diamondpaintingforyou.com

89 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden247 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 mei 2023
diamondpaintingforyou.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Heldere communicatie. Snelle communicatie Afspraken worden nagekomen Snelle levering. Op website niet kunnen vinden dat bij kleinere afmetingen de kleurstelling kan afwijken. Na dit bespreekbaar gemaakt te hebben is er op een nette en snelle manier opgelost. Aangezien mijn zoon dit weekend gaat beginnen met het project kan er op dit moment nog geen foto gemaakt worden

5 jun 2023
Levertijd zou 1-3 dagen zijn, zitten nu al op 12 dagen…..

Beoordelingen voor diamondpaintingforyou.com

8 jul 2023
Źeer goed verzorgd snelle levering goede kwaliteit zeer tevreden
8 jul 2023
Dank u wel voor uw positieve feedback! We zijn verheugd om te horen dat uw bestelling zeer goed verzorgd was, dat de levering snel verliep en dat u tevreden bent met de goede kwaliteit van onze producten. We streven ernaar om de beste service en producten aan te bieden aan onze klanten, en het doet ons goed om te weten dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Als u in de toekomst nog meer vragen heeft of verdere hulp nodig heeft, staan we altijd klaar om u te helpen. Nogmaals bedankt voor uw positieve feedback en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!
8 jul 2023
Bedankt voor uw positieve beoordeling en waardering met 5 sterren! We waarderen uw steun en zijn blij dat u tevreden bent met onze service. Als u in de toekomst nog vragen heeft of hulp nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u verder te helpen. Nogmaals bedankt en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!
7 jul 2023
Bedankt voor uw beoordeling en waardering met 5 sterren! We zijn blij dat u tevreden bent met onze service. Als u in de toekomst nog vragen heeft of verdere hulp nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn er altijd om u van dienst te zijn. Nogmaals bedankt en we waarderen uw support!
7 jul 2023
Contact vooraf aan de bestelling, vlotte levering. Keurig bedrijf!!
7 jul 2023
Dank u wel voor uw positieve feedback! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met het contact dat u voorafgaand aan uw bestelling heeft gehad en dat de levering vlot is verlopen. Bij ons hechten we veel waarde aan een goede communicatie en een soepele levering, en het is geweldig om te weten dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. We waarderen uw vriendelijke woorden over ons bedrijf en streven er altijd naar om een keurige en betrouwbare service te bieden. Als u in de toekomst nog meer vragen heeft of verdere hulp nodig heeft, staan we altijd voor u klaar. Nogmaals bedankt en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!
7 jul 2023
Snelle reactie, en snelle levering
7 jul 2023
Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze snelle reactie en snelle levering. Bij ons doen we ons best om onze klanten zo snel mogelijk te helpen en hun bestellingen op tijd af te leveren. We begrijpen dat een snelle service belangrijk is en we waarderen uw opmerkingen hierover. Als u in de toekomst nog vragen heeft of verdere hulp nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u verder te helpen. Nogmaals bedankt voor uw positieve feedback en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!
Snelle levering goed materiaal
7 jul 2023
Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn verheugd om te horen dat u tevreden bent met de snelle levering en de kwaliteit van het materiaal dat u heeft ontvangen. Bij ons streven we ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk af te leveren en om hoogwaardige materialen te leveren, zodat u het beste resultaat kunt behalen met uw project. Mocht u in de toekomst nog meer vragen hebben of verdere hulp nodig hebben, staan we altijd klaar om u te helpen. Nogmaals bedankt voor uw positieve feedback en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!
7 jul 2023
Ik kwam wat steentjes te kort en na het aangeven werden de missende steentjegratis opgestuurd. Hele mooie painting verder.
7 jul 2023
Bedankt voor uw positieve feedback! We vinden het jammer dat u wat steentjes tekort kwam, maar we zijn blij dat we dit hebben kunnen oplossen door de missende steentjes gratis naar u op te sturen. Het is belangrijk voor ons om ervoor te zorgen dat u tevreden bent met uw bestelling en dat u alle benodigde materialen heeft om uw painting af te maken. We waarderen uw begrip en zijn blij dat u de painting verder als mooi heeft ervaren. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of verdere hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u verder te helpen. Nogmaals bedankt voor uw positieve feedback en we hopen dat u veel plezier beleeft aan uw painting!
7 jun 2023
7 jun 2023
Bedankt voor uw positieve beoordeling en waardering met 5 sterren! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze service en dat u geen verdere opmerkingen heeft. Uw feedback wordt zeer gewaardeerd en we kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Als u nog vragen heeft of verdere assistentie nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Nogmaals bedankt en we wensen u veel plezier met uw bestellingen!
5 jun 2023
Levertijd zou 1-3 dagen zijn, zitten nu al op 12 dagen…..
5 jun 2023
Goedenmiddag, Bedankt voor uw review maar we willen wel wat zeggen hierover. U heeft rond besteld en zoals duidelijk aangeven is de levertijd bij vierkant 1-3 dagen. Bij rond is dit 5-10 werkdagen. GLS heeft helaas vertraging zoals te zien is in de T&T. Excuus dat u niet gezien heeft of hierover heen gelezen heeft.
4 jun 2023
heb 2 keer bestelling gedaan. alles op tijd binnen en meer dan voldoende steentjes. Alleen bij bestelling boom met 5 gezichten,zie je niks van de gezichten helaas. denk dat alles te klein daar voor is. vind ik jammer.heb nu een gekleurde boom
4 jun 2023
Bedankt voor uw feedback en het delen van uw ervaring met uw bestellingen. We waarderen uw positieve opmerkingen over de tijdige levering en de voldoende hoeveelheid steentjes die u heeft ontvangen. Het spijt ons echter te horen dat u niet tevreden bent met de boom met 5 gezichten en dat de gezichten niet goed zichtbaar zijn vanwege het kleinere formaat (20x30). We begrijpen uw teleurstelling en we willen ons verontschuldigen voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We willen benadrukken dat we ons best doen om voorafgaand aan de bestelling voorbeelden en afbeeldingen te verstrekken, zodat onze klanten een idee hebben van hoe het eindresultaat eruit zal zien. In dit geval begrijpen we dat het mogelijk moeilijk was om het gebrek aan zichtbaarheid van de gezichten op de boom te beoordelen op basis van de gegeven afbeelding. We zullen uw feedback zeker ter harte nemen en proberen om duidelijker te communiceren over de grootte en de details van onze producten, met name wanneer het gaat om designs met gezichten. We streven er altijd naar om onze klanten tevreden te stellen en we nemen elke suggestie ter verbetering serieus. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u te helpen en ervoor te zorgen dat uw toekomstige bestellingen aan uw verwachtingen voldoen. Nogmaals bedankt voor uw feedback en we hopen dat we de kans krijgen om u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn.
29 mei 2023
mooie paintings en vriendelijke personen,goede service/levering
29 mei 2023
Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn verheugd om te horen dat u tevreden bent met de mooie paintings en de vriendelijke service die u heeft ontvangen. Bij ons streven we ernaar om hoogwaardige producten te leveren en een vriendelijke en professionele service te bieden aan al onze klanten. Het doet ons goed te weten dat u tevreden bent met zowel de kwaliteit van onze paintings als de levering van uw bestelling. Als u in de toekomst nog meer vragen heeft of verdere hulp nodig heeft, staan we altijd voor u klaar. Nogmaals bedankt voor uw positieve woorden en we kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!
DW
Dominique W.
Aardenburg

Enorm tevreden!

Ben erg goed geholpen en telkens een snelle reactie om een diamond painting naar mijn wensen te bestellen! Zal hier zeker in de toekomst nog eens bestellen.
27 mei 2023
Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de hulp die u heeft ontvangen en dat u snel reacties heeft gekregen om een Diamond Painting naar uw wensen te bestellen. We streven ernaar om onze klanten te ondersteunen en ervoor te zorgen dat ze een gepersonaliseerde en gewenste ervaring hebben bij het bestellen van onze producten. We waarderen uw loyaliteit en kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Als u nog meer vragen heeft of verdere assistentie nodig heeft, staan we altijd voor u klaar. Nogmaals bedankt en we hopen dat u veel plezier beleeft aan uw Diamond Paintings!
27 mei 2023
Steeds een goede dienstverlening! Snelle levering!
27 mei 2023
Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over onze dienstverlening en dat u de snelle levering waardeert. Bij ons streven we ernaar om een uitstekende klantenservice te bieden en ervoor te zorgen dat uw bestellingen zo snel mogelijk bij u worden afgeleverd. Als u in de toekomst nog meer vragen heeft of hulp nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u verder te helpen. Nogmaals bedankt voor uw positieve feedback en we kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!

De beste webshop voor Paintings

Het allerbeste vind ik, je krijgt altijd een voorbeeld geappt. Wil je een ander formaat krijg je daar een afbeelding, zo kun je het mooiste resultaat uitkiezen. Het is natuurlijk ook fijn dat je uiterlijk twee dagen na bestellen je Diamond Painting in huis hebt. De diamond Painting is van zeer goede kwaliteit, en de steentjes ook.
27 mei 2023
Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! We zijn blij om te horen dat u het waarderen dat u altijd een voorbeeld ontvangt via WhatsApp en dat u de mogelijkheid heeft om het gewenste formaat te kiezen. We begrijpen dat het belangrijk is om het mooiste resultaat te krijgen en we streven ernaar om onze klanten hierbij te ondersteunen. Daarnaast zijn we verheugd dat u tevreden bent met de kwaliteit van zowel de Diamond Painting als de steentjes. Bij ons zetten we ons in voor hoogwaardige producten die aan uw verwachtingen voldoen. Als u in de toekomst nog vragen heeft of verdere hulp nodig heeft, staan we altijd klaar om u verder te helpen. Bedankt voor uw positieve woorden en we kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!
KB

Super fijne webwinkel

Het is een super fijne webwinkel voor daimond pantings. Als je er iets besteld hebt nee hef ook heel snel binnen en de prijs is bij hun ook fijn
27 mei 2023
Bedankt voor uw geweldige feedback! We zijn blij om te horen dat u onze webwinkel voor diamant Paintings als zeer fijn ervaart. Het doet ons goed om te weten dat uw bestellingen snel worden geleverd en dat u tevreden bent met de prijzen die wij hanteren. We streven ernaar om een geweldige winkelervaring te bieden, inclusief snelle levering en betaalbare prijzen. Als u in de toekomst nog meer schilderijen wilt bestellen of als u vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar om u verder te helpen. Nogmaals bedankt en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!
27 mei 2023
Steeds een mooi afgeleverde painting en snelle levering.
27 mei 2023
Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn verheugd om te horen dat u steeds tevreden bent met de geleverde diamant schilderijen en dat de levering snel verloopt. Bij ons doen we ons best om ervoor te zorgen dat onze producten van hoge kwaliteit zijn en dat ze zorgvuldig worden afgeleverd. Het is geweldig om te horen dat we aan uw verwachtingen voldoen. Als u in de toekomst nog meer schilderijen wilt bestellen of als u vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u van dienst te zijn. Bedankt voor uw positieve feedback en we kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!
26 mei 2023

Kwaliteit en waar voor je geld

Goede en snelle levering met goede kwaliteit canvas en steentjes
26 mei 2023
Bedankt voor het benoemen van de aspecten kwaliteit en waarde voor uw geld. We streven ernaar om producten van hoge kwaliteit te leveren die voldoen aan de verwachtingen van onze klanten. We willen er ook voor zorgen dat onze producten een goede waarde bieden voor de prijs die u betaalt. Als u specifieke vragen heeft over de kwaliteit van onze producten of als u meer informatie wilt over de prijsstelling, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om u verder te helpen en ervoor te zorgen dat u tevreden bent met uw aankoop.
Communicatie
26 mei 2023
Bedankt voor uw reactie, maar het lijkt erop dat u het woord "communicatie" heeft vermeld zonder verdere context. Kunt u wat specifieker zijn over welk aspect van communicatie u graag feedback zou willen geven of waar u vragen over heeft? We willen graag zorgen voor een duidelijk en effectief communicatieproces, dus alle informatie die u kunt verstrekken zou nuttig zijn.
26 mei 2023
Super snel en super service
26 mei 2023
Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met zowel de snelle levering als de service die u hebt ontvangen. Bij ons streven we ernaar om onze klanten een geweldige ervaring te bieden, zowel qua snelheid als klantenservice. Als u in de toekomst nog vragen heeft of verdere hulp nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u verder te helpen. Nogmaals bedankt en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!
26 mei 2023
Van eigen foto een diamantpainting laten maken...erg mooi en snelle levering. Zijn er blij mee
26 mei 2023
Wat geweldig om te horen dat u tevreden bent met de diamantpainting die van uw eigen foto is gemaakt! We streven ernaar om hoogwaardige en persoonlijke producten te leveren, en het is fantastisch om te horen dat u de resultaten mooi vindt. We zijn ook blij dat de levering snel en efficiënt was. Als u in de toekomst nog meer vragen heeft of hulp nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar om u verder te helpen. Bedankt voor uw positieve feedback en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!