diamondpaintingforyou.com

89 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden247 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 mei 2023
diamondpaintingforyou.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Heldere communicatie. Snelle communicatie Afspraken worden nagekomen Snelle levering. Op website niet kunnen vinden dat bij kleinere afmetingen de kleurstelling kan afwijken. Na dit bespreekbaar gemaakt te hebben is er op een nette en snelle manier opgelost. Aangezien mijn zoon dit weekend gaat beginnen met het project kan er op dit moment nog geen foto gemaakt worden

5 jun 2023
Levertijd zou 1-3 dagen zijn, zitten nu al op 12 dagen…..

Beoordelingen voor diamondpaintingforyou.com

Altijd veilig verpakt.
26 mei 2023
Bedankt voor uw opmerking! We zijn blij om te horen dat uw bestelling altijd veilig verpakt is. Bij ons hechten we veel waarde aan het zorgvuldig verpakken van onze producten om ervoor te zorgen dat ze veilig bij onze klanten aankomen en in goede staat verkeren. Als u in de toekomst nog vragen heeft of hulp nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u verder te helpen. Nogmaals bedankt en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!
26 mei 2023
het is snel geleverd en ziet er netjes uit
26 mei 2023
Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij om te horen dat uw bestelling snel is geleverd en dat alles er netjes uitziet. Bij ons streven we ernaar om een snelle en zorgvuldige levering te bieden, zodat onze klanten tevreden zijn met hun aankoop. Als u in de toekomst nog vragen heeft of hulp nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u verder te helpen. Nogmaals bedankt en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!
26 mei 2023
het ziet er goed uit en snel geleverd
26 mei 2023
Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw bestelling en dat het er goed uitziet. We streven ernaar om onze producten van goede kwaliteit te leveren en ze op een snelle en efficiënte manier bij onze klanten te krijgen. Als u in de toekomst nog vragen heeft of hulp nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u van dienst te zijn. Nogmaals bedankt en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!
26 mei 2023
Zeer goede service en zeer snelle levering! Zeker een aanrader voor kwaliteit en vriendelijkheid! Ronduit TOP!!!
26 mei 2023
Dank u wel voor uw geweldige beoordeling! We zijn verheugd om te horen dat u zeer tevreden bent met onze service en snelle levering. Bij ons streven we ernaar om hoogwaardige producten en vriendelijke service te bieden aan onze klanten, en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Bedankt voor uw aanbeveling en uw vriendelijke woorden. We blijven ons best doen om u een topervaring te bieden. Als u in de toekomst nog vragen of hulp nodig heeft, staan we altijd voor u klaar. Nogmaals bedankt en we hopen u binnenkort weer van dienst te kunnen zijn!
26 mei 2023
Bedankt voor uw beoordeling en de 5 sterren! We stellen uw steun zeer op prijs en zijn blij dat u tevreden bent met onze producten en service. Als u in de toekomst nog vragen heeft of hulp nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn er altijd om u van dienst te zijn. Nogmaals bedankt en we kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!
26 mei 2023
Prima en mooie ronde steentjes zien er prima uit en werkt erg fijn verbetering zou voor mij zijn dichter bij de kleur van de foto blijven.
26 mei 2023
Bedankt voor uw feedback! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit van de ronde steentjes en dat ze prettig werken. We nemen uw opmerking over de kleurweergave ter harte en zullen kijken naar manieren om onze producten nog nauwkeuriger overeen te laten komen met de foto's op onze website. Uw feedback helpt ons om te blijven verbeteren en een betere ervaring te bieden aan onze klanten. Als u nog andere vragen of opmerkingen heeft, laat het ons dan gerust weten. We staan altijd voor u klaar!
26 mei 2023
Bedankt voor uw positieve beoordeling! We waarderen uw steun en zijn blij dat u tevreden bent met onze service. Als u in de toekomst nog vragen heeft of hulp nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn er altijd om u van dienst te zijn. Nogmaals bedankt voor uw review en we kijken ernaar uit om u in de toekomst van dienst te kunnen zijn!
Beetje onnatuurlijke kleuren
26 mei 2023
Bedankt voor uw feedback. We vinden het jammer om te horen dat u de kleuren op uw diamond painting als onnatuurlijk ervaart. We streven ernaar om ervoor te zorgen dat onze producten nauwkeurig overeenkomen met de afbeeldingen op onze website, maar soms kan er enige variatie zijn als gevolg van verschillende beeldschermen en belichting. We zullen uw opmerkingen zeker ter harte nemen en nagaan of er verbeteringen mogelijk zijn in onze kleurweergave. Als u verdere vragen of opmerkingen heeft, neem dan gerust contact met ons op. We staan altijd klaar om u te helpen.
22 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling
Super service,mijn schoonmoeder was bezig met de painting die ik haar kado had gedaan maar de kleuren kwamen niet overeen met het plaatje,ik had Simone een apje gedaan en ze heeft het uitgezocht en krijg gewoon kosteloos 2 nieuwe toegestuurd.Ik had namelijk de zelfde voor mij besteld maar nog niet begonnen alleen de dteentjes gesorteerd en het waren dezelfde kleuren mijn schoonmoeder.Dus echt een grote warme douche voor diamond painting for you