FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl
Beoordelingen:

13.482 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden64.549 beoordelingen in totaal  

4,49
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 20 okt 2020
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
FixPart.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

30 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Goede beantwoording door klantenservice. Via de website kon ik niet het juiste onderdeel vinden. Het type koelkast dat ik heb stond er niet op. Ik selecteerde een zelfde onderdeel van een ander vergelijkbaar type koelkast van hetzelfde merk Siemens en stuurde een vraag in, met uitleg wat ik zocht en foto's van mijn type plaatje. Daarop kreeg ik eerst de informatie van het andere type (beetje onhandig van Ruben, hij had de vraag niet zorgvuldig gelezen). Toen ik daar op reageerde kreeg ik later van Saskia een helder antwoord over het onderdeel van het juiste type koelkast met een heldere exploded view tekening Ik geef niet vijf sterren, maar een ster minder omdat ik het onderdeel wel erg duur vindt. Ik had ongeveer 2x5 euro verwacht, maar het was 2x 20 euro.... Voelt een beetje duur voor 2 plastic dopjes. Maar goed, er was geen andere website waar ik deze onderdelen kon vinden.

de meest kritische beoordeling

18 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
8/8/2023 twee onderdelen besteld voor onze vaatwasser, zou binnen 2-4 werkdagen geleverd worden. Het is nu 18/9/2023 en we hebben nog niets ontvangen! Partij is telefonisch niet bereikbaar (nergens kun je een telefoonnummer vinden!!) en per mail reageren ze sporadisch. Op ons laatste verzoek het geld zsm weer terug te storten (2 weken terug) hebben we ook niets meer vernomen. Dat is niet leverbaar is kan ik nog begrijpen maar zo slecht bereikbaar zijn en niet reageren is een no-go wat mij betreft. Jammer is ook dat onze vaatwasser het nu al WEEEKEN niet doet :-( Ik zou er geen zaken mee doen.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor FixPart.nl

Sorteren  
Meest recente eerst
(311)
(737)
Resetten
15 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling

Teleurgesteld

Hallo, Toen ik het onderdeel bestelde gaven jullie aan dat het op voorraad was en was de levertijd 1a2 weken. Uiteindelijk heb ik er 4 maand op moeten wachten! Je geeft op de site dus een verkeerde verwachting. Daar ben ik het meest teleurgesteld in. Met vriendelijke groet, Frank van Vilsteren
Beoordeling melden
16 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Very expensive, Suport only in Dutch 🤬
Beoordeling melden
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Klanten service kan veel beter. Wacht al dagen op een oplossing voor een kapot geleverd onderdeel
Beoordeling melden
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
(Zeer) lange levertijd van zo’n twee weken, en helaas verkeerd onderdeel ontvangen. Uiteindelijk na bijna twee maanden het juiste onderdeel ontvangen. Tevens is betaalde prijs voor dit specifieke onderdeel twee keer zo hoog als bij anderen.
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.nl
3 dagen geleden
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Helaas had de levering wat vertraging op gelopen, waarvoor onze excuses. Mocht er nog wat mis zijn met het product, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Levering en communicatie slecht

Er wordt aangegeven het artikel snel binnen te hebben. Na een week nog niks ontvangen. Communicatie hierover is ook slecht, wordt niet ingegaan waar het artikel blijft, en wordt afgeschoven naar een derden partij, ipv zelf op onderzoek te gaan.
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.nl
3 dagen geleden
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen. We staan in contact met de vervoerder en hebben hierover ook contact met je opgenomen. Bram, Klantenservice FixPart
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Helaas ben ik niet zo positief buitendeelntrommel voor wasmachine besteld. Helaas beschadigd aangekomen stukjes afgebroken maar gelukkig geen belangrijke delen dus vandaar!!
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.nl
3 dagen geleden
Goedendag, Het spijt me te horen dat het product niet in goede staat is geleverd. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Het duurt lang de ik vind de communicatie waardeloos.
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.nl
3 dagen geleden
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Ik zie dat er inderdaad wat vertraging is geweest omdat het product niet op voorraad was. Onze welgemeende excuses daarvoor. Ik zie dat jouw bestelling nu geleverd is. Mocht er toch iets niet kloppen, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Bij aankopen ging het mis omdat het onduidelijk was dat er 2 verschillende dienen te worden aangeschaft, dit kon ik niet uit de informatie op de site halen. Retour gezonden producten worden niet volledig terugbetaald. Dit wordt pas achteraf meegedeeld.
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.nl
3 dagen geleden
Goedendag, het spijt me te horen dat je niet tevreden bent. Wanneer je een product wil retourneren en het is verkeerd besteld, dan zijn de retourkosten voor jouw rekening. De kosten voor de heenzending betalen we wel aan je terug. Mocht je hier toch nog vragen over hebben, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb verkeerde bestelling ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.nl
5 dagen geleden
Goedendag, het spijt ons te horen dat je niet het juiste product heeft ontvangen. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn product retour gestuurd , dit ook aangemeld via de site . Vervolgens een vreemde mail waarin ik het type nummer product moest doorgeven , klantenservice wederom gemaild maar geen reactie … retour nog niet verwerkt en geen geld terug
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.nl
5 dagen geleden
Goedendag, het spijt me dat te horen. Ik zie dat de bestelling retour is gekomen. We hebben de bestelling inmiddels terugbetaald. Bram, Klantenservice FixPart
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Het is niet zo goed als andere sites. Aanvragen zijn eenvoudig, maar bij het retourneren is er een grote complexiteit
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.nl
6 dagen geleden
Goedendag, het spijt me te horen dat het door jou bestelde product niet past. Op basis van een typenummer kunnen we vast stellen of een product geschikt is voor een specifiek apparaat. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Te lange levertijd

Probeer de levertijden te verkorten. Bij bestelling werd aangegeven dat er maandag geleverd zou worden. Het onderdeel was er pas woensdag en moest blijkbaar uit Duitsland komen.
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.nl
6 dagen geleden
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Helaas had de levering wat vertraging op gelopen, waarvoor onze excuses. Mocht er nog wat mis zijn met het product, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Vreselijk duur voor een simpel plastic pootje.

Vreselijk duur voor een simpel plastic onderdeel als een pootje onder een tv. Verder zat er geen bevestigingsmateriaal bij zoals een schroefje. De rubber pad ontbrak ook onder de poot. Ik heb nu wel weer de poten onder de TV.....
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.nl
6 dagen geleden
Goedendag, Het spijt me te horen dat je niet tevreden bent. Voor veel producten hebben we een goedkoper alternatief beschikbaar. Mocht je hier meer informatie over willen, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Levertijd, weinig service gericht.

Levertijd was 2-3 weken. Is 2 maanden geworden. Terwijl het gewoon op voorraad is in Nederland. Die verkopen ze 15 euro duurder. Na 1 maand gereclameerd met als reactie dat zij bericht doorgestuurd naar leverancier. Verder geen reactie en nog 1 maand wachten. Niet erg service gericht.
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.nl
7 dagen geleden
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Ik zie dat er inderdaad wat vertraging is geweest omdat het product niet op voorraad was. Onze welgemeende excuses daarvoor. Ik zie dat jouw bestelling nu geleverd is. Mocht er toch iets niet kloppen, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Zeer slechte service en onbereikbaar

Zeer slechte service en niet te bereiken. Een flessenrek voor de koelkast gekocht. Ik bestelde de “goedkope” flessenrek waar ik dan een week op zou moeten wachten, wat ik geen probleem vond. Na 2 weken een mail gestuurd waar de rek bleef, een week later reactie dat er een vertraging was. Een week later weer een mail gestuurd (telefonisch zijn ze niet bereikbaar) waar je dan een mail via een mailbot terug krijgt dat het druk is… en weer stilte. Week later weer gemaild, weer hetzelfde verhaal. Eindelijk gelukkig na ruim 2 maanden uit Italië alsnog gekregen
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.nl
7 dagen geleden
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Ik zie dat er inderdaad wat vertraging is geweest omdat het product niet op voorraad was. Onze welgemeende excuses daarvoor. Ik zie dat jouw bestelling nu geleverd is. Mocht er toch iets niet kloppen, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb nog niks ontvangen?
Beoordeling melden
Antwoord van FixPart.nl
7 dagen geleden
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen. Ik zie dat het geleverd zou moeten zijn. We hebben contact met je opgenomen om het een en ander uit te zoeken. Bram, Klantenservice FixPart