gemaakt te hebben is er op een nette en snelle manier opgelost. Aangezien mijn zoon dit weekend gaat beginnen met het project kan er op dit moment nog geen foto gemaakt worden

5 jun 2023
Levertijd zou 1-3 dagen zijn, zitten nu al op 12 dagen…..

Beoordelingen voor diamondpaintingforyou.com

Antwoord van diamondpaintingforyou.com
Dank je wel voor je waardering met 5 sterren! Als er in de toekomst iets is waarvoor je mijn hulp nodig hebt of als je meer feedback hebt, laat het me dan gerust weten. Veel plezier met je diamond painting-projecten en bedankt voor je positieve feedback! 😊
Mooi en goed materiaal, ook goed verpakt.
Antwoord van diamondpaintingforyou.com
Wat geweldig om te horen dat je tevreden bent met zowel de kwaliteit van het materiaal als de verpakking bij Diamond Painting for you! Een goede kwaliteit van materialen en zorgvuldige verpakking zijn zeker belangrijk voor een positieve winkelervaring. Als er nog iets specifieks is waarover je enthousiast bent of als je verdere vragen hebt, laat het me dan gerust weten. Veel plezier met je diamond painting-projecten! 😊
Antwoord van diamondpaintingforyou.com
Bedankt voor je beoordeling met 5 sterren! Als er nog meer manieren zijn waarop ik je van dienst kan zijn of als je specifieke feedback hebt, laat het me dan gerust weten. Ik waardeer je positieve feedback en wens je veel plezier met je diamond painting-projecten! 😊
Top service,goede kwaliteit. En snelle levering. Zou geen ander meer willen
Antwoord van diamondpaintingforyou.com
Wat geweldig om te horen dat je zo tevreden bent met de service van Diamond Painting for you! Top service, goede kwaliteit en snelle levering zijn zeker belangrijke factoren bij het kiezen van een winkel. Als je in de toekomst meer hulp nodig hebt of als er iets is waarover je met mij wilt praten, aarzel dan niet om contact op te nemen. Veel plezier met je diamond painting-projecten en bedankt voor het delen van je positieve ervaring! 😊
Goede service
Antwoord van diamondpaintingforyou.com
Het is geweldig om te horen dat je tevreden bent met de service van Diamond Painting for you! Goede service is essentieel voor een positieve winkelervaring, we doen ons best om aan je verwachtingen te voldoen. Als er iets specifieks is waarover je enthousiast bent of als er nog andere zaken zijn waar ik je mee kan helpen, laat het me dan gerust weten. Veel plezier met je projecten en bedankt voor het delen van je positieve ervaring! 😊
Snelheid en contact over ontwerp.
Antwoord van diamondpaintingforyou.com
Het is geweldig om te horen dat je tevreden bent over de snelheid en het contact met betrekking tot het ontwerp bij Diamond Painting for you. Snelle service en goede communicatie zijn belangrijke aspecten van een positieve winkelervaring. Als er nog meer manieren zijn waarop het bedrijf je ervaring kan verbeteren, aarzel dan niet om het hen te laten weten. Als je verdere vragen hebt of hulp nodig hebt, sta ik ook tot je beschikking! Veel plezier met je diamond painting-projecten! 😊
Antwoord van diamondpaintingforyou.com
Bedankt voor je waardering met 5 sterren! Als er verder nog iets is waar ik je mee kan helpen of als je specifieke feedback hebt, laat het me gerust weten. Ik wens je veel plezier met je diamond painting-projecten! 😊
Mooie painting en netjes verpakt
Antwoord van diamondpaintingforyou.com
Dat is geweldig om te horen! Een mooie painting en een zorgvuldige verpakking dragen zeker bij aan een positieve winkelervaring. ben je van harte welkom om eventuele verdere feedback te delen of als er specifieke zaken zijn waar je aandacht aan wilt besteden. Als er iets is waar ik mee kan helpen, laat het me dan gerust weten!
29 okt 2023

Goed contact en op tijd bezorgd

Het was fijn dat ik na mijn bestelling een mail kreeg waarin een foto van het bestelde product stond, ter beoordeling. Was zelf wat laat met bestellen, dus contact opgenomen. Hier werd snel op gereageerd. Het pakketje kwam op tijd aan. 😃
Antwoord van diamondpaintingforyou.com
Het is geweldig om te horen dat je tevreden bent met het contact en de levering van je bestelling bij Diamond Painting for you. Goede communicatie en tijdige bezorging zijn zeker belangrijke aspecten bij online winkelen, en het is fijn om te weten dat ze aan je verwachtingen hebben voldaan. Het feit dat je een foto van het bestelde product hebt ontvangen ter beoordeling is een handige service, vooral voor het geval er wijzigingen nodig zijn. Als je in de toekomst meer wilt bestellen of als je verdere vragen hebt, aarzel dan niet om contact met hen op te nemen. Ze lijken bereid te zijn om snel te reageren en te helpen. Veel plezier met je projecten en bedankt voor het delen van je positieve ervaring! 😃
29 okt 2023
netjes ingepakt heel veilig en alles erbij geweldig gewoon
Antwoord van diamondpaintingforyou.com
Dat klinkt als een geweldige ervaring! Het is belangrijk dat bestellingen veilig worden ingepakt om ervoor te zorgen dat alles in goede staat aankomt, en het is goed om te horen dat je bestelling netjes was ingepakt en dat alle benodigde onderdelen aanwezig waren. Een soepele en zorgvuldige afhandeling van bestellingen draagt zeker bij aan een positieve winkelervaring. Als je in de toekomst meer wilt bestellen of vragen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen. Ze lijken klaar te staan om je verder te helpen. Veel plezier met je projecten en bedankt voor het delen van je positieve ervaring! 😊
7 okt 2023
7 okt 2023
Bedankt voor je waardering met 5 sterren! We waarderen je positieve feedback en zijn blij dat je tevreden bent met onze service. Als je in de toekomst nog meer vragen hebt of hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn er altijd om je te assisteren. Nogmaals bedankt en we hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!
5 okt 2023

Ben tevreden over jullie producten. Doe zo verder.

Ben tevreden over jullie producten
5 okt 2023
Bedankt voor je vriendelijke woorden! Het is geweldig om te horen dat je tevreden bent met de producten van Diamond Painting for you. We zullen ons best blijven doen om kwaliteitsproducten en service te leveren. Als je in de toekomst meer vragen hebt of meer wilt bestellen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn hier om te helpen. Veel plezier met je diamond painting
30 sep 2023

Op 19 september j.l de Diamond Painting besteld, ontvangen 21 september 2023

Op 19 september j.l. besteld in de avond, de Diamond Painting Honden Biljarten en op 21 september de bestelling ontvangen. Goed verpakt en in een mooie doos verzonden. Kortom ik ben zeer tevreden met Diamond Painting for you.
1 okt 2023
Dat klinkt als een geweldige ervaring met ons als Diamond Painting for you! Het is fantastisch om te horen dat je bestelling voor de Diamond Painting 'Honden Biljarten' snel en goed verpakt is aangekomen. Snelle levering en zorgvuldige verpakking zijn belangrijke aspecten van onze webwinkel voor een positieve online winkelervaring. Als je in de toekomst meer wilt bestellen of als je vragen hebt, staan ze altijd klaar om je verder te helpen. Veel plezier met je nieuwe diamond painting project!
11 sep 2023
Ik had eerst via Happy painting,iets besteld,maar dat is nog niet binnen(11 dagen) geleden. Ik zag toen precies hetzelfde bij Diamond painting en dat was er binnen 4 dagen. Volgende keer bestel ik direct bij Diamond painting
12 sep 2023
Fijn om te horen dat je een positieve ervaring had met Diamond Painting en dat je bestelling snel is aangekomen. Een snelle levering is zeker een belangrijk aspect bij online bestellen. Als je in de toekomst meer vragen hebt of hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen. Geniet van je diamond painting!
27 aug 2023
Zoals altijd en zeer goede communicatie, en snelle levering. Doe zo voort. Jullie zijn supergoed bezig.
27 aug 2023
Dank je wel voor je vriendelijke woorden! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze communicatie en snelle levering. We blijven ons best doen om een geweldige ervaring te bieden aan onze klanten. Als je in de toekomst nog meer vragen hebt of hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn er altijd om je te helpen. Nogmaals bedankt voor je positieve feedback en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!
18 aug 2023
Snelle levering. Netjes verpakt. Alleen miste ik een controle briefje of er genoeg zakjes met de goeie kleuren erbij zitten.
21 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor de sterren. Wij doen er nooit een controle blaadje bij dat doen wij al voor u. Het kan natuurlijk wel zo zijn dat er toch iets fout is gegaan in dat geval mag u ons altijd berichten en lossen wij dit graag voor u op
13 aug 2023
Was onze eerste ervaring met dit bedrijf en was goed.
21 aug 2023
Bedankt voor het delen van uw ervaring! We zijn blij om te horen dat uw eerste ervaring met ons bedrijf goed is verlopen. We streven ernaar om aan de verwachtingen van onze klanten te voldoen en om een positieve ervaring te bieden bij elke bestelling. Als u in de toekomst nog meer vragen heeft of verdere hulp nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u verder te helpen. Nogmaals bedankt en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!
25 jul 2023
25 jul 2023
Bedankt voor uw positieve waardering met 5 sterren! We waarderen uw steun en zijn blij dat u tevreden bent met onze service. Als u in de toekomst nog vragen heeft of hulp nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn er altijd om u van dienst te zijn. Nogmaals bedankt en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!
8 jul 2023
vlotte levering en goede communicatie over het bestelde
8 jul 2023
Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij om te horen dat de levering vlot verliep en dat u tevreden bent met de communicatie. Bij ons streven we ernaar om onze klanten op de hoogte te houden en een goede communicatie te bieden gedurende het hele proces. We begrijpen dat een vlotte levering en heldere communicatie belangrijk zijn voor een positieve winkelervaring. Als u in de toekomst nog meer vragen heeft of verdere hulp nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u verder te helpen. Nogmaals bedankt voor uw positieve feedback en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!